Sari

Top!

Goed luisteren naar de klant

Jilles Neijndorff

Vanaf het eerste telefonische contact heeft Piter mij super goed geholpen door professioneel te adviseren, klantgericht te begeleiden, in oplossingen te denken en alle tijd te nemen om mij mijn... Vanaf het eerste telefonische contact heeft Piter mij super goed geholpen door professioneel te adviseren, klantgericht te begeleiden, in oplossingen te denken en alle tijd te nemen om mij mijn keuze te laten maken. Het resultaat is een origineel en persoonlijk trouwpak die ik super mooi vind en met trots draag. Heel erg bedankt voor je samenwerking.

Service gerichtheid - persoonlijke benadering - product kwaliteit

Daniël

Goede ervaring met Mandemaker, heb hier een heel mooi pak gekocht welke helemaal tot in de puntjes werd vermaakt. Goede service ook, de eigennaar van de zaak kwam aan huis om het pak af te leveren.

Heel veel keus en mogelijkheden. Goede service.

Arie van der Linden

Afgelopen zomer heb ik een driedelig kostuum bij Mandemaker aan laten meten. Piter is erg behulpzaam en vriendelijk. De pakken zijn van mooie kwaliteit.

Vriendelijkheid, behulpzaamheid. Goed contact

S Bruggink

Pak laten aanmeten

- Voor een vergelijkbare prijscategorie als een vermaakt pak van bijv suitsupply kan Piter een maatpak leveren.
- Goede service en hulp bij kiezen

Alex

Schitterend custom made trouw pak

Goede service en vakmanschap

A. ten Napel

Ik heb hier een maatpak gekocht

Ik ben goed professioneel geholpen, veel mogelijkheden.

Nico van Noort

Super tevreden! Het pak is echt fantastisch geworden en iedereen was heel erg onder de indruk. Ook het aanmeten en passen was heel erg fijn en persoonlijk. Piter neemt alle tijd, laat alles zien en... Super tevreden! Het pak is echt fantastisch geworden en iedereen was heel erg onder de indruk. Ook het aanmeten en passen was heel erg fijn en persoonlijk. Piter neemt alle tijd, laat alles zien en komt met goede adviezen.

Persoonlijk
Neemt de tijd
Perfecte kwaliteit

Patrick Brokken

Een super service en daadwerkelijk fijne koopervaring.
Een super service en daadwerkelijk fijne koopervaring.
Je wordt ontvangen in een goede sfeer, alle mogelijkheden worden besproken en je wordt goed geholpen met de keuzes! Ook qua service niks anders dan goede ervaringen gehad!

Service, klantvriendelijkheid

Roos Lasee

Twee damespakken op maat laten maken Piter is heel aardig klantgericht en denkt goed mee. Wij zijn heel tevreden en raden Piter zeker aan!

Klantgericht en sympathiek.