Joyce van Braam

Kwaliteit en fijne service

Service

Jeffrey

Meneer Mandemaker weet waar die het over heeft, erg klantvriendelijk, flexibel en denkt mee met de klant. Kwaliteit van het pak is erg goed en past goed. Meneer Mandemaker past het pak aan totdat... Meneer Mandemaker weet waar die het over heeft, erg klantvriendelijk, flexibel en denkt mee met de klant. Kwaliteit van het pak is erg goed en past goed. Meneer Mandemaker past het pak aan totdat deze perfect zit. Een aanrader om hier je pak te laten maken

Klantvriendelijk, eerlijk, meedenkend

Loumanconsultants

Uitstekende kwaliteit en service

Toegankelijk en zeer deskundige begeleiding. Goeie kwaliteit stoffen voor een mooie prijs.

Boaz van den Hoven

Degelijk. Heel degelijk. Na wat speurwerk op internet al vrij snel terecht gekomen bij Mandemaker Maatpakken. Kwam gelijk heel betrouwbaar over. Betrouwbaar logo, betrouwbaar persoon en een... Degelijk. Heel degelijk. Na wat speurwerk op internet al vrij snel terecht gekomen bij Mandemaker Maatpakken. Kwam gelijk heel betrouwbaar over. Betrouwbaar logo, betrouwbaar persoon en een betrouwbaar bedrijf. Koop hier absoluut je maatpak(ken). Heb nu al heel veel complimenten gekregen over mijn pak en heb hem pas 2 weken.

Piter is een heel kundig man. Leuke gozer om mee te praten en verstand van zijn vakgebied.

Els van der Loo

Ik ben zeer tevreden. Hij heeft alle moeite gedaan mijn jasje, broek en bloes in orde te maken. Een aanrader

Service

Sebastiaan

Trouwpak aan laten meten. Erg blij mee!

Goede persoonlijke aandacht

J P Joris

Eerste maatpak (hemd, broek, jasje) gekocht, ter vervanging van een 'aardappelzak'. Uitstekende ervaring, kundig en persoonlijk geholpen, en bovenal een keurig resultaat dat zelfvertrouwen geeft.... Eerste maatpak (hemd, broek, jasje) gekocht, ter vervanging van een 'aardappelzak'. Uitstekende ervaring, kundig en persoonlijk geholpen, en bovenal een keurig resultaat dat zelfvertrouwen geeft. Had ik eerder moeten doen. Geen poespas en duurdoenerij bij dit bedrijf, gewoon een fijne zaak. Aanrader.

Kundig geholpen, niet gevoel een nummer te zijn. Per auto goed bereikbaar.

Loumanconsultants

Zeer goed en persoonlijk

Direct contact, geen verkoop praatjes, kijkt vanuit de wensen van de klant.

Maikel en Matz de Groot

Voor onze trouwdag heeft Piter mijn zoon (7) en mij aangekleed.
Identieke pakken en overhemden.het pak was mooi en zat uitstekend. Wij hebben heel veel complimenten gekregen.

Veel keus, erg vriendelijk en flexibel.

Reactie Mandemaker Maatpakken:

Hartelijk dank voor je beoordeling Maikel. Aan de showroom wordt gewerkt!

Manon

Wat een vakmensen! Aan elk detail wordt gedacht. Aanrader voor iedereen die een echt goed pak nodig heeft voor welke gelegenheid dan ook!

Denkt mee, is vernieuwend in techniek en de kwaliteit gaat boven alles.