Robert Mondelaars

Overall een meer dan prima eerste ervaring met Mandemaker Maatpakken. Ik werd vakkundig geholpen en ben uiteindelijk naar huis gegaan met een prachtig pak dat precies bij mij past.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en bijzonder vakkundig

Hans

Om medische redenen kon ik het huis niet uit. Piter heeft perfect meegedacht en heeft contact gehad met mijn zus over het pak om mij te ontlasten, is twee keer bij me thuis geweest voor het pak (de... Om medische redenen kon ik het huis niet uit. Piter heeft perfect meegedacht en heeft contact gehad met mijn zus over het pak om mij te ontlasten, is twee keer bij me thuis geweest voor het pak (de eerste keer met staaltjes, de tweede keer om het pak te passen). Op deze manier kon ik een prachtig pak krijgen voor mijn bruiloft. Het zit als gegoten (hoort natuurlijk ook), en kan hopelijk nog heel wat jaren mee. Het is tenslotte zonde zo'n mooi pak maar 1 keer te dragen.

Service, vriendelijkheid, meedenkend, prachtig pak

Jelle Dalhuisen

Super netjes geholpen door Piter. En het pak is fantastisch geworden.

De keuze is reuze, en de maten klopten als een bus.

Igor

Maatpak en maatwerk. Trouwpak volledig laten maken in mijn gewenste stoffen en maten, erg blij mee. Één van mijn gekozen stoffen bleek niet langer leverbaar, met een goede oplossing gekomen en een... Maatpak en maatwerk. Trouwpak volledig laten maken in mijn gewenste stoffen en maten, erg blij mee. Één van mijn gekozen stoffen bleek niet langer leverbaar, met een goede oplossing gekomen en een vergeten item later nog toegestuurd gekregen per post. Erg mooi, kwalitatief goed pak en goede service!

Erg mooi pak op maat laten maken, goede kwaliteit en service.

Sari

Top!

Goed luisteren naar de klant

Jilles Neijndorff

Vanaf het eerste telefonische contact heeft Piter mij super goed geholpen door professioneel te adviseren, klantgericht te begeleiden, in oplossingen te denken en alle tijd te nemen om mij mijn... Vanaf het eerste telefonische contact heeft Piter mij super goed geholpen door professioneel te adviseren, klantgericht te begeleiden, in oplossingen te denken en alle tijd te nemen om mij mijn keuze te laten maken. Het resultaat is een origineel en persoonlijk trouwpak die ik super mooi vind en met trots draag. Heel erg bedankt voor je samenwerking.

Service gerichtheid - persoonlijke benadering - product kwaliteit

Daniël

Goede ervaring met Mandemaker, heb hier een heel mooi pak gekocht welke helemaal tot in de puntjes werd vermaakt. Goede service ook, de eigennaar van de zaak kwam aan huis om het pak af te leveren.

Heel veel keus en mogelijkheden. Goede service.

Arie van der Linden

Afgelopen zomer heb ik een driedelig kostuum bij Mandemaker aan laten meten. Piter is erg behulpzaam en vriendelijk. De pakken zijn van mooie kwaliteit.

Vriendelijkheid, behulpzaamheid. Goed contact

S Bruggink

Pak laten aanmeten

- Voor een vergelijkbare prijscategorie als een vermaakt pak van bijv suitsupply kan Piter een maatpak leveren.
- Goede service en hulp bij kiezen

Alex

Schitterend custom made trouw pak

Goede service en vakmanschap