Je aankoop wordt beschermd

Arjan Technische Service

behulpzaam, doen er echt alles aan om een probleem op te lossen

voorraad op de website

Duijndam Delft Caravans & Campers BV

Ervaring kan ik als goed bestempelen. Vriendelijke mensen. Groot assortiment. En nadat ik op bezoek ben geweest, ook een duidelijker beeld heb gekregen van dit mooie bedrijf.

Groot assortiment, snelle verzending, vriendelijk personeel

Op de website zou het duidelijker moeten worden weergegeven of iets origineel is of een replica uitvoering. Originele onderdelen zijn voor ons bedrijf van groot belang en wil ik graag weten of iets origineel is of niet.

Ook kan er slecht op originele nummers worden gezocht via de website. Dat is wel een duidelijk verbeterpuntje.

Tevens heb ik een aantal keer meegemaakt dat er bij een aantal artikelen geen maten bij staan, dat is wel van belang bij het zoeken naar het juiste artikel. Uiteraard kan er contact worden opgenomen met Frank. Maar het is beter als het er gewoon duidelijk bij staat.

breuer

levering perfect

nee

Het was onze eerste kennismaking met uw bedrijf en zijn zeer tevreden.

ja, de service is uitstekend!

Na een eerste foute levering, is met een tweede levering alles netjes in orde gebracht.

De levering is sneller gelopen dan was aangegeven.

Tijdige verzending /ontvangst. Kwaliteitsmateriaal geleverd.

Bij levering bleek het artikel niet over een te komen met het op de website getoonde artikel. Even contact gezocht en alsnog is het gevraagde artikel kosteloos ontvangen + een doosje woonbootjes (drop). Een spontane actie, die zeker is gewaardeerd. Top!

Eemsned Trailers

Vakkundig en snel

nvt telefonisch

korting bij meerdere aantallen

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Goede service en hulp bij vragen

Super snelle levering.
Top!

Perfect. Duidelijke uitleg over hoe groot een aanhanger net t.o.v. de aanhanger moet zijn voor je hem besteld.

Duidelijke uitleg.

Nee hoor. Dik tevreden.