Caravan & Camper Service Elst

Super

Top

R Schild

Doet niet wat het beloofd

Betere bezorging

Reactie Mammuth.nl:

U heeft op 25-04-2019 om 21:47 een bestelling geplaatst, deze hebben wij op 26-04-2019 verzonden. Op 29-04-2019 is deze bij u afgeleverd.
Wij hebben gedaan wat we beloofd hebben:" voor 15:00 besteld, dezelfde dag verstuurd".
U gaf na telefonisch contact aan dat u het onacceptabel vond dat er op Koningsdag niet geleverd werd. Het is waar dat er op bepaalde dagen, zoals Kerst, Pasen, nieuwjaarsdag, Pinksteren, Koningsdag etc. geen leveringen kunnen plaatsvinden, daar valt niets aan te doen.

Sander

Had 5 pins bajonet aansluiting nodig voor een Thule fietsdrager. Na lang zoeken kom ik een afbeelding tegen die mij naar deze site bracht. Gezocht en gevonden wat ik nodig had. Redelijk geprijsd...

Aspöck Bayonet 5 pin aansluiting. Goede kwaliteit. Duidelijke handleiding, echter staat op de handleiding dat er 3x 5 pin blokje inzit en deze zit er echter maar 1x in! Jammer.

Prijs voor verzending binnen Europa loopt natuurlijk alle spuigaten uit! +/- € 21 ?!!! Niet van deze tijd. Vanuit dat oogpunt zal ik deze site ook zeker niet aanbevelen aan andere en krijgt het slechts 2 sterren.

Reactie Mammuth.nl:

Beste heer Kan,

ik denk dat u een vergissing maakt, de totale waarde van uw bestelling was €22,22 excl. BTW. De verzendkosten bedroegen €10,74,- excl. BTW voor een pakket naar Duitsland, daar is helemaal niks mis mee.

Stalling en opslag notenboom

Zeer tevreden

Snelle levering en alles op voorraad g9

Geen iede10

Helemaal top, goed advies en netjes geleverd

BdR

Goede afhandeling van bestelling

Snel en niet duur

Iets lagere verzendkosten voor een klein pakket

noelanders guido

Ik vind dat het zeer snel geleverd werd dus heel goed

ja dat het snel geleverd werd

nee

Hans Van Daele

Uitstekend

Bij de mislevering van één besteld item werd dit gelijk gecorrigeerd. De fout werd herkend en het juiste item onmiddellijk opgestuurd. Dit heet klantvriendelijkheid en kwaliteitszorg.

Janssens Jozef

Ruime keuze