Bas Van der enden

Had nieuwe zolen nodig voor me werk schoenen. Kwam hierbuiten en snelle verzending. Zitten goed.
Wel grote doos voor 2 paar zooltjes.

Overzichtelijk. Snelle levering en makkelijk te betalen

Voor zooltjes kan je wel een grote envelop gebruiken Ipv een grote schoenendoos voor het verzenden. Waren wel netjes verpakt.

Rudy Loedeman

Uistekend, website is prettig in gebruik, na de bestelling binnen een uur een mailtje dat de zending verstuurd is en de volgende dag keurig al in huis. De schoenen zitten erg lekker dus helemaal... Uistekend, website is prettig in gebruik, na de bestelling binnen een uur een mailtje dat de zending verstuurd is en de volgende dag keurig al in huis. De schoenen zitten erg lekker dus helemaal blij.

Maattabel die aangeeft of de maat ruim of klein valt

Lekker zo laten, helemaal goed

Sabour Hashemi

Schoenen werden na een werkweek nog steeds niet verzonden(verificatie van betaling duurde al paar dagen). Na een email werd het goed opgepakt en binnen twee dagen ontvangen.

Duidelijk webpagina

verificatie van betaling mag sneller.
Beter naar openstaande orders kijken.

Gerco Kralt

Super snelle levering!

Snelle levering en goede prijs

Niet

jan lespau

geen ik ben tevreden

Moises Rojas

Bestelling was snel. Blij mee

Schoenen zitten lekker.
En goed advies dat ik een maat klijner moest neeme.

Merschien bij melden als je best warme voeten dat binnen werken dit niet de schoenen voor jou zijn. Ik werk buiten als vrachtwagen chauffeur. Is lekker maar heb toevalig binnen gewerkt. Is best... Merschien bij melden als je best warme voeten dat binnen werken dit niet de schoenen voor jou zijn. Ik werk buiten als vrachtwagen chauffeur. Is lekker maar heb toevalig binnen gewerkt. Is best wel warm. En ben kou kleun.

Dylan Harmsen

D.H. Cleaning

Overzichtelijk en duidelijk

Schoenen zelf zit boven in de oogjes waar veters door geen gaan slechte kwaliteit eerste keer dragen gelijk gebroken helaas

Ron Ruygrok van der werven

Goede begeleiding

Geen als je wil kun je altijd zeuren

jwh driessen

Zeer kundig