Mike Hogenhuis

Niet heel goed helaas. Ik had een paar werkschoenen besteld maar helaas hadden jullie deze schoenen niet meer en konden er pas eind juli weer aan komen. Jullie hadden wel een maat groter dus jullie... Niet heel goed helaas. Ik had een paar werkschoenen besteld maar helaas hadden jullie deze schoenen niet meer en konden er pas eind juli weer aan komen. Jullie hadden wel een maat groter dus jullie stelde voor deze te proberen. Ze zijn bij mij thuis aangekomen maar helaas zijn deze te groot. Nu moet ik ze op eigen kosten retour sturen terwijl jullie hebben aangegeven deze schoenen te proberen. Vind ik een beetje jammer en slordig. Ik had een mail gestuurd dat ik apart vind maar helaas word er nu niks mee gedaan. Zonde van mijn geld en ook nog is geen werkschoenen.

Helaas geen

Niet aanbieden iets te proberen en dan de klant zelf de retour kosten laten betalen

G.C. Koch

Altijd goed

snelle levering

Van Marion Grondwerk

Top, snelle service, vriendelijk

Snelle reactie op mijn mail, samen tot een goede oplossing gekomen

Harm Hendrix

Snelle verzending en een goed product!

Communicatie(hebeld en ben vriendelijk te woord gestaan)
verzending(zeer snel verzonden)

Wellicht een algemene beschrijving maken waarin wordt aangegeven dat orthopedische inlegzolen eigenlijk niet in de schoenen mogen vanwege de veiligheids certificering. Ik denk dat veel mensen hier... Wellicht een algemene beschrijving maken waarin wordt aangegeven dat orthopedische inlegzolen eigenlijk niet in de schoenen mogen vanwege de veiligheids certificering. Ik denk dat veel mensen hier niet van op de hoogte zijn.

Jan De Jong

Sokken en schoenen besteld. Sokken waren er snel, op de schoenen heb ik 2 weken moeten wachten en daar uiteindelijk ook even voor gebeld. Die 2 weken zijn het probleem niet maar had het fijn... Sokken en schoenen besteld. Sokken waren er snel, op de schoenen heb ik 2 weken moeten wachten en daar uiteindelijk ook even voor gebeld. Die 2 weken zijn het probleem niet maar had het fijn gevonden als er even een mail gestuurd wordt oid dat het wat langer duurt.

De communicatie als de levertijd uitloopt.

Lieven De Langhe

Prima geregeld!

Volgens afspraak

Kimberley

Super goede ervaring

Kon de schoenen 2x omruilen totdat ik het juiste model/maat had. Werd snel verzonden en binnen 1 dag gereageerd op de mails. Heel fijn om op deze manier geholpen te qordrn.

Albert Zolnerovic

Zeer goede kwaliteit van de klantenservice.

Bevestigend. dankzij jou kon ik vinden wat ik wilde.

er zijn geen klachten over het bedrijf zelf. Ik zou u willen vragen om ten minste één koeriersbedrijf toe te voegen.

Simon van Elewout

Fij dat ze genoeg werkschoenen hebben om uit te kiezen.

Gemakkelijk en overzichtelijke website

BELANGRIJK: Meer maten op voorraad hebben dat zou fijn zijn voor evetueel de volgende keer.