Julio Bemelen

goede telefonische afhandeling

Niels

Gemiddeld

Gratis verzending

Meer foto's, betere service in geval van retourzendingen.

Arie Blijleven

Duidelijk

Bart Ziengs

Top, producten binnen de gestelde tijd geleverd

Duidelijke site

Product was binnen voordat de track & trace werkte

Mike Van der sluijs

Super-bedrijf goede service snelle levering nette prijsjes een aanrader zeg maar

Snelle levering goede prijzen mooie producten

Marc Saarloos

Heel goed

Veel aanbod

Mike Hogenhuis

Niet heel goed helaas. Ik had een paar werkschoenen besteld maar helaas hadden jullie deze schoenen niet meer en konden er pas eind juli weer aan komen. Jullie hadden wel een maat groter dus jullie... Niet heel goed helaas. Ik had een paar werkschoenen besteld maar helaas hadden jullie deze schoenen niet meer en konden er pas eind juli weer aan komen. Jullie hadden wel een maat groter dus jullie stelde voor deze te proberen. Ze zijn bij mij thuis aangekomen maar helaas zijn deze te groot. Nu moet ik ze op eigen kosten retour sturen terwijl jullie hebben aangegeven deze schoenen te proberen. Vind ik een beetje jammer en slordig. Ik had een mail gestuurd dat ik apart vind maar helaas word er nu niks mee gedaan. Zonde van mijn geld en ook nog is geen werkschoenen.

Helaas geen

Niet aanbieden iets te proberen en dan de klant zelf de retour kosten laten betalen

G.C. Koch

Altijd goed

snelle levering

Van Marion Grondwerk

Top, snelle service, vriendelijk

Snelle reactie op mijn mail, samen tot een goede oplossing gekomen

Harm Hendrix

Snelle verzending en een goed product!

Communicatie(hebeld en ben vriendelijk te woord gestaan)
verzending(zeer snel verzonden)

Wellicht een algemene beschrijving maken waarin wordt aangegeven dat orthopedische inlegzolen eigenlijk niet in de schoenen mogen vanwege de veiligheids certificering. Ik denk dat veel mensen hier... Wellicht een algemene beschrijving maken waarin wordt aangegeven dat orthopedische inlegzolen eigenlijk niet in de schoenen mogen vanwege de veiligheids certificering. Ik denk dat veel mensen hier niet van op de hoogte zijn.