8.3/10

MW Totaal Dienstverlening

Lisette V Rooij

Goede correcte duidelijke afspraken en communicatie naar klanten

Goede communicatieve opzet makkelijk te vinden overzichtelijk

Willem

Levert goed veiligheidsschoenen tegen schappelijke prijzen.

Een zeer breed assortiment

Emoda.com.v

Alert bedrijf,perfecte service.

Sterke administratie.

HZ

Goede ervaring. Enkel jammer dat de schoenen te klein waren, hoewel in de schoenmaat bestelde die ik normaal altijd heb. Na melding dat de schoenen te klein waren kreeg ik wel een snelle reactie, en...

Vlotte levering, vlotte communicatie.

Zoals hierboven reeds beschreven: mocht in de webshop melding gemaakt zijn van het feit dat de schoenmaten eerder klein uitvallen, had me het terugsturen, met bijkomende verzendkosten, wellicht bespaard gebleven.

Bas

Exact de schoenen die ik wilde hebben, snelle verzending, betrouwbare website en de scherpste prijs!

karel vanlangenaker

Paar exclusieve werkschoenen gekocht.
Zeer goede kwaliteit, kan gemakkelijk doorgaan voor een kwaliteits vrijetijdsschoen.
Eerst keer dat ik eens veiligheidsschoenen kan kopen die er...

De prijs was de beste op het internet.
Ik denk dat de verkoopservice voor de dingen die op stock zijn wel uitstekend is.

Na bestelling bleken de schoenen helemaal niet in voorraad en moesten blijkbaar op bestelling geproduceerd worden.
Dit was voor de bestelling helemaal niet aangegeven waardoor ik na bestelling nog bijna een maand op levering moest wachten terwijl dezelfde schoenen hier een eindje verderop gewoon in de rek lagen, zij het dan aan een lichtjes hogere prijs.
Ondanks de klare en goed afgewerkte website begon ik na 2 weken toch te twijfelen of dat ik er deze keer niet ingelopen was.

Snel en voordelig.

Goede informatie via mail.

Geen tracking informatie via mail. Ook zou ik graag zien hoe de zool er van de onderzijde uit ziet.

IRP techniek

Goede service