We hadden goed contact en de service was prima en het huis was snel verkocht.

Jan Pietersma

Aangenaam en prettig zaken doen

makelaardij bijstra

Wij hebben goede ervaring met bijstra

Woning verkocht, zeer tevreden

Lisa van der Woude

Woning aangekocht. Vriendelijk en snelle reacties van makelaar en secretaresse. Sjoerd is een man met verstand van zaken, uitstekende onderhandelaar, vriendelijk, kent de buurt. Voordeel: je krijgt... Woning aangekocht. Vriendelijk en snelle reacties van makelaar en secretaresse. Sjoerd is een man met verstand van zaken, uitstekende onderhandelaar, vriendelijk, kent de buurt. Voordeel: je krijgt hem en niet 1 van de tien, dat maakt het persoonlijk.

Prima makelaar super tevreden

Ellen Reuvers

Hele fijne samenwerking , duidelijk en correct

Mijn woning is verkocht, alles is naar tevredenheid verlopen.

De contacten met Makelaardij Bijstra waren heel goed. Je krijgt duidelijke en voldoende informatie en de heer Bijstra denkt met je mee en voorziet je van goed adviezen. Zeer tevreden over de... De contacten met Makelaardij Bijstra waren heel goed. Je krijgt duidelijke en voldoende informatie en de heer Bijstra denkt met je mee en voorziet je van goed adviezen. Zeer tevreden over de presentatie van de woning op de website, in de makelaarskrant en het 'No Cure, No Pay" concept. Heb de samenwerking als zeer prettig ervaren, kortom: aan te bevelen!