Jan de vries

Zeer goed.

M. Dragt

Prima dienstverlening en zeer vriendelijk contact

A. J. Wijnia

Uitstekend

B. Sikkes

Dit was voor ons de derde keer dat wij zaken deden met makelaardij Bijstra. De woning was binnen korte tijd verkocht. De samenwerking en het contact was goed. Er wordt altijd snel gereageerd.

Prima contact en goede samenwerking. En ons huis snel verkocht.

Woning verkocht. Plezierig contact, zakelijk, correct. We werden goed geïnformeerd over de gang van zaken.

A.Dijkstra

Eerlijk en spontaan

Huisman

Al vanaf het eerste contact als zeer prettig ervaren.
Klantvriendelijkheid op de eerste plaats en duidelijke uitleg en communicatie tussen de partijen.

Rimke

Sjoerd is een heel professionele en prettige makelaar, heeft onze woonboerderij uit 1600, echt een liefhebbers object, binnen 5 maanden aan een prima prijs verkocht.
Goed gevoel voor de waarde...
Goed gevoel voor de waarde van het pand, zowel commerciëel als bouwtechnisch.
Hij heeft bovendien het inzicht, de moed en het geduld om te weten wanneer het tijd is voor aktie en wanneer voor afwachten.
Heldere communicatie, korte lijnen, na iedere bezichtiging meteen telefonisch verslag.
Samen met Janneke in de backoffice een krachtig en soepel draaiend team, en nog eens heel aardige mensen ook.