Esther Lampe e paul cornips

Wij hebben Makelaardij Bijstra gevraagd om onze aankoop makelaar te zijn. Tot onze verrassing werd daar heel veel voor geleverd van bezichtiging tot overdracht tot en met aanwezigheid bij de notaris... Wij hebben Makelaardij Bijstra gevraagd om onze aankoop makelaar te zijn. Tot onze verrassing werd daar heel veel voor geleverd van bezichtiging tot overdracht tot en met aanwezigheid bij de notaris toen de aankoop rond was. Maar het belangrijkste is natuurlijk de inhoudelijke adviezen die wij kregen van Sjoerd Bijstra: de kennis van de woning, de omgeving en heel belangrijk het advies bij de bieding, die de juiste bleek. Maar vooraf gaf hij nog de belangrijke tip om in de omgeving te kijken wat er verkocht is om zo het besluit-proces bij onszelf te helpen.

Jolanda Boersma

Zeer tevreden over de verkoop van de woning. Sjoerd is deskundig en uiterst discreet. Daarbij een gemoedelijke man en een fijne makelaar om mee samen te werken. Een aanrader.

Joyce Folkertsma

Prettige samenwerking. Een soepel verkoopproces. Sjoerd en Janneke beantwoorden snel al je vragen! Bedankt!

J.en J. van der Molen

Wat een rustige en vooral persoonlijke benadering bovendien toegankelijk en vooral korte lijnen met deze woorden in voorgesprek heeft hij ons meegenomen in de verkoop van de woning waarbij een goed... Wat een rustige en vooral persoonlijke benadering bovendien toegankelijk en vooral korte lijnen met deze woorden in voorgesprek heeft hij ons meegenomen in de verkoop van de woning waarbij een goed gevoel tav de verkoop belangijker was dan een snelle deal sluiten.
kan niet anders zeggen dan dat wij erg tevreden zijn over de samenwerking.

JLyklema

Goed en duidelijk advies

A. E. van der Ham

Afspraken werden 100% nagekomen. Bovendien geschiedde dit op een correcte en vriendelijke manier. Kortom ik ben zeer tevreden.

Rens de Groot

Super gewoon doen wat je afspreekt.
Die taal snappen ze wel.

Douwe Wietze de Boer

Prima begeleid door Sjoerd tijdens de verkoop van het appartement