Majstra

Henk Muijtjens

Correcte service, ook als het gaat om retourneren en terugbetalen !

jos steehouwer

Na een probleem waar ik mee zat met een tablet, ben ik fantastisch geholpen en is alles prima opgelost. Hij heeft echt zijn uiterste best gedaan. En heb ik zelfs nog een extra presentje gekregen....

zeer (klant)vriendelijk, bekwaam, zeer correct, uiterst behulpzaam. Snelle levering.

Youri3500

Zeer goede produkten en prima bereikbare, zeer deskundige en voorkomende klantenservice; snelle en vlekkeloze orderafwikkeling,ook na telefonisch gewijzigde order

goede en volledige informatie,
concurrerende prijzen, ook afgezet tegen de chinese postorderbedrijven, prima bereikbaar;
sterke inhoudelijke support, ook via blogs

Invoeren mogelijkheid Postnl, Dhl, AH afhaalpunten etc

rené

Er ontbrak een hoes met toetsenbord bij mijn tablet na mijn mail werd deze direct toegestuurd

de snelle reactie op mijn mails

meer info over het toetsenbord azerty of qwerty

Ajm Doeschot

Snel en accuraat

Nog niet gevonden hoop het in de toekomst ook niet te vinden

Janoniem

Wij hebben een action camera gekocht bij Majstra (via bol.com). We hadden een probleempje met de batterij. Met een paar korte mails was het geregeld en hebben ze ons een nieuwe batterij toegestuurd....

Service na verkoop.

Snelle levering, je krijgt waar voor je geld.

A.poppe

In een paar woorden fantastisch. Een dikke 10

Telefonisch zeer snel en goed geholpen

Naar mijn mening zijn er geen verbeterpunten. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, ik ga dit ook zeker delen met familie en vrienden.

Prima snelle en correcte levering.

H. Gordijn

Perfecte afwerking van mijn bestelling.

Goede afhandeling van de bestelling en goede communicatie over de levering hiervan.

Misschien bij accessoires van bijvoorbeeld tablets vermelden bij welke tablets ze passen.