Majstra

carla Janzen

Snelle levering. Snelle reactie. Bij een verkeerde bestelling waarbij ik direct reageerde dat het perongeluk de verkeerde bestelling was. Hebben zij heel snel antwoord geven en direct in actie.... Snelle levering. Snelle reactie. Bij een verkeerde bestelling waarbij ik direct reageerde dat het perongeluk de verkeerde bestelling was. Hebben zij heel snel antwoord geven en direct in actie. Beantwoord mail. En goede prijs.

Snelle reactie, goede Service, klantvriendelijk.

Overzichtelijk bij bestelling. Ik klikte 1 telefoon maar daaronder een alternatief, het lijkt bij de bestelling te horen als je niet oplet. Bij bestelling klik je vaak de onderste bestel link maar... Overzichtelijk bij bestelling. Ik klikte 1 telefoon maar daaronder een alternatief, het lijkt bij de bestelling te horen als je niet oplet. Bij bestelling klik je vaak de onderste bestel link maar dan is het juist de alternatief dat je bestelt. Zet het niet zo dicht op elkaar en houd meer ruimte of werk met kleur.

hans henrichs

Goede service

klantvriendelijk

Kees Kanters

Doen wat ze beloven.

Goed product voor een redelijke prijs.Snelle levering.

marcel mombeek

Zeer snelle levering

exacte inhoud van de doos zoals beschreven

Hans en Karin van Uden

Heel erg goed

Goed contact en snelle levering

Marco Veldhoen

Top service na probleem met action camera

Snelle (re)actie met klantvriendelijke oplossing
Kosteloos retourneren
Zeer vriendelijk personeel

Eigenlijk geen

Werner Pieternella

Op zich goed

...

Heb 2 kabels van 1,5m besteld. Heb 1 van 1,5m ontvangen en één van 1 m. Das niet goed.

Liliana v

Reageert niet voor een retour melding, we willen meteen de kinder tablet terug sturen

Klantencontact

Reactie Majstra:

Beste Liliana,
Beste Liliana,
Bedankt voor de feedback. Ik heb in het systeem gekeken en kan geen mail van u vinden. Wellicht is er iets mis gegaan? U heeft in ieder geval het recht om het product terug te sturen naar ons. Wij handelen de retour binnen 2 dagen af na ontvangst.
Majstra

Paul