Majstra

Nico

Ik had bij Bol een aktie camera besteld, waarvan het beeldscherm na een paar maanden het begaf. Tja dan kan je geen instelling of iets meer doen. Contact opgenomen met Majstra uitgeleg wat ermee... Ik had bij Bol een aktie camera besteld, waarvan het beeldscherm na een paar maanden het begaf. Tja dan kan je geen instelling of iets meer doen. Contact opgenomen met Majstra uitgeleg wat ermee was. Geen enkel probleem we ruilen het voor u om. Ik heb tegen een kleine meerprijs een upgrade genomen en nu net binnen gekregen.

Wat een service!

Dit vind ik fijn geen ja maar..... maar mee denken en oplossen.

Meedenken - oplossen - geen gezeur.

Geen.

Paul de Reus

Uitstekend

Snelle levering, prima prijs. Gratis pen meegeleverd

Kan er geen noemen. klantvriendelijkheid e.d. niet kunnen beoordelen: geen contact gehad

Lucien Lauret

PostNL had mijn pakket verkeerd bezorgd. Dankzij Majstra (Josip) is dit correct opgelost.

Klantvriendelijk

Geen verbeterpunten

Tygo De man

Goed, maar er is ruimte voor verbetering

Optijd leveren
Details bij producten

Een dag of tijd aangeven dat het pakketje binnenkomt in de mail

Helga Tack

Duidelijke website, snelle levering en heel netjes/solide verpakt

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Tracht op dit niveau te blijven

Conny Roks

Goede ervaring met dit bedrijf

D J Bouwer Beheer Bv

Snelle levering, goed prijs/ kwaliteit verhouding

Marcel Vergeer

Duidelijke site. En prijzen waarvan je denkt dit ka niet. Maar dus wel

Levertijd en prijs

Nvt

Monique Stegehuis

Ik ben bij Majstra terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een tablet met een groot scherm. Dat vond ik hier en was ook prettig geprijsd. De Lipa tablet doet niet onder voor een Samsung die een... Ik ben bij Majstra terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een tablet met een groot scherm. Dat vond ik hier en was ook prettig geprijsd. De Lipa tablet doet niet onder voor een Samsung die een stuk duurder is. Ook fijn dat ik met een VVV cadeaukaart kon betalen. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb.

Werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling en ik had het de volgende dag in huis. Bij de tablet zat ook een hoes, een pen voor de tablet, een gewone pen en een oplader.
De site is ook...
De site is ook overzichtelijk met goede informatie. Helemaal top!

Geen.

Piet Verbiest