Majstra

Je aankoop wordt beschermd

Richard Brugman

Prima service, klantgericht, kennis van het product.

Zie bovenstaande.

Sneller duidelijkheid in relatie Majstra met Bol.com.

jehaes johan

Heb al verschillende tv boxen gekocht bij majstra en altijd perfect afgeleverd en afgehandeld eenmaal een box vastgelopen onder garantie naeen enkel contact met majstra box terug gestuurd en 3 dagen...

snelle versturing van bestelling+ service na verkoop is gewoon perfect doe zo verder majstra

geen verbeterpunten doe zo verder

Snel gevonden wat ik wou, duidelijk in afrekenen en snelle levering. Top!

Duidelijke site, snelle levering

Marcel Van den Eynde

Geen problemen.

Snelle levering.

Nederlandse handleiding Vertaling voor Digitale Videocamera Lima HDV-395 Full HD en geen reserve batterij kunnen bestellen.

Goede feedback betreffende je bestelling en aflevering daarvan. Voor mij was dit de eerste keer dat ik hier een bestelling plaatste en deze ervaring is positief

Als reeds genoemd, goed feedback.

Printversie aanbieden van de gebruikershandeleiding van de aangeboden tablets/laptops of een link hiervan naar een website waar je die kan downloaden. Wanneer je net als ik minder goede ogen hebt is de bijgeleverde quick start guide niet te lezen.

Karin

Absoluut een goede ervaring met dit bedrijf! Mijn tv box werkt super.

De service is uitermate goed. Ook de blogs die geschreven worden op de site dragen bij aan veel hulp als je ergens niet uitkomt.

Nee hoor ga zo door.

A.Handler

Ben zeer tevreden over Majstra

Scherpe prijzen en een snelle dienst na verkoop!

Snelle en vriendelijke dienst na verkoop

Voor het eerste 2 producten bij jullie besteld. 2 action cam van dezelfde merk en type.
De artikels zijn op tijd geleverd zoals gemeld. Mijn verrassing was dat de bestelde artikels (2 actions...