Majstra

Doreen Buchholtz

Oplader van mijn tablet was kapot. Zeer snel geholpen door Josip. Kan weer snel aan de slag.

Makkelijk bereikbaar per email en snelle reactie.

Bestelling keurig verpakt ontvangen en op de afgesproken tijd,ook de nazorg blijkt goed te zijn,op mijn vraag om een uitgebreide handleiding ,werd mij deze dezelfde dag toegezonden,uitstekende...

Andre P

Mijn eerste aankoop bij Majstra. Globaal ben ik tevreden over hoe alles verlopen is.

De tablet die ik kocht werd aangeraden voor senioren...maar de begeleidende "manual" is piepklein en haast onleesbaar. Er wordt geen enkele info gegeven over de hardware...waar komt het geheugenkaartje en SIM-kaart. Beide problemen zouden best opgelost worden door bvb voor mensen die reeds over een computer beschikken een websiteadres te geven waar de info te vinden is. Ik kocht ook een bijhorende hoes met toetsenbord. hierover vond ik eveneens geen info. Hier in Belgie gebruiken we AZERTY blijkbaar is dat niet te verkrijgen bij jullie... Ook is het zo dat het rekkertje die de tablet op zijn plaats moet houden teveel naar rechts staat zodat het zijn opdract niet kan vervullen. Ten derde de @ toets geeft het " weer en omgekeerd??

Gh. Kreuzen

Snelle Levering alleen het product blijf elke keer stoppen toen heb ik hem weer retour gedaan na 3 dagen had ik mijn geld weer binnen maar een nadeel is dat ik nog €7,50 verzendkosten moest betalen...

Erg goed advies gehad telefonisch en via de mail over de smartwatch, die ik wilde aanschaffen.

Wat er gezegd is, klopt helemaal.Ik heb veel plezier van de watch.

Geen.Erg vriendelijk ook.

Tot nu heb ik geen klachten en qua service ben ik tevreden.

Dat mijn bestelling op tijd en volgens hun afspraak binnen is

Neen

Jacqueline

Goeie service ook toen ik het even niet wist met de tablet tot 3x aan toe ben ik geholpen met instaleren.

Goede klantenservice

Anonieme

Netjes op tijd aangekomen.

Pat

Alles prima verlopen!