Majstra

Wendy

Snelle levering, en achteraf erg goed geholpen met snelle service! Erg tevreden.

Levering, klantenservice

Keurige levering en prima aftersales

Tiny Colemans

Heel tevreden,vlugge verzending en via de chat vlug antwoord

Vriendelijk, vlugge bezorging

Betere verpakking, luchtkussentjes ertussen of zo, tablets zijn toch erg fragiel

Willie Vorstenbosch

Hele goede service. Erg snel en er werd niet moeilijk gedaan met het terugsturen/ruilen

Snelheid en flexibiliteit

Nee, ga zo ddo!

Positief, hele vriendelijke en snelle hulp er e-mail

Positief, hele vriendelijke en snelle hulp er e-mail

Hassan

Ik heb dit bedrijf toevallig op het internet gevonden en ik heb een bestelling geplaatst en alles ging goed.

Snel verzenden.
Duidelijk fotos van het product.
Geven snel antwoord op vragen.

Geen tips.
Alles is top

Via Bol.com de naam van dit bedrijf tegengekomen, daardoor had ik het idee dat het een betrouwbaar bedrijf was. Op de website gezocht naar mijn gewenste tablet. Bleek ook nog iets voordeliger te...

Prijs en snelle levering.

De website kan wat mij betreft wat overzichtelijker.

Goede service niks aan veranderen

Martin Prins

Snelle levering.

Van een collega de videocamera overgenomen de 4k
Hierbij de microfoon besteld
Goede kwaliteit

Voor de videocamera is geen 4k.
Wordt wel vermeld maar heeft een andere resolutie heeft geen steady shot tijdens filmen wel bij de foto stand

Action cam aangeschaft, deze had helaas een defect (uitzonderlijk geval blijkt). Ik kon de Cam met gemak en zonder probleem retourneren en een andere uitzoeken.

Goede en vriendelijke service, na klacht over het defect van het aangekochte toestel. Goed opgepakt.

Had de bestelling graag willen afhalen bij een ophaalpunt, zodat ik er niet thuis voor hoefde te blijven. Tip is, bij retourneren checken welk aflever adres de klant in eerste instantie had gekozen. Verder is dit maar een klein puntje op de i hoor. Ik ben overall zeker een tevreden klant.