Ruben

Erg prettig in de omgang en afspraken. Materiaal zag er goed uit en functioneerde uitstekend tijdens de huur.

Reactie Macca Yellow:

Fijn om te horen. We zien u graag nog eens terug.

Wim Goedhart

Een voeding voor Cinema Display besteld. Alles keurig volgens afspraak. Top!

Reactie Macca Yellow:

Dit hebben wij met alle plezier gedaan. Bedankt voor de beoordeling. Tot de volgende keer.

Ubbo Nieuwland, 12bft

Apple Cinema 20” monitor besteld. Werd door Gregory zelf afgeleverd. Super service!

Reactie Macca Yellow:

Bedankt voor de goede beoordeling. Mocht u weer wat nodig hebben dan weet u ons te vinden.
Gregory Asmawidjaja
MACCA yellow

Hendri

Heb een Canon 70-200mm gekocht. Dezez verkoper was lekker snel met een reactie, de communicatie verliep verder ook probleemloos. Na betaling had ik het product de volgende dag al in huis. Prima en... Heb een Canon 70-200mm gekocht. Dezez verkoper was lekker snel met een reactie, de communicatie verliep verder ook probleemloos. Na betaling had ik het product de volgende dag al in huis. Prima en een correcte afhandeling.

Reactie Macca Yellow:

Heel fijn te horen. Bedankt voor deze positieve beoordeling. Tot ziens.

Miranda Overkleeft

Ik heb mijn huidige macbook ingeruild voor een nieuwer model. Voor mijn oude macbook kreeg ik een mooie prijs bij inruil waar ik geen nee tegen kom zeggen. De nieuwe macbook is echt nog als nieuw... Ik heb mijn huidige macbook ingeruild voor een nieuwer model. Voor mijn oude macbook kreeg ik een mooie prijs bij inruil waar ik geen nee tegen kom zeggen. De nieuwe macbook is echt nog als nieuw ondanks dat deze al een paar jaar oud is. Tot nu toe werkt alles perfect. Ook fijn dat ik op afspraak langs kon komen voor de inruil en dat ter plekke mijn oude laptop terug gezet werd naar fabrieksinstellingen.

Goedendag,
Bedankt voor deze beoordeling. Ik hoop dat alles naar wens is. Heeft u nog vragen dan horen wij dat graag.
Gregory Asmawidjaja
MACCA yellow

Halkes

Staat van de bestelde refubished iPhone was boven verwachting en inclusief originele Apple accessoires.
Tevens een snelle communicatie en binnen de aangegeven levertijd geleverd.

K. debBoet

Ben er zeer tevreden over ze geven je goede informatie

Reactie Macca Yellow:

Bedankt voor uw beoordeling. Zijn wij erg blij mee.

R.lambermont

Goede en zeer betrouwbaar

Reactie Macca Yellow:

Bedankt voor uw review. Zijn we erg blij mee. Wij hopen dat de DJI Osmo Pocket helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Gregory Asmawidjaja - MACCA yellow

Macca Yellow is een bedrijf met snelle en professionele service, zijn zeer klantgericht en denken graag met je mee via diverse contactkanalen. De producten die zij verkopen zijn kwalitatief van... Macca Yellow is een bedrijf met snelle en professionele service, zijn zeer klantgericht en denken graag met je mee via diverse contactkanalen. De producten die zij verkopen zijn kwalitatief van goede kwaliteit voor prima prijzen. Kortom; zodra ik weer een product zoek die Macca Yellow verkoopt, zoek ik zeker niet meer verder!

Tim H

Prachtige 50mm 1.8 lens gekocht voor mijn Canon camera. Vriendelijke eigenaar, kon hem thuis ophalen. Bedankt!