Lydia

Goede en klantgerichte service. Een blije klant staat voorop.

Lydia

Mijn eerste bestelling viel tegen, maar toen ik dat aangaf heeft Macca Yellow het dubbel en dwars goedgemaakt door een nieuw product op te sturen nog voordat ik het eerste teruggestuurd had. Ik... Mijn eerste bestelling viel tegen, maar toen ik dat aangaf heeft Macca Yellow het dubbel en dwars goedgemaakt door een nieuw product op te sturen nog voordat ik het eerste teruggestuurd had. Ik mocht kiezen of ik het nieuwe product goed vond een het eerste zolder eigen kosten retourneren. Bedankt!

Udo

Good service, fast delivery!

Max Jongkoen

Ook nu weer positief. Ondanks de vakantieperiode snelle levering en de camera voldoet helemaal aan de beschrijving

Peter

Apple USB Keyboard met Numpad (toetsenbord) gekocht en gekregen! Netjes verpakt en ziet er als nieuw uit.

Eva

Heel fijne, voordelige set van Magic Mouse en magic keyboard, in nieuwstaat! Win-win qua duurzaamheid en goede koop! Ook nog eens super efficiënt en duurzaam verpakt. Veel dank

P.J. de Jong

Een bestelde flitser bleek niet meer voorhanden en ik kreeg een mailbericht dat er in plaats van de bestelde flitser een andere / betere versie verzonden werd ZONDER meerprijs.
Da's natuurlijk...
Da's natuurlijk altijd goed nieuws. De volgende dag werd e.e.a. al bezorgd.
Kortom: hélemaal geweldig.

Nicolai

Na wat kleine problemen met de bestelde producten werd na melding hiervan alles op zeer nette wijze afgerond.

Jeff van Roosmalen

Occassion Canon Speedlite 380EX gekocht. Prima service. Snelle levering. Zelfs batterijen erbij. Top!

Gebruikte lens gekocht, deze kwam keurig verpakt in een originele verpakking op tijd bezorgd bij mij thuis