Jeff van Roosmalen

Occassion Canon Speedlite 380EX gekocht. Prima service. Snelle levering. Zelfs batterijen erbij. Top!

Gebruikte lens gekocht, deze kwam keurig verpakt in een originele verpakking op tijd bezorgd bij mij thuis

DJI spark is snel en compleet geleverd. Ziet er uit als nieuw en alles werkt. Ben zeer tevreden

Cor Wijmans

Site goed bereikbaar, bestellen en bezorgen zoals het hoort. Leuk dat
Site goed bereikbaar, bestellen en bezorgen zoals het hoort. Leuk dat
men na verloop van tijd met kortingen op de producten werkt maakt het interessant ( voor de kleine beurs doel groep ) om de site te volgen.

Michiel Willemse

23" apple scherm besteld en ontvangen. Had mijn twijfels over een krasje en of dat hinderlijk was, maar mocht het eerst testen en bij ontevredenheid retour sturen. Was gelukkig niet nodig maar zeer... 23" apple scherm besteld en ontvangen. Had mijn twijfels over een krasje en of dat hinderlijk was, maar mocht het eerst testen en bij ontevredenheid retour sturen. Was gelukkig niet nodig maar zeer prettig dat zulke service bestaat!

henk geerdink

Alles op tijd en in perfecte staat ontvangen.

Derk

Hele goede snelle service. Betrouwbaar en zou zo weer bestellen

Rob van der Westen

Bijna Perfect

Reactie Macca Yellow:

Dank u voor uw goede beoordeling. Wij zien u graag nog eens terug.

Gregory Asmawidjaja
MACCA yellow

Pepijn

Mijn bestelling is netjes aangekomen ookal waren de batterijen wat vertraagd. Ik werdt blij verrast dat ik wat extra accesoires kreeg ter compensatie.

Reactie Macca Yellow:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Ik hoop dat alles naar wens is. Wij zien u graag een volgende keer weer.

Gregory Asmawidjaja
MACCA yellow