Wouter Koorevaar

Het eerste contact met MACCA Yellow kwam binnen 24 uur per mail tot stand. Ik was voor mijn Macbook op zoek naar een groter scherm en los toetsenbord om mijn thuiswerkplek comfortabeler te maken. De... Het eerste contact met MACCA Yellow kwam binnen 24 uur per mail tot stand. Ik was voor mijn Macbook op zoek naar een groter scherm en los toetsenbord om mijn thuiswerkplek comfortabeler te maken. De bestelling werd keurig op tijd aan huis bezorgd. Het aangeschafte Thunderbolt scherm ziet er, ondanks de leeftijd, nog fantastisch uit en werkt perfect. Iedereen die op zoek is naar gebruikte kwaliteitsapparatuur met garantie kan ik MACCA Yellow van harte aanbevelen.

Toon

Na enige vertraging van de levering mijn pakket binnengekregen. Extra accu met sd-kaart erbij gekregen als tegemoetkoming. Erg blij mee!

E.R. v d Ven

Nadat ik een Mobee Charger besteld had moest ik veel moeite doen om hem in huis te krijgen. Het heeft een week geduurd voordat ik hem had na de nodige correspondentie.
Dit vind ik bijzonder...
Dit vind ik bijzonder teleurstellend. Maar uiteindelijk heb ik hem toch gekregen.
Hij werkt goed , dat is een pluspunt.

Dennis Spaanstra

Aanschaf Apple Thunderbolt scherm. In contact gekomen met een kundig medewerker van Macaca. Vanwege zijn kennis voorkomen dat ik een verkeerd scherm had aangeschaft. Bereikbaarheid service en... Aanschaf Apple Thunderbolt scherm. In contact gekomen met een kundig medewerker van Macaca. Vanwege zijn kennis voorkomen dat ik een verkeerd scherm had aangeschaft. Bereikbaarheid service en aflevering, allemaal snel en top!

Gaby

Erg tevreden! Ik had een magic keyboard besteld maar wilde achteraf deze toch omruilen voor een magic keyboard met nummeriek gedeelte. Dit was snel geregeld! Keyboard terug gestuurd en de volgende... Erg tevreden! Ik had een magic keyboard besteld maar wilde achteraf deze toch omruilen voor een magic keyboard met nummeriek gedeelte. Dit was snel geregeld! Keyboard terug gestuurd en de volgende dag al het andere keyboard in huis. Goed en snel support. De kwaliteit van de keyboards waren goed, echt zoals nieuw. Kortom een aanrader.

Lydia

Goede en klantgerichte service. Een blije klant staat voorop.

Lydia

Mijn eerste bestelling viel tegen, maar toen ik dat aangaf heeft Macca Yellow het dubbel en dwars goedgemaakt door een nieuw product op te sturen nog voordat ik het eerste teruggestuurd had. Ik... Mijn eerste bestelling viel tegen, maar toen ik dat aangaf heeft Macca Yellow het dubbel en dwars goedgemaakt door een nieuw product op te sturen nog voordat ik het eerste teruggestuurd had. Ik mocht kiezen of ik het nieuwe product goed vond een het eerste zolder eigen kosten retourneren. Bedankt!

Udo

Good service, fast delivery!

Max Jongkoen

Ook nu weer positief. Ondanks de vakantieperiode snelle levering en de camera voldoet helemaal aan de beschrijving

Peter

Apple USB Keyboard met Numpad (toetsenbord) gekocht en gekregen! Netjes verpakt en ziet er als nieuw uit.