Webbem

Magic Mouse werkt en doet wat ie moet doen, maar wel meer gebruikssporen als verwacht, ook was de muis niet schoongemaakt, stof en veel rotzooi van de vorige eigenaar onder randjes en kiertjes en... Magic Mouse werkt en doet wat ie moet doen, maar wel meer gebruikssporen als verwacht, ook was de muis niet schoongemaakt, stof en veel rotzooi van de vorige eigenaar onder randjes en kiertjes en binnenin, daar mag wel op gelet worden, verder tevreden!

J.P. Bol

Gebruikte cameratas besteld voor weinig. Redelijk snel geleverd met tracking info en voldoet geheel aan de verwachtingen. Eigenlijk kan ik niet zien dat hij was gebruikt.

Teus

Altijd duidelijk informatie en reageert snel op vragen en de geleverde artikelen

S Norbury

Enige twijfel over levertijden door vakanties, maar uiteindelijk liep alles goed!

Ron

Prima prijzen, prima producten en de service is uitstekend

Heidi Koopman

Super netjes, goede service

Bert van IJzendoorn

Gevraagde lens is veilig en vlot geleverd

True Tone producties bv gmbh

Slecht

Ka

Goed , snel, compleet

Geert Bistervels

Prima, wat latere bezorging dan aangegeven

Reactie MACCA yellow:

Beste Geert,
Beste Geert,
Bedankt voor de beoordeling. Zijn we erg blij mee. Het klopt inderdaad dat uw bestelling iets langer op zich heeft laten wachten. Onze excuses hiervoor. Privé zitten we in een verhuizing waardoor bestellingen iets kunnen vertragen maar we doen ons best om zoveel mogelijk op tijd te leveren. Ik wens u verder veel plezier met uw aankoop.
Gregory
MACCA yellow