Kwaliteit van bezorging
Keuze mogelijkheid cq aangeboden assortiment
Smaak van de maaltijd
8.5/10
After sales en acties
8.1/10

Hartman

Het is vooral makkelijk voor mij als mantelzorger op afstand te kunnen bestellen.. dmv strippenkaart opwaardering. Een hele pluspunt.. echter mijn moeder klaagt wel veel dat ze de maaltijden niet...

Handig voor de mantelzorger en vegatarische maaltijden zeer fijn!

Minder zout!! Want zoutarm is weer een andere uiterste

Boudewijn Visser

Ik heb al bij heel wat ondernemingen maaltijden besteld maar voor mij steekt dit bedrijf, wat de kwaliteit van de maaltijden en de daarbij behorende smakelijkheid torenhoog uit boven vele andere!

Kwaliteit en smakelijkheid bijzonder goed.

Zoiu op dit moment geen verbeterpunten weten.

Groenendijk

Ben tevreden over de maaltijden maar wat me tegen staat is de vele ingrediënten met e-nummers e.d. Kan dit niet wat minder!

Over het algemeen erg tevreden

Het eten is lekker en makkelijk te bereiden. Er is meer keuze inmiddels en het is makkelijk te bestellen.

De laatste twee keren heb ik gehad dat van de boontjes er nog een stokje aan een boontje zat. Erg slordig en ik heb zoiets van dan maar geen boontjes meer, terwijl het op zich heel lekker is maar dat zoiets niet goed geselecteerd wordt vind ik onprettig. Zeker per prijs van de maaltijd.

Patricia

Goede prijzen. Zou voor ons niet duurder hoeven zijn, dan kunnen we net zo goed naar een ander bedrijf.
Lekkere gerechten. Handige service! Duidelijk aangegeven als er dagen zijn dat er niet...

Lekkere maaltijden, veel bezorgmogelijkheden, vriendelijke klantenservice, tot nu toe nog nooit mis gegaan.

- Dat je mag / kan kiezen tussen puree en aardappels! Er vallen veel dingen af nu. De keuze hierin zou heel fijn zijn.
- Altijd gelijke stukken vlees. Soms krijgen we ruime porties met veel jus, en soms is het heel weinig met nauwelijks jus / saus.

- In de zomer MEER keuze. Het "winter" assortiment bevalt ons beter dan het "zomer" assortiment.

Dinsdag zijn maaltijden niet bezorgd met dank aan Post.nl(2e keer)...rond 14:30 gebeld met Maaltijdservice. ivm hemelvaart zou er zaterdag opnieuw bezorgd worden. maar woensdag stond plotseling...

goede service

neen

tosja van alst

Ben heel tevreden over de maaltijden en de service

keuze genoeg in dieetmaaltijden.

Kees de Korver

Over de service heb ik geen klachten.
Mijn kritiek gaat over de kwaliteit van de maaltijden of de hoeveelheid.
Over het algemeen vind ik het vlees van inferieure kwaliteit, zenig, vet en...

De variatie in het assortiment, geen diepvries, snelle levering, goede verpakking, makkelijk op te warmen, makkelijk te bestellen

Ik vind het zonde van het eten. Ik stel voor om de prijs per maaltijd met 1 of 2 euro te verhogen om goed vlees te verwerken
Met deze kwaliteit vlees zijn de maaltijden juist duur.
De vismaaltijden zijn uitgerust met een zielig beetje vis, jammer. De vis wordt duur betaald

Astrid

Bestel nu al geruime tijd, steeds wat uitproberen tot je aan aantal favoriete maaltijden gevonden hebt, erg lekker.

Eten is over het algemeen erg goed, heb meerdere bedrijven geprobeerd, deze is in mijn ogen de beste

Iets meer aanbiedingen zou fijn zijn, en variatie kiezen wat betreft puree of aardappelen, nu vallen veel maaltijden af

Marian gorter

Ik ben heel tevreden over de glutenvrije maaltijden,
Erg lekker en de toetjes zijn erg goed.
Compliment