Ronald Salawanbessie

Carla Westenborg-Heere

Goed.

Wordt op tijd bezorgd en de maaltijden zijn heel smakelijk.

Tot nu toe geen tips.

Rie Wisse

Vriendelijke mensen aan de telefoon, correcte levering en vooral heerlijke maaltijden

alles naar wens

geen,ga zo door

Hans Bragt van den

Prima, goed verzorgd

Prima smaak en keuze. Goede bezorging

N.V.T.

Nanda van Koutrik

Erg goed

Kwaliteit van het eten is erg goed. Zoutarm goed vervangen door koken met kruiden.
Maaltijden worden op vast tijdstip en koel gehouden bezorgd.

Michel Kok

Goed!

Smakelijk, vegetarisch, geschikt voor diabetes.

Goedkoper is altijd leuker. Ik hou zelf wel van wat kruidiger smaken.

M Spiekers

Eindelijk maaltijden LI gevonden heb.

een vraag die sausjes hoe worden deze bereid?

Reactie Maaltijdservice.nl:

Beste mevrouw Spiekers,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat we iets voor u kunnen betekenen met onze lactosevrije maaltijden.
Wat betreft de sausjes heb ik navraag gedaan bij...
Beste mevrouw Spiekers,
Wat betreft de sausjes heb ik navraag gedaan bij onze diëtisten. De sausjes in de lactosevrije maaltijden worden bereid met een alternatief voor room op basis van soja-eiwit.
Geeft dit voldoende antwoord op uw vraag? Mocht u nog vragen hebben over onze maaltijden, neem dan gerust contact met ons op.
^Manon

Joop Barneveld

Dit is nu de 2e keer dat ik bestel . Heb al een paar Maaltijden gegeten het was Allemaal Prima Heerlijk Van Smaak je kan Echt Merken dat het Vers is . Mijn Complimenten zal zeker nog vaker Terug... Dit is nu de 2e keer dat ik bestel . Heb al een paar Maaltijden gegeten het was Allemaal Prima Heerlijk Van Smaak je kan Echt Merken dat het Vers is . Mijn Complimenten zal zeker nog vaker Terug komen Om te Bestellen.

Goede service het eten heerlijk zowel stamppotten als aardappels met Groente en vlees goed gaar.

Mijn ervaring zo doorgaan alles is Prima .

Bas Boerssen

Zeer goed.

Overzichtelijk, klantvriendelijk.

h.p. klopper

Wisselend, lasagne viel tegen; geen smaak.

Variatie en “zoutgehalte”.bij pasta’

Bij pasta’s meer groenten.

Reactie Maaltijdservice.nl:

Beste H.P. Klopper,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te lezen dat wij voldoende variatie bieden.
Beste H.P. Klopper,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te lezen dat wij voldoende variatie bieden.
Goed dat u aangeeft dat de lasagne een beetje tegenviel. Was er specifiek iets dat beter kon? Dan zal ik dit uiteraard aan de keuken doorgeven en kunnen zij dit, net als het groetengehalte in de pastagerechten, hopelijk snel aanpakken.
^Manon