Kwaliteit van bezorging
Keuze mogelijkheid cq aangeboden assortiment
Smaak van de maaltijd
8.5/10
After sales en acties
8.1/10

Astrid

Bestel nu al geruime tijd, steeds wat uitproberen tot je aan aantal favoriete maaltijden gevonden hebt, erg lekker.

Eten is over het algemeen erg goed, heb meerdere bedrijven geprobeerd, deze is in mijn ogen de beste

Iets meer aanbiedingen zou fijn zijn, en variatie kiezen wat betreft puree of aardappelen, nu vallen veel maaltijden af

Marian gorter

Ik ben heel tevreden over de glutenvrije maaltijden,
Erg lekker en de toetjes zijn erg goed.
Compliment

vergouwen

Zeer tevreden

zeer lekker eten en goed optijd bezorgd.

de verpakking is wat lastig te openen voor oudere mensen.

Prima verzorging en uitstekende maaltijden. Alleen de verpakking met vlees en jus zijn heel erg moeilijk te openen, daar zou U iets anders op moeten verzinnen.

Wij laten elke week een aantal maaltijden bezorgen om onszelf wat ruimte te geven i.v.m. gezondheidsproblemen. Super handig dit, en netjes geleverd elke week.

Lekkere maaltijden, veel keuze in verschillende gerechten, goed dicht verpakt en goed dat alles in vakjes is opgedeeld.

Ik zou liever willen kiezen tussen puree en gekookte aardappels per gerecht. Nu is alles al samengesteld, en deze week zijn er dan maar 2 maaltijden waarbij puree is, met 2 groenten waar ik niet van hou. Erg jammer.

Bij eerste bestelling was bezorging misgelopen. er werd goed geprobeerd dit te herstellen. kan gebeuren.
ik houd van grote porties en veel vers groente. daarom past dit niet bij mij. alles...

Prima verzending maar zeer matig eten

Kwaliteit prima, wel 2x foutieve maaltijden ontvangen.
Klachtafhandeling is perfect gedaan!

Bezorgtijden op zaterdag om 7.30 is wel erg vroeg..
De nummers van de maaltijden wijzigen te vaak

Gerard

Correcte afhandeling. In mijnbeleving zijn de maaltijden goed, al zou met name het vlees in stoofpotjes e.d. wat meer kwaliteit kunnen hebben. Dat is echter puur persoonlijk en daardoor zouden de...

Het valt mij op dat alle ingrediënten goed gegaard zijn.

Momenteel niet

Prima eten! goede service!

duidelijk

misschien dat er bij de aankoop punten kunnen worden gespaard voor korting op de volgende aankopen...