Vosse

Op zich prima

Alles is snel geleverd

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant, Het kan inderdaad voorkomen dat bij textiel de kleuren iets anders zijn. Na aanleiding van uw review hebben wij bij dit specifiek artikel deze opmerking toegevoegd. Bedankt voor uw... Beste klant, Het kan inderdaad voorkomen dat bij textiel de kleuren iets anders zijn. Na aanleiding van uw review hebben wij bij dit specifiek artikel deze opmerking toegevoegd. Bedankt voor uw review en vergeet u niet gebruik te maken van de ontvangen kortingscode bij de volgende aankoop. Webcare Maakmijnkindblij.nl

Miranda

Topppp

Snel

Lieve Prenen

Slechte ervaring, ondanks betaalbevestiging toch niet willen verzenden omdat het niet betaald zou zijn.

Goede prijs

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant, Zoals u in de mail uitgelegd en de betalingsbewijzen aantonen heeft de bank uw betaling pas de volgende werkdag geboekt. Betalingen vanuit het buitenland worden niet altijd gelijk... Beste klant, Zoals u in de mail uitgelegd en de betalingsbewijzen aantonen heeft de bank uw betaling pas de volgende werkdag geboekt. Betalingen vanuit het buitenland worden niet altijd gelijk verwerkt. U heeft 10x geprobeerd te betalen echter heeft uw bank ook 10x deze afgewezen. De oorzaak is ons niet bekend, daarvoor moet u bij uw eigen bank zijn. Onze medewerkers mogen pas de bestelling verzenden als de betaling is ontvangen. Spijtig dat u naar onze uitleg via de mail niet heeft gereageerd en deze beoordeling laat staan. Webcare Maakmijnkindblij.nl

Emm

Uitstekende service. Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Updates ontvangen

Linda Visser

Hele goede ervaring! De bestelde producten werden niet bezorgd. Na overleg en contact is het pakket uiteindelijk 's avonds zelf gebracht door Wim. En dat terwijl het ruim 200 km rijden is (enkele... Hele goede ervaring! De bestelde producten werden niet bezorgd. Na overleg en contact is het pakket uiteindelijk 's avonds zelf gebracht door Wim. En dat terwijl het ruim 200 km rijden is (enkele reis). Wat zal onze dochter morgen blij zijn met de LOL suprise versiering!! Super bedrijf, met hart voor de zaak. Beveel het zeker aan en ga hier vaker bestellen.

Super service!
Heel netjes afgehandeld!
Hart voor de zaak!

Smith

Ik had een keer gebeld om wat te vragen
Werd goed uitgelegd en ook gezegt wat is het beste wat ik kan doen vind ik top hoor

Snele levertijd

Marijke Franken-Rodrigues

Alles prima

Alles duidelijk

Linda boertjes

Goed product, snelle levering

M. Stoker

Overzichtelijke site en satus van bestelbare producten is actueel

Chat mogelijkheid en snelle reactie

Fabienne Steinbach

Je kunt er alles vinden voor je kind

Super leuke winkel/bedrijf!!