Bor

Tevreden! Snelle levering, goede producten en duidelijke communicatie

Goede website

Niet voor publicatie

Levertijd werd niet gerespecteerd.
Geen keuze voor snelle levering in België

Neen

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,

Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de verloop van uw order en met name de levertijd. Zowel wij als de pakketdienst doen onze uiterste best om de zending zo snel mogelijk bij u te krijgen. De levertijd naar België is 1-2 werkdagen, 98% van alle zendingen komt de volgende dag aan echter soms komt het voor dat de zending een kleine vertraging oploopt bij 1 van de 3 overslagpunten op weg van België. De aangegeven aflever dag en tijd van de pakketdienst is altijd een indicatie echter geen garantie. Uw zending is met 1 dag vertraging maar wel binnen de op de website vermelde levertijd geleverd.

Bij vertraging of vragen over uw zending nooit zelf bellen met de pakketdienst maar altijd met onze klantenservice. Telefonisch bereikbaar 08:00-16:00, via de mail 08:00-23:00 en livechat 09:00-22:00.

Webcare Maakmijnkindblij.nl

Saskia

Ontzettend blij
Alles optijd binnen

Netjes optijd zoals men meldt

Naomi De man

Maak mijn kind blij en mama !! Ik had met spoed vanwege versiering nodig in een thema die niet veel voorkomt. En moest het de volgend edag hebben helaas was t al ver na 3 dus was k eigenlijk heel...

Alles goeie service fijne medewerkers

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,

Bedankt voor uw mooie feedback!
Wij zullen altijd kijken na mogelijkheden om een kinderfeest tot een succes te maken.
Bij ons altijd alles op voorraad waardoor snelle levering, in uw geval binnen 18 uur gegarandeerd is.
Bedankt voor het vertrouwen, de kortingscode voor uw volgende bestelling vind u in uw email postvak.
Webcare Maakmijnkindblij.nl

Suhaily Brussé

Supersnelle levering! Mijn dochter is heel blij met de lunchbox en drinkbeker van L.O.L. surprise

Pamela

Heel erg bedankt voor de snelle bezorging mijn dochter is super blij met haar LOL schooltas gym tas etwi beker en brood trommel echt top kwaliteit 😃

Een hele snelle mail terug van de bestelling

Van der meer

Fijn bedrijf snelle levering

Melissa

Altijd fijn dat ze snel leveren. En goede spullen.