Aroena

Super! Netjes verpakt en snel geleverd! De volgende dag in huis. Ook goede communicatie.
Wij zijn blij met de Mario feest spullen. Dank!

Charlene Post

Ik ben super blij met de bestelling en het cadeautje die erbij zat kreeg naamplaat stickers van prinsessen cadeau super snelle levering en zoals altijd helemaal toppie dank jullie wel maak mijn kind... Ik ben super blij met de bestelling en het cadeautje die erbij zat kreeg naamplaat stickers van prinsessen cadeau super snelle levering en zoals altijd helemaal toppie dank jullie wel maak mijn kind blij jullie maken niet enkel de kinderen blij maar ook de moeders 😉

Grote collectie en maakt nie enkel mijn kind blij maar ook mama is altijd weer blij

Joyce

De levering van de slingers was erg snel.
Het chatcontact met een van de medewerkers, omdat ik een aantal vragen had, was zeer duidelijk en er werd ook direct gereageerd.
Ik plaats...
De levering van de slingers was erg snel.
Ik plaats zeker weer een nieuwe orde!

Esther Kolsters

1 een woord GEWELDIG

Fantastische Klantenservice

Gorkem Yanardag

Supersnelle levering en een van de weinige bedrijven die pj masks artikelen heeft!

Jess

Wat ik heb besteld, versiering van Blaze, werd met een dag geleverd! Het was precies zo zoals op de plaatjes.

cynthia grootfaam

Keurig netjes en overzichtelijk hulp van de klantenservice ij het zoeken ideaal

Zineb Tlaqui

Snelle levering, precies als op de foto

Razia

Zeer tevreden met de snelle levering!

Snelle Levering

Anuschka

Ben blij met de spullen. Super leuk

Producten zijn zoals beschreven en prijs is goed.