Leanne hoeve

Ervaring is zeer goed. Ik ben goed geholpen

Karlijn

Snel geleverd, producten zoals omschreven

Snelle levering, netjes ingepakt, producten zoals beschreven. Dank je wel! Blij mee!

Franca Arts van de Ven

Mijn ervaring met Maak mijn kind blij is heel positief,wat ik zocht meteen gevonden.Snelle en nette bezorging.Ik ga mijn kleinkind zeker blij maken!

Ruime keus in heel veel items.

Simone

Fantastisch. Heel lang gezocht naar een peuter dekbedovertrek van Frozen. Nergens anders te krijgen dan hier. Kleindochter is zoooo blij 🥰

Snelle levering en je wordt goed geïnformeerd over de status van de bestelling

Majorie Visker

Zeer goeie ervaring. 3 kinderen en dus 3x per jaar bestellen we hier onze versieringen. Ze hebben voor elke thema wat, en dat vind ik zo mooi. Ook zijn de bestellingen altijd op tijd. Je hebt nooit... Zeer goeie ervaring. 3 kinderen en dus 3x per jaar bestellen we hier onze versieringen. Ze hebben voor elke thema wat, en dat vind ik zo mooi. Ook zijn de bestellingen altijd op tijd. Je hebt nooit geen stress wat betreft met thema's/en versieringen. Het is er altijd.
Het maaktmijnkindblij 😉🎊.

Snelle levertijd.
Geen stress.
Je kunt het zo gek niet bedenken of de thema die je zoekt is er.
Betaalbaar.

K. van den Bergh

Zeer goed!

Snelle en nette levering

Wendy

Geweldige website

Heel te vreden over maakmijnkindblij.
Heel te vreden over maakmijnkindblij.
Bestelling was snel geleverd en had wat vragen over een product ook hier kreeg ik goeie en snelle antwoorden op. Zeker een dikke 10 voor de service en communicatie.
En bedankt voor de mooie versiering.

Jessica

Top, snelle levering

Duidelijk

De Rocker

Top!

Perfecte levering , alles gekregen zoals ik het verwacht had!

Suzanne

Super snelle levering! Mooie producten!

De optie om eerst een voorbeeld te kunnen zien is top