Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Informatie op website
Klantvriendelijkheid kantoor
Informatie en inspiratie op social media
6.8/10
Nakomen afspraken

Frans

Van het begin, het tuinontwerp, tot het eind bij de oplevering werd goed meegedacht en gecommuniceerd.
Tijdens de uitvoering werden de juiste vakmensen ingezet met elk hun specialisatie. De communicatie en planning werd bewaakt door een projectleider.
Afspraken werden nagekomen en duidelijk gecommuniceerd.
De medewerkers hebben door weer en wind gewerkt en vakwerk opgeleverd. Petje af!
We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Hans

Het waren plezierige sociale contacten.
Kwamen afspraken na.
Kwaliteit van het werk was prima.

anoniem

Wat betreft de offerte heel fijn contact gehad met dhr Van Vuurde die heel goed meedacht. Wat betreft het maken van de afspraak voor het uitvoeren van de werkzaamheden was het nogal rommelig. Er... Wat betreft de offerte heel fijn contact gehad met dhr Van Vuurde die heel goed meedacht. Wat betreft het maken van de afspraak voor het uitvoeren van de werkzaamheden was het nogal rommelig. Er werd gezegd dat ik gebeld zou worden, dat gebeurde niet. Toen ik zelf belde stond het ingepland op een andere dag dan afgesproken. Uiteindelijk is het uitgevoerd op een andere dag dan toen weer besproken. Niet heel erg maar wel rommelig.

Hans

Het samenwerken met M. van der Spek ervaar ik als goede en constructief. Op gebied van communicatie valt nog een verbeterslag te maken. Graag bij lopende werken graag een klein verslagje van het... Het samenwerken met M. van der Spek ervaar ik als goede en constructief. Op gebied van communicatie valt nog een verbeterslag te maken. Graag bij lopende werken graag een klein verslagje van het verloop van werkzaamheden ook als er geen werkzaamheden zijn. Opdrachtgevers (en ik dus ook) willen graag meegenomen worden in de project vorderingen.

Pim

Communicatie van/met Pim Vreeswijk kan beter. 13 december het volgende gemaild naar hem maar geen reactie.

Dag Pim,
Ik wil je even meedelen dat Erik de laatste keer bij zijn werk bij...

Dag Pim,
Ik wil je even meedelen dat Erik de laatste keer bij zijn werk bij ons gebruik heeft gemaakt van een oranje verlengkabel. Best een lang ding. 20 meter o.i.d?
Deze is verdwenen en het kan bijna niet anders dan dat deze is meegenomen.
Wil je hier naar informeren? Ik greep laatst mis en wil liever niet een nieuwe moeten kopen.
Met vriendelijke groeten,
Pim Schoenmaker

Vestia

Ik vind het prettig samenwerken met M. van der Spek Groep.

Jaap

Het contact met bedrijf van der Spek is laagdrempelig, klantvriendelijk, oplossingsgericht en direct. De opgedragen werkzaamheden zijn dit jaar weer naar volle tevredenheid verricht.

De...

De persoon die van der Spek naar mij vertegenwoordigt: Sander Huisman

Iwan

Vakwerk op en top. Het meedenken, aanleggen en zeker ook de service daarna nog zijn echt een voorbeeld van een bedrijf met liefde voor het vak.

Danny

Prettige samenwerking, waarbij ze meedenken in het proces van de opdrachtgever.