Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Informatie op website
Klantvriendelijkheid kantoor
Informatie en inspiratie op social media
6.8/10
Nakomen afspraken

Loïs

In de zomer heb ik een Boomstijl insectenhotel aangeschaft. De medewerkers in de timmerwerkplaats en op kantoor waren vriendelijk en behulpzaam. Het insectenhotel staat er nog steeds prachtig bij.... In de zomer heb ik een Boomstijl insectenhotel aangeschaft. De medewerkers in de timmerwerkplaats en op kantoor waren vriendelijk en behulpzaam. Het insectenhotel staat er nog steeds prachtig bij. Dank jullie wel!

Ron

Voortraject prima. Coordinatie uitvoering kan veel beter.

Margreet

De samenwerking met René, Marco en Ruud is heel plezierig. Afspraken worden nagekomen en hun inbreng en overzicht worden door ons zeer gewaardeerd.

Elbert

De aanleg van het nieuwe kerkplein bij de Ichthus kerk is geheel volgens plan verlopen. Alles werd tijdig en vakkundig geleverd en uitgevoerd.

William

Goed personeel vriendelijk en leveren goed werk af

Peter

Bij van der Spek wordt je nog als een welkome klant behandeld. Altijd goed advies, duidelijke afspraken en prima uitvoering van de werkzaamheden.

Hans

Ervaring tot op dit moment is goed.
Een aantal weken de uitvoering niet kunnen volgen gezien een thuis quarantaine i.v.m. Corona.
Definitieve beoordeling volgt bij de oplevering.

H.D.

Ik ben wel geen klant maar inwoner van Zoetermeer, en volg het groen onderhoud in onze wijk.
Niet best, het opruimen van herfstblad zeer slecht gedaan de helft ligt er nog, voetpaden kun je niet over lopen, in de bomen nog veel blad, takken die zeer laag hangen.

Ik weet dat de gemeente opdracht geeft maar dit is echt niet netjes
daarom reageer ik.

Reactie gehad, er wordt niets aan gedaan geweldig.

Joke

Vanuit De Blije Wijk hebben we vraag neergelegd of er t.b.v. Burendag in De Edelstenenbuurt, boomstronkjes beschikbaar konden worden gesteld.
Bijzonder warm sympathiek en meedenkend is hierover...
Bijzonder warm sympathiek en meedenkend is hierover gecommuniceerd en wensen uitgevoerd. Chapeau! Jammer dat ik in een appartement woon dus aan tuinmaterialen/ adviezen heb ik geen behoefte maar ik zal het zeker doorgeven aan de tuinmannen /vrijwilligers van onze binnentuin.

Henk

Voor de aanleg een paar dagen hulp gehad van twee hard werkende mannen. Ze hadden zoals besproken alle materialen en materieel bij zich om het vele werk te kunnen uitvoeren. Ze zijn van alle markten... Voor de aanleg een paar dagen hulp gehad van twee hard werkende mannen. Ze hadden zoals besproken alle materialen en materieel bij zich om het vele werk te kunnen uitvoeren. Ze zijn van alle markten thuis. Fijn is ook dat het bedrijf alles in eigen beheer kan uitvoeren en daarvoor alle benodigde mensen, machines en materialen in huis heeft. Super gedaan!