Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Informatie op website
Klantvriendelijkheid kantoor
Informatie en inspiratie op social media
6.8/10
Nakomen afspraken

van

De opdracht is naar volle tevredenheid uitgevoerd en was binnen het gestelde termijn gedaan.

Arjen

Zeer goed en gerenommeerd bedrijf met een uitstekende kwaliteit.
Let er wel goed op dat je bereikbaar bent en blijft communiceren.

R

Ls
Bij jullie aanleg en levering van hekwerk wat aan de gevel word vastgezet, is het te adviseren een trilrubber( een rubber disk met links en rechts een schroefdraadeinde)
Te plaatsen....
Ls
Te plaatsen. Mijn ervaring met het openen en sluiten van het hek bij de buren is dat het keihard via de gevel word doorgegeven, wat soms heel hinderlijk is als dat vaak gebeurd.

r

Met veel plezier bestelde ik 2 kuub openhaardhout
Met veel plezier bestelde ik 2 kuub openhaardhout
zaterdag7 dec gebeld ,netjes te woord gestaan en gevraagd naar de prijs inclusief bezorgen in Zoetermeer op zaterdag keurig netjes kregen we de prijs totaal 155 euro adres opgegeven en het zou de zaterdag erop 14 dec bezorgd worden, maar we zouden maandag nog even gebeld worden .

Maar helaas werden wij maandag niet terug gebeld ook niet dinsdag woensdag en donderdag , Donderdag dachten we laten we eens bellen van onze order wist de telefoniste niets na 5 minuten had ze de bon gevonden .Alleen deze mevrouw vertelde dat het 187,50 euro zou worden omdat de bezorgkosten ineens meer dan het dubbele was dan wat we hadden afgesproken . Wij wonen in Zoetermeer 8 minuten van het bedrijf vandaan en in plaats van 25 euro moesten we nu 57,50 bezorgen betalen u begrijpt dat ik hier niet mee akkoord ga .

We hadden immers een andere prijs afgesproken helaas zit ik nu voor de kerst zonder openhaard hout want ik krijg het nergens meer op tijd binnen.

U begrijpt dat ik erg teleur gesteld ben en ga dit ook op facebook zetten.

Erwin

Communicatie is heel slecht, vaak slecht bereikbaar en er wordt niet terug gebeld.

werkzaamheden worden naar behoren uitgevoerd.

Alen

Prettig, tot een volgende keer.

Nikaj

De bereidheid tot goede samenwerking en communicatie is aanwezig. De totale uitvoer van werkzaamheden wordt naar behoren gedaan, waarbij uitvoer over het algemeen wel voldoende is, maar er weinig... De bereidheid tot goede samenwerking en communicatie is aanwezig. De totale uitvoer van werkzaamheden wordt naar behoren gedaan, waarbij uitvoer over het algemeen wel voldoende is, maar er weinig positieve uitschieters zijn.

Dit zorgt ervoor dat slordigheden, schade en dergelijke een negatievere waardering geven.

Door er strakker op te zitten en stabiele, goed kwaliteit te leveren zou dit verbeteren.

Irene

Goede service een aanrader

Jan

De kwaliteit van het geleverde werk is uitstekend. Afspraken worden snel en accuraat uitgevoerd. Deskundigheid van de hoveniers die het werk uitvoeren is hoog. De commissie Park en Tuin van het... De kwaliteit van het geleverde werk is uitstekend. Afspraken worden snel en accuraat uitgevoerd. Deskundigheid van de hoveniers die het werk uitvoeren is hoog. De commissie Park en Tuin van het Hendrik Kraemerpark is is zeer tevreden met de beslissing om de firma Van der Spek het onderhoud te laten uitvoeren.

danielle

Medewerkers melden zich van tevoren en nemen de werkzaamheden door. Afronding is altijd netjes en klantgericht. Soms lang wachten op antwoord vanuit het kantoor.

Op 1 medewerker na, maar...

Op 1 medewerker na, maar volgens mij was die niet van vd Spek. Die kwam de speelboom neerleggen zonder enig overleg, waar en hoe.