Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Informatie op website
Klantvriendelijkheid kantoor
Informatie en inspiratie op social media
6.8/10
Nakomen afspraken

E

Zeer slecht.!!!!
Als je een rotonde met viooltjes in je tuin wil ben je aan het goede adres.

Zeer slecht.!!!!
Als je een rotonde met viooltjes in je tuin wil ben je aan het goede adres.

maar voor het laten aanleggen van een schuur en straatje zijn ze in onze ogen totaal ongeschikt,!!!!
Alles maar dan ook alles ging fout
Terwijl de tekeningen aan het raam hingen
Na een jaar!!! elende en frustraties hebben we de samenwerking beëindigd

Geen aanrader dus!!

Irene

Fijne samenwerking, prettige medewerkers, mooi resultaat. Zeer tevreden over!
Fijne samenwerking, prettige medewerkers, mooi resultaat. Zeer tevreden over!
Soms konden wij elkaar niet goed bereiken (dubbele afspraak, wachten op antwoord op mail), maar uiteindelijk voor de uitvoering heeft dit geen problemen opgeleverd.

Elbert

De samenwerking met uw medewerkers was plezierig hoewel de communicatie regelmatig wat te wensen over liet. De kwaliteit van de werkzaamheden was goed.

Leon

We zijn erg blij met onze gerenoveerde tuin rondom huis. Tijdens de werkzaamheden kwamen steeds nieuwe ideeen van onze kant en die waren ook goed uitgevoerd. Persoonlijke aandacht en advies ( vooral... We zijn erg blij met onze gerenoveerde tuin rondom huis. Tijdens de werkzaamheden kwamen steeds nieuwe ideeen van onze kant en die waren ook goed uitgevoerd. Persoonlijke aandacht en advies ( vooral van Pim, maar ook van de hoveniers die onze tuin hebben gerenoveerd) vonden wij heel prettig. De kwaliteit en de deskundigheid van de hoeveniers ( vooral die van Jelle) die werk uitvoeren, was hoog.

Jan

Na akkoord op de offerte, zijn materialen besteld en is de planning besproken.
bij aanvang van de werkzaamheden, is het plan van aanpak doorgenomen.
tijdens de werkzaamheden kwamen wat...
Na akkoord op de offerte, zijn materialen besteld en is de planning besproken.
bij aanvang van de werkzaamheden, is het plan van aanpak doorgenomen.
tijdens de werkzaamheden kwamen wat wijzigingen, die ook goed uitgevoerd zijn.
kortom: erg netjes uitgevoerd!

Schellingerhout

Zie boven .

Blom

Fijne samenwerking met vd Spek. Zakelijke kende ik vd Spek al, nu particulier ervaring opgedaan en daar ook tevreden mee.

Koppert

In de meest natte tijd van het jaar is Van der Spek in onze tuin gestart met de aanleg. Weer noch wind hield hen tegen om heel hard door te werken en een moeras te bewerken tot een prachtige tuin... In de meest natte tijd van het jaar is Van der Spek in onze tuin gestart met de aanleg. Weer noch wind hield hen tegen om heel hard door te werken en een moeras te bewerken tot een prachtige tuin passend bij ons huis.

Damen

Prachtige tuin renovatie gedaan, vaklui

Bakker

Afspraken werden nagekomen en bij wijziging tijdig aangegeven en nieuwe datum start aangegeven. Kwaliteit werkzaamheden goed en opleverpunten adequaat opgepakt.