Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Informatie op website
Klantvriendelijkheid kantoor
Informatie en inspiratie op social media
6.8/10
Nakomen afspraken

willemsen

Wij hebben een zwembad laten aanleggen door m van der Spek groep. zij dachten mee, namen het initiatief door met ideeën te komen en over de uitvoering zoals beplanting en lichtplan zijn wij zeer... Wij hebben een zwembad laten aanleggen door m van der Spek groep. zij dachten mee, namen het initiatief door met ideeën te komen en over de uitvoering zoals beplanting en lichtplan zijn wij zeer tevreden.

Beste familie Willemsen,
Wat een fijne review om te lezen, dank jullie wel!
Geniet van de vernieuwde tuin met zwembad, het was een mooi project!
Lisa

Aannemings- en Transportbedrijf J.D. Reijneveld.

Prettige samenwerking met de M. van der Spek groep.
Er wordt net en degelijk werk geleverd. Mochten er problemen zijn, worden ze opgelost.

Beste Dirk,
Beste Dirk,
Dank je wel voor je feedback! Wij doen er alles aan om onze kwaliteit op ieder gebied te waarborgen en, zo nodig, te verbeteren. Wellicht heb je feedback of advies voor ons op het gebied van communicatie en bereikbaarheid? We horen het heel graag!

j

Kwaliteitswerk geleverd

Beste J,
Dank voor de positieve review!

Bas

De tuin is prima onderhouden.

Beste Bas,
Fijn om te horen dat het onderhoud naar wens was!

Ton

Na overleg over de uit te voeren werkzaamheden gaat men deskundig en netjes aan de slag. Uiteraard zorgen wij zelf voor koffie en een stroopwafel en de klus is binnen de verwachte tijd geklaard.

Beste Ton,
Dank je wel voor de mooie review! Wij weten dat onze collega's het enorm waarderen als ze een koekje bij de koffie krijgen dus ook dank daarvoor!

Corbeij

In slechts 1 dag hebben de medewerkers van v/d Spek onze tuin weer netjes en beheersbaar gemaakt. We zijn zeer tevreden !

Beste familie Corbeij,
Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de verleende diensten. Geniet van de nette tuin!

Theo

Onlangs heb ik een sproeisysteem van Gardena bij Gardena zelf aangeschaft en geinstalleerd. Helaas werkte het geheel niet naar behoren (lekkage bij de ventielen). De servicedesk van Gardena is zeer... Onlangs heb ik een sproeisysteem van Gardena bij Gardena zelf aangeschaft en geinstalleerd. Helaas werkte het geheel niet naar behoren (lekkage bij de ventielen). De servicedesk van Gardena is zeer slecht ("wij kunnen u niet helpen, stuur maar een mail, de technische dienst is telefonisch niet bereikbaar"). Van alles geprobeerd, niets hielp. Via een kennis bij Van der Spek uitgekomen. Dankzij Gilbert (?) was het probleem snel opgelost. Het was een door mij gemaakte montagefout (3 fixatiebeugels ontbraken). Veel dank voor het geduld, het meedenken en het -kosteloze!- advies. Voortaan meteen naar Van der Spek!

Hallo Theo!
Wat een mooie review, wij helpen graag! Fijn dat het systeem tijdens het warme weer zijn werk deed!

MH

Ik heb nu een nette voor en achtertuin!

Beste MH,
Dank je wel voor de review. Geniet van de voor- en achtertuin!

Miranda

In deze specifieke opdracht was veerkracht, inlevingsvermogen en adequaat handelen gevraagd. De projectbegeleider(s) hebben hier heel goed op ingespeeld. Klasse!

Beste Miranda,
Dank je wel voor deze prachtige woorden, daar doen we het voor!

Henk

Reactie M. van der Spek GROEP:

Dank je wel voor je review Henk!
Groet,