Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Informatie op website
Klantvriendelijkheid kantoor
Informatie en inspiratie op social media
6.8/10
Nakomen afspraken

Cindy

Fijn dat er bij de opdracht meegedacht werd over wensen en uitvoering.

Thierry

Vooraf leuk plan uitgedacht, voor de voor- en achtertuin. Offerte liet wat lang op zich wachten, hierna nog wat wijzigingen doorgevoerd. De aangepaste offerte liet ook wat lang op zich wachten.... Vooraf leuk plan uitgedacht, voor de voor- en achtertuin. Offerte liet wat lang op zich wachten, hierna nog wat wijzigingen doorgevoerd. De aangepaste offerte liet ook wat lang op zich wachten. Uitvoering van de werkzaamheden kan naar mijn mening wat sneller, maar de kwaliteit van het eindresultaat is wel goed. Daarover ben ik tevreden.

Hans

Goed werk, flexibel, vergissingen lossen we met elkaar op, gaat plezierig

R.P.

Het bedrijf voert uit wat afgesproken is. De medewerkers zijn vriendelijk en werken de taak tot in de puntjes af.

Menno

Netjes gewerkt
Volgens afspraak

Felxibel
Plegen overleg indien nodig

Sjaak

Onbeschoft behandeld

Babette

Bij ons nieuwbouwhuis hebben de hoveniers afgelopen najaar een prachtige voor- en achter tuin aangelegd waar we deze zomer volop van genieten. We hebben de samenwerking als erg prettig ervaren en... Bij ons nieuwbouwhuis hebben de hoveniers afgelopen najaar een prachtige voor- en achter tuin aangelegd waar we deze zomer volop van genieten. We hebben de samenwerking als erg prettig ervaren en waren erg blij met de deskundige adviezen en suggesties voor aanleg van planten en straatwerk. De heren hebben veel moeite gedaan om iets moois op te leveren voor ons als klant.

Marit

Prima werk geleverd tegen een goede prijs. ik zal jullie zeker aanbevelen!

Yvon

Zeer tevreden, blij met onze nieuwe tuin.De heren hebben netjes en gezellig gewerkt stonden open voor vragen en dingen die anders moesten.resultaat is echt top.kijk uit naar de komende zomers.Ik zou... Zeer tevreden, blij met onze nieuwe tuin.De heren hebben netjes en gezellig gewerkt stonden open voor vragen en dingen die anders moesten.resultaat is echt top.kijk uit naar de komende zomers.Ik zou jullie zeker aanraden voor een complete tuinrenovatie of wat er aan de tuin gedaan moet worden