Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

D. Vondermans- de Kock

Enorme grote teleurstelling!

Bij bestelling liep alles soepel, gevraagd aan verkoopster of de bank geen hangzak zou worden, wist ze ons ervan te overtuigen, dat dat het geval niet was. (Wordt uiteraard ontkent)Na levering,... Bij bestelling liep alles soepel, gevraagd aan verkoopster of de bank geen hangzak zou worden, wist ze ons ervan te overtuigen, dat dat het geval niet was. (Wordt uiteraard ontkent)Na levering, poten scheef onder bank, hiervoor hebben ze een monteur gestuurd en is opgelost. Binnen 2 maanden, zakte de bank helemaal in, gewoon kuilen in de kussens...we zaten met onze bovenbenen op het frame, bank kraakte, weer een klacht ingediend, monteur langs gekomen, beaamde dat de materialen die gebruikt zijn voor onze bank, niet hoogstaand zijn... heeft uiteindelijk de kuilen opgevuld, armleuning vd bank, was de voering helemaal weg gezakt, waardoor we met onze armen op het harde frame zaten. Klacht was opgelost, echter de klacht herhaald zich opnieuw, let op, nog in de garantie periode van 2 jaar. Dit hebben we gemeld bij lumz, en voordat ze nu een monteur langs sturen, moeten we € 135 betalen, en als de klacht gegrond zou zijn, krijgen we dit bedrag weer terug! Dit is een rare manier van zaken doen... alles wordt goed gepraat door lumz, met is product gerelateerd... het kan toch niet waar zijn, als het dan product gerelateerd is, dat de eerste keer, 2e keer, de monteur wel de klacht als gegrond acht, en de klacht probeert te herstellen, dan had hij deze toch ook moeten afwijzen.

Je hebt garantie van 2 jaar, we hebben binnen deze garantie periode de 3e klacht gemeld, en nu moet ik eerst betalen.. rare manier van after sales.

Verkopen prima, v maar daarna laat Lumz steken vakken. We hebben van alles geprobeerd.. maar er is niemand die ons telefonisch te woord wil staan. In de winkel geweest, om de klacht te bespreken, (100 kilometer totaal rijden) ook dan geen tijd, niemand beschikbaar.., alles moet over de mail, met foto,s. Op een foto voel je niet hoe de bank zit.

Al met al, geen klant vriendelijke benadering.

Ik hoop echt dat er iemand van lumz, die leidinggevend is, eens bij ons op bezoek komt, om het met eigen ogen, en billen uit te vinden, hoe slecht onze aangeschafte bank is!

Dat zou lumz sieren.. ipv alles maar weg te wuiven!

Lees bovenstaand!

Hi Dennis,
Bedankt voor je review!
Zoals eerder met u is gecommuniceerd via de mail, sturen we het hierbij nogmaals.
We kunnen een servicemonteur wederom inschakelen. In dit geval vragen...
Hi Dennis,
Bedankt voor je review!
We kunnen een servicemonteur wederom inschakelen. In dit geval vragen wij om het bedrag van €135,- euro excl. btw naar ons over te maken. Mocht blijken dat hetgeen wat de monteur aantreft niet door toedoen van buitenaf is veroorzaakt, dan storten wij het volledige bedrag retour. Is hetgeen wat de monteur aantreft veroorzaakt door toe doen van buitenaf, dan kost het u €135,- euro excl. btw.

Myrthe Baars

Prima, maar had wel meer informatie over mijn bestelling willen hebben op de mail

Hi Mirthe,
Dank voor je beoordeling en opbouwende punt - daar hebben we wat aan 😉

Farieda Faqiri

Slecht

Hi Farieda,
Vervelend om te lezen dat je niet naar wens bent met onze service.
Hi Farieda,
Vervelend om te lezen dat je niet naar wens bent met onze service.
In de mail maak ik op je had verwacht dat wij het bestelde bed/boxspring naar boven zouden brengen, dit is echter niet het geval zoals ook staat beschreven in onze bezorgingsvoorwaarden. Jammer dat hierin een miscommunicatie is ontstaan.
Hopelijk ben je wel tevreden met de boxspring.

Bozdag/M

Ik heb een bestelling gemaakt 20 dagen geleden en ze moesten met mij een afspraak maken om mijn bestelling te bezorgen. Niemand heeft me gebeld en ik heb zelf met klantservices contact gehad en... Ik heb een bestelling gemaakt 20 dagen geleden en ze moesten met mij een afspraak maken om mijn bestelling te bezorgen. Niemand heeft me gebeld en ik heb zelf met klantservices contact gehad en medewerker zei dat ze met mij contact opnemen donderdag. Ik kreeg donderdag ook geen bericht en oproep. Donderdag heb ik zel een e-mail gestuurd en ook geen antwoord gekregen.
Dat vind ik echt jammer. Ik denk dat ze hierover contact moet opnemen met de klant en een betere service moet bieden.

Bestelling Niet goed behandelt

Ze kunnen beter met klant contact opnemen

Hi Muhammed,
Dank voor het plaatsen van een review!
We hebben gekeken in ons systeem. Echter komen wij geen e-mail van u tegen dat u via dit kanaal contact met ons heeft opgezocht.
U...
Hi Muhammed,
Dank voor het plaatsen van een review!
U heeft op 30 september bij ons een bestelling geplaatst waarin al duidelijk was dat het bureau vanaf 13 oktober een levertijd zou hebben van 3-5 werkdagen. Daarna heeft uw bestelling inderdaad een vertraging opgelopen van een week, want vanaf 23 oktober hebben wij uw bestelling overhandigd aan de vervoerder. Voor de week vertraging bieden wij u uiteraard onze excuses voor aan en hopen dat het bureau naar wens is.

Peter Staadegaard

Hi Peter,
Bedankt voor het achterlaten van een review!
Veel plezier met je aankoop 😀

B. Broeren

Waardeloos. Lange levertijd, ergens anders zou t de volgende dag al geleverd kunnen worden. In magazijn aangekomen, maar geen bericht dat t klaar stond. Uiteindelijk zelf maar gehaald in het... Waardeloos. Lange levertijd, ergens anders zou t de volgende dag al geleverd kunnen worden. In magazijn aangekomen, maar geen bericht dat t klaar stond. Uiteindelijk zelf maar gehaald in het magazijn. En nu bij uitpakken scheuren in het tafelblad. Zal me benieuwen hoe lang dit weer gaat duren!

Claudia van Eeden

Goede communicatie, snelle levering , mooie meubels, goede prijzen

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Hi Clau,
Wat leuk dat je bij ons een review achterlaat, dit vinden wij leuk 😉
Heel veel plezier met je prachtige Denza dressoir.

Frida wagenborg

Goede website

Hi Frida,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!

Roberto Kerskes

Top

Te weinig contact met klant over levering

Stijnie Bijlsma

Zeer goed

Zeer snel geleverd, goede communicatie over de bezorging. Hele mooie slaapbank

Hi Stijnie,
Dank voor het achterlaten van een beoordeling!