Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Marion Koot

Prima service en mooie kwaliteit

Hi Marion,
Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling! 😊

A. van Zijtveld

Recht toe recht aan

houden zo

Hi A. van Zijtveld,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling!

Onne Klevering

Ziet er allemaal prima uit,goed ingepakt.

Hi Onne,
Dank voor het plaatsen van een review!
Heel veel plezier met je aankoop.

Gerda Smit

Snelle service, geleverd zoals afgesproken. En product zoals t beschrijft.

Hi Gerda,
Bedankt voor het plaatsen van een review! 😁

Grégory Seghers

(Franstalig kooper) Zeer aangenaam aan de lijn om de levering te organiseren.

Breede selectie van goederen in allerlij stijlen, mooie foto's, prijzen, levering zelfs in België zonder extra costs.

Website in EN of in FR zou een plus zijn voor klanten die NL niet spreken. In België, allemaal spreekt niet Nederlands.

Ariane Verschoor

Zo blij met deze fauteuil! Uitstekende levering. Zelfs vandaag nog één zelfde fauteuil besteld.

Mooi product

Hi Ariane,
Hoe leuk is dit om te lezen, zo tevreden dat je nog een 2e fauteuil hebt besteld - leuk hoor 😁

Stefanie Vandermeersch

Vlot en eenvoudig

Hi Stefanie,
Dank voor het achterlaten van een beoordeling.
Veel plezier met je aankoop!

M.M. Kil

Was 1e x. via website benaderd. zeer tevreden over afhandeling, alles correct. of de stoel voor mij een goede oplossing is gezien mijn rugklachten, kan ik nog niet beoordelen. maar dat ligt niet aan... Was 1e x. via website benaderd. zeer tevreden over afhandeling, alles correct. of de stoel voor mij een goede oplossing is gezien mijn rugklachten, kan ik nog niet beoordelen. maar dat ligt niet aan het produkt, dat is een prima keus.

zie commentaar boven

geen, kan ik na 1 bestelling niet beoordelen.

Hi M.M. Kil,
Bedankt voor het achterlaten van een review!
Hopelijk bevalt de stoel 😀

Ruud Zoutenbier

Blij dat we Lumz via internet hebben gevonden.

Snelle levering, goede communicatie. Gebruiken een goede transporteur.

Hi Ruud,
Leuk om te lezen dat jullie ons via Internet hebben gevonden en blij zijn met ons - dank!
Veel plezier met je aankoop!

Loes

Na een bestelling met een kapotte fitting proberen contact op te nemen. Op de website staat dat ze bereikbaar zijn bij openingstijden, echter als je belt zijn ze op zaterdag niet bereikbaar.... Na een bestelling met een kapotte fitting proberen contact op te nemen. Op de website staat dat ze bereikbaar zijn bij openingstijden, echter als je belt zijn ze op zaterdag niet bereikbaar. Vervolgens op een door de weekse dag gebeld kunnen ze niet helpen. Dus moest een filmpje maken waarin zichtbaar was dat de fitting kapot was, die opsturen en dan keken ze of ze er iets aan konden doen (wat al duidelijk is dat dat niet kan want de fitting is gewoon kapot). Vind het persoonlijk heel veel gedoe voor een fitting van €5,- op een lamp van €150,-.

Mooie producten en snelle levering.

Betere service. Vond het nu erg onvriendelijk en diegene had zeker geen zin om te helpen. En retourbeleid is ook veel werk en zorgt er zeker niet voor dat ik nog iets bestel of het aanraad. Want... Betere service. Vond het nu erg onvriendelijk en diegene had zeker geen zin om te helpen. En retourbeleid is ook veel werk en zorgt er zeker niet voor dat ik nog iets bestel of het aanraad. Want fouten in producten kan altijd, kan een winkel niks aan doen maar de oplossing wel.