Luckz

Kelly

Print valt slecht uit

De print van zwarte achtergrond op een kerstkaart vertoont een horizontale grijze lijn dwars over 3/4 van de foto’s

Reactie Luckz:

Beste Kelly,
Wat vervelend om te horen dat de print slecht is uitgevallen. Mocht er onverhoopt een keer iets mis gaan met het drukwerk geven wij 100% tevredenheids garantie.
Indien dit...
Beste Kelly,
Indien dit gebeurd, neem in dat geval direct contact op met klantenservice. Dan kunnen we u helpen en zorgen wij direct voor een passende oplossing, zoals het opnieuw drukken van de kaarten op onze kosten.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Willy

Zeer tevreden

Aniek

Supersnelle levering, makkelijk te bestellen en een breed assortiment!

Om 16uur besteld en de volgende dag voor 12uur geleverd. En dat in december voor de feestdagen, super!

Voor deze eerste bestelling geen!

Marc

Aankoop Kertskaarten voor Triple R Europe NV

Mooie kaarten, snel en vlotte service, vriendelijke assitentie

Veronica

Goed verzorgd en super snel

netjes verzorgd en snel, maar dit is de eerste keer. Dus geen eerdere ervaringen

Op dit moment geen

Bolinda

Super service

Snel en heel veel mooie mogelijkheden!

Niks

Ann

Gemakkelijk en heel professioneel. Aanrader!

Mooie kwaliteit

Esther

Positief

Snelle levering en netjes verpakt.

Geen opmerkingen.

Alie Stoffers

snelheid , eenvoudige editor

duidelijk aangeven wat een kaart kost, best heel prijzig

Reactie Luckz:

Beste Alie,
Wat vervelend dat de prijzen onduidelijk waren voor u. Wij zullen kijken of we dit nog duidelijker kunnen vermelden.
Onze producten hebben een hoge kwaliteit en de prijs is...
Beste Alie,
Onze producten hebben een hoge kwaliteit en de prijs is afhankelijk van het kaart formaat, het aantal kaarten, gekozen papiersoort, envelopkleur en het soort drukwerk.
Op iedere productpagina kun je de prijzen vinden voor het gekozen ontwerp. Daarbij staat er ook een prijscalculator knop waarmee u de prijs van de gekozen kaart direct kunt berekenen. De prijzen zijn inclusief drukkosten en inclusief BTW.
Voor de 1e proefdruk met kleurendruk geldt een speciale prijs van €1.
Wij berekenen onze prijzen aan de hand van staffels. Hoe meer kaarten u bestelt, hoe meer korting u krijgt op elke kaart. Meer kaarten = Meer korting. De staffelkorting wordt automatisch al toegepast bij het bestellen van de kaarten.
Team Luckz

A.W.M.

Correcte uitvoering en snel geleverd.

Snelle en correcte levering.

N.v.t.