Luckz

Laura

Super ! Nog mooier dan gedacht.
Bestel hier zeker nog eens!

Hele mooie kwaliteit (glans)

Heel correct

Erg makkelijk voor een leek om te maken

Els

Zeer tevreden over deze site. Veel mogelijkheden qua design en heel behulpzaam om bv om te zetten naar genormaliseerde formaat voor België.

Zeer behulpzame klantenservice en goede prijs kwaliteit.

Eventueel een uitbreiding van de symbooltje? Bv kado tekentje en wat meer afbeeldingen

Elisabeth

Snelle service

Duidelijke website

Later in proces pas duidelijk wat de prijs is

Goed.

nvt

neen

EB

Zeer goede service en prachtig eindresultaat!

zeer goede ontwerper voor kaarten
vlugge en zeer vriendelijke medewerkers
duidelijke en overzichtelijke website

claes heidi

Wij zijn super kontent alles is vlot verlopen

ja

nee

Super mooie uitnodigingen gemaakt en binnen 1 dag gekregen!

Super snelle levering

Juliette

Overzichtelijke website, stipte levering zoals online beloofd wordt

Stipte levering , mooie uitvoering van de bestelling

Ik bestel zakelijk. Vooraf heb ik in jullie voorwaarden gezien dat er ook een factuur kon worden verstuurd. Dit heb ik aan mijn manager gemeld. Akkoord gekregen, waarna ontwerp gemaakt en besteld.... Ik bestel zakelijk. Vooraf heb ik in jullie voorwaarden gezien dat er ook een factuur kon worden verstuurd. Dit heb ik aan mijn manager gemeld. Akkoord gekregen, waarna ontwerp gemaakt en besteld. Echter puntje bij paaltje bleek het niet mogelijk een factuur te sturen. Hierdoor moest ik omslachtig eerst uit eigen zak betalen en daarna declareren. Dit is niet heel klantvriendelijk en staat ook niet duidelijk in jullie voorwaarden.

zie boven. Op factuur leveren of voorwaarden aanpassen, waarbij de eerste mogelijkheid de voorkeur heeft.

Reactie Luckz:

Beste klant,
We vinden het erg jammer dat uw ervaring niet zo is verlopen als verwacht.
Beste klant,
We vinden het erg jammer dat uw ervaring niet zo is verlopen als verwacht.
Een factuur kan na een bestelling via het account worden gedownload. Als u bij bestellingen kijkt dan staat er een pdf icoon waarmee de factuur gedownload kan worden. Daarnaast wordt in onze veelgestelde vragen aangegeven dat indien een factuur gewenst is deze ook opgevraagd kan worden via onze klantenservice.
Wij hebben helaas geen aanvraag voor een factuur ontvangen via de klantenservice, zodoende konden wij u niet helpen. Mocht u alsnog vragen hebben neem gerust contact op met onze klantenservice.
Vriendelijke groet,
Erwin - Luckz