Luckz

Gerty

Tot nu toe heel positief

Mooie uitvoering, vlot geleverd

Geen idee

Ben

Hoef

Snelheid

Inge

Zeer goed.

Extra proefdruk gekregen omdat deze niet aankwam.

Corrie en Rein

Uitstekend, niets op aan te merken.

Makkelijk, duidelijk en veel variaties mogelijk

Zou het niet weten.

Henk

Prima gegaan!

Snel, goede prijs, overzichtelijke website, snelle levering.

Brenda

Een prima site om je eigen kaart te maken.

Lonneke

Alles prettig geregelt en duidelijk.

Snelle afwerking

Neen

Martin

Vlaggen ontworpen en laten maken

Er waren wat dingen fout gegaan, deze zijn uiteindelijk prima opgelost! De communicatie was goed hierover!

Als een klant belt met een vraag, reageer op een normale manier, dan is 75% van het probleem al opgelost.
(Naderhand is alles goed gekomen! Waarvoor dank!)

Arnold

Op zich prima! Eerst een proefdruk ontvangen. Daarna prima en snelle verwerking. Puntje minder omdat er een envelop te weinig was meegestuurd.

Tip: stuur net zoveel enveloppen mee als kaarten. Wij kregen er een minder. We hebben dit zelf wel opgelost maar het klopt niet.

Reactie Luckz:

Beste Arnold,
Beste Arnold,
Bedankt voor je waardevolle review en de tip. Het is niet de bedoelling dat er te weinig enveloppen worden verstuurd. We hebben dit direct overlegd met onze productie en zij zullen hier extra aandacht aan besteden.
Indien dit gebeurd, neem altijd contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij dat u alsnog de missende envelop ontvangt.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz