Luckz

Derya

Prima snelle verzending

prima/snelle reactie via de mail (bij vragen/onduidelijkheden) EXTRA hulp bij het ontwerpen van de raamsticker

Linda

Snelle service, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

Krista

Gemakkelijk kaarten te wijzen en te maken

Gratis envelop

Angela

Prima bedrijf

snelle en goede service

opletten op of de aanlevering klopt. Zodat er niet onnodig afgedrukt wordt

Nicole

Zeer positief

Ben zeer tevreden met de bestelde kaarten.

Busra

Super!

Snelle levering. Bestelling voor kleine hoeveelheid. Ideaal voor traktatie's, etc. Weinig verzendkosten. Gewoon één woord geweldig! Vaker bestellen hier.

Nee geen verbeterpunten.

Marisa

Zelf een kaart fotokaart gemaakt. Van tevoren een proefdruk besteld die ik de volgende dag in huis had met een mooi pakketje samples van allerlei soorten papier. Goede kwaliteit en snelle levering.... Zelf een kaart fotokaart gemaakt. Van tevoren een proefdruk besteld die ik de volgende dag in huis had met een mooi pakketje samples van allerlei soorten papier. Goede kwaliteit en snelle levering. Ook de uiteindelijke levering is netjes en op de afgesproken datum geleverd. Aanrader!

Goede site: maken en bestellen gaat simpel en snel.
Goede kwaliteit drukwerk, snelle levering!

Geen.

Jo

Heb ik nog niet ontdekt

???

LJ

Duidelijke site snelle reacties en levering

Snel

Nvt

Mike

Het is grappig niet helemaal wat ik ervan verwacht had maar zeker grappig

Als de tekst niet duidelijk is had ik dat graag van te voren gehoord mijn poster had iets scherper gemogen

Reactie Luckz:

Beste Mike,
Bedankt voor je waardevolle review!
Beste Mike,
Bedankt voor je waardevolle review!
Wij adviseren bij een grote volledig vullende afbeelding altijd het ontwerp door ons te laten controleren. In dit geval was de originele afbeelding qua resolutie niet groot genoeg. Wil je van tevoren de scherpte kunnen inschatten? Sleep je foto bijvoorbeeld in je browser window en zoom goed in op het formaat zoals het ook op de poster zou komen (bijvoorbeeld 40 cm breed). Als dit er scherp uit ziet dan is de resolutie voldoende.
Bij iedere afbeelding of foto geven we het volgende advies.
Wil je een grote foto of afbeelding toevoegen op bijvoorbeeld een poster?
Zorg ervoor dat de afbeelding op ware grootte is (b.v. 40x60cm) en minimaal 150 dpi. Bij een fotocollage zijn de formaten soms iets kleiner. Het is belangrijk dat de kwaliteit van de foto’s of afbeeldingen goed genoeg zijn.
Neem bij twijfel altijd contact op met onze klantenservice, wij zijn op werkdagen telefonisch tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz