Luckz

Eli

Stickers met lichte strepen ontvangen. Mail verstuurd meteen reactie ontvangen en nieuwe stickers. Snelle service en vriendelijk personeel.

Snelle service en oplossing

Controleren van de producten

Arno

Werkt snel en duidelijk

Leuke voorbeelden. Veel mogelijkheden.

Software om het ontwerp aan te passen kan beter: zorg dat de begrenzing heel duidelijk is. Maak het raster magnetisch (zodat je makkelijker kunt uitlijnen) en instelbaar (is nog te grofmazig).

Ria

Wij zijn zeer tevreden over de service

De sterke punten zijn zeker de 'snelle' service

Geen enkel verbeterpunt, alles gaat zeer vlot en snel

Rosanna

Snel en mooi geleverd

Erg netjes!

Vooral door blijven gaan zoals jullie bezig zijn.

Evi

Heel snelle service

Een leuke duidelijke site , kwaliteit , mooie keuze

Gerda

De kaarten wat we uit gekozen hadden waar op alle fronten top

Fianne

De afdruk was onduidelijk. Goede service, gratis nieuwe versie

Service

Kwaliteit

Sandra

Kerstkaarten zijn mooi geworden

Makkelijk om aan te passen

Lara

Blij met mijn stickers

Jenessis

Heel slecht

Logo is niet te lezen

Reactie Luckz:

Beste Jenessis,
Beste Jenessis,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de print slecht is uitgevallen. Mocht er onverhoopt een keer iets mis gaan met het drukwerk geven wij 100% tevredenheidsgarantie.
Neem alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij hebben u twee maal geprobeerd te bereiken, helaas is dat nog niet gelukt. De geplaatste afbeelding was in een zeer lichte lichte kleur op een witte ondergrond. Bij raamfolie kan deze soms nog iets lichter uitvallen.
Mocht u in de gelegenheid zijn neem dan gerust contact op met onze klantenservice, en stuur gelijk een foto mee van het drukwerk, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz