Luckz

Wim

Dubbel

Mijn eerste proefdruk heb ik nooit ontvangen... De tweede is wel aangekomen. Vandaar het dubbele gevoel!

Reactie Luckz:

Beste Wim,
Beste Wim,
Wat vervelend om te horen dat uw eerste proefdruk niet was is aangekomen. De proefdruk is door ons netjes verzonden en afgegeven aan PostNL. Wij hebben na het afgeven aan de postbezorger geen invloed op de bezorging zelf.
We konden niet terugvinden dat u hierover contact had gehad met de klantenservice. Weet dat onze klantenservice graag voor je klaarstaat als u feedback hebt over de bestelling! We hadden dan graag kosteloos een nieuwe proefdruk naar u opgestuurd. Om het nog een beetje goed te maken hebben we de kosten van de tweede proefdruk teruggestort en hopen daarmee het dubbele gevoel een beetje weg te nemen.
Daarnaast adviseren we u om een klacht te deponeren bij PostNL. Zodat ze zorgvuldiger met uw post omgaan. Met een klacht over de bezorging van een brievenbusbestelling kunt u altijd bij PostNL terecht.
www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging.
Mocht u verder nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn op werkdagen tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Derya

Prima snelle verzending

prima/snelle reactie via de mail (bij vragen/onduidelijkheden) EXTRA hulp bij het ontwerpen van de raamsticker

Linda

Snelle service, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

Krista

Gemakkelijk kaarten te wijzen en te maken

Gratis envelop

Angela

Prima bedrijf

snelle en goede service

opletten op of de aanlevering klopt. Zodat er niet onnodig afgedrukt wordt

Nicole

Zeer positief

Ben zeer tevreden met de bestelde kaarten.

Busra

Super!

Snelle levering. Bestelling voor kleine hoeveelheid. Ideaal voor traktatie's, etc. Weinig verzendkosten. Gewoon één woord geweldig! Vaker bestellen hier.

Nee geen verbeterpunten.

Marisa

Zelf een kaart fotokaart gemaakt. Van tevoren een proefdruk besteld die ik de volgende dag in huis had met een mooi pakketje samples van allerlei soorten papier. Goede kwaliteit en snelle levering.... Zelf een kaart fotokaart gemaakt. Van tevoren een proefdruk besteld die ik de volgende dag in huis had met een mooi pakketje samples van allerlei soorten papier. Goede kwaliteit en snelle levering. Ook de uiteindelijke levering is netjes en op de afgesproken datum geleverd. Aanrader!

Goede site: maken en bestellen gaat simpel en snel.
Goede kwaliteit drukwerk, snelle levering!

Geen.

Jo