Luckz

Eefje

Fantastisch

Meedenken, snel, vriendelijke

J.

Kaart samenstellen ging gemakkelijk.

Gemak

De verzending op dezelfde dag voor ontvangst dag later zou later moeten kunnen. Tot bijv 10 uur pm.

Reactie Luckz:

Beste J,
Beste J,
Bedankt voor de tip! Helaas is het vaak te kort dag om tot 22:00 bestellingen door te laten gaan en ook nog te drukken, met een volgende dag bezorging belofte. Mede omdat de bezorging dan misschien niet meer behaald kan worden en wij onze klanten niet willen teleurstellen. Daarom behouden wij dit tot 18:00. Daarnaast heb je tegenwoordig ook nog te maken met de drukte bij de bezorgdiensten.
Tip: Wat bij ons wel kan is je wenskaarten vooraf in te plannen en te bestellen op je gekozen bezorgdatum tot wel 60 dagen vooruit. Dus als je één keer in de maand gelijk voor alle jarige e.d. de wenskaarten maakt en besteld, dan weet je altijd zeker dat ze op tijd gemaakt en verzonden worden.
Met vriendelijke groet, Team Luckz

Petra

Super

Product makkelijk te bewerken.
Snelle nette verzending

Snelle bezorging

Nancy

Goede en snelle levering

Monique

Kunsstof bord gemaakt met foto en tekst, als cadeau voor iemand. Ik had geen ervaring met het opmaken van zoiets, maar het programma wijst zich allemaal vanzelf na enig zoeken en uitproberen. Het... Kunsstof bord gemaakt met foto en tekst, als cadeau voor iemand. Ik had geen ervaring met het opmaken van zoiets, maar het programma wijst zich allemaal vanzelf na enig zoeken en uitproberen. Het resultaat is supertof geworden. De kleuren ook erg mooi en de foto ( hoewel t orgineel niet de beste kwaliteit was) is uitvergroot ook nog hartstikke mooi.
Ik ben er blij mee en zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Geen idee

Angelique

Mooi ontwerp
Goed afgedrukt

Een klein verbeterpuntje was dat de kaartjes niet de volgende dag er waren zoals wel aangegeven (maar slechts 1 dag later)

Andre

Heel goed