Luckz

Roelie

Alles prima verlopen.

snelle bezorging

Sylvie

Het personaliseren van mijn sluitzegel verliep moeizaam... ik kon precies de letters "uw ontwerp hier" niet wegwerken. Heb dus een ontwerp doorgestuurd waar die letters door mijn eigen onwerp nog... Het personaliseren van mijn sluitzegel verliep moeizaam... ik kon precies de letters "uw ontwerp hier" niet wegwerken. Heb dus een ontwerp doorgestuurd waar die letters door mijn eigen onwerp nog zichtbaar waren. (een dag later ben ik eens zomaar herbegonnen en zag ik hoe het echt moest).Gelukkig hebben jullie enkel mijn ontwerp gedrukt. Ik ben een tevreden klant!

eenmaal je weet hoe het moet ... super veel mogelijkheden aan leuke prijs

misschien toch het "eigen ontwerpen" iets duidelijker

Joop

snelheid

Stella

Super snelle service. Goede communicatie omtrent het design van de kaart. Heel tevreden mee!

N.v.

Gerard

Uitstekend

gebruiksvriendelijke site voor het maken van een eigen wenskaart.
Bij het maken van een eigen kaart kun je zelfs de achterkant zelf ontwerpen en dat kan bij andere sites niet.

Ik wilde zelf een enkele eigen wenskaart maken, maar had niet in de gaten dat ik een ontwerp gemaakt heb via de keuze-optie 'kaarten maken' in plaats van '1 wenskaart maken'. Daar kwam ik pas achter... Ik wilde zelf een enkele eigen wenskaart maken, maar had niet in de gaten dat ik een ontwerp gemaakt heb via de keuze-optie 'kaarten maken' in plaats van '1 wenskaart maken'. Daar kwam ik pas achter toen het ontwerp klaar was en ik ging bestellen. Toen kwam ik erachter dat ik minimaal 5 kaarten moest bestellen, en dat heb ik toen maar gedaan omdat ik een hoop moeite in het maken van het ontwerp had gestoken. Het zou fijn zijn geweest als ik alsnog maar 1 kaart via die optie had kunnen bestellen. Misschien is daar nog een verbetering in te maken?

Pascal

Prima ervaring, voor de eerste keer bij toeval verjaardags-uitnodigingen gemaakt en besteld én na plaatsing van de order bij Luckz, werd er zelfs contact opgenomen per mail met (eventuele)... Prima ervaring, voor de eerste keer bij toeval verjaardags-uitnodigingen gemaakt en besteld én na plaatsing van de order bij Luckz, werd er zelfs contact opgenomen per mail met (eventuele) verbetersuggesties en extra controles, dus dát is pas meedenken, dat zie je zeker niet overal dezer dagen, dus top!!

Meedenken en extra controle ná plaatsing order!

Wilma

Fijn dat je één kaart op proef kunt bestellen

Flip

Alleen maar goede ervaring

Vlug geleverd, veel keuze

Nee

Denice

Snel geleverd en mooie stickers

Super snelle verzending

Geen, ga lekker zo door!