luchtbedshop.com

luchtbedshop.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop luchtbedshop.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1404
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen luchtbedshop.com met 9.2/10. Gebaseerd op 1404 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service,ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

rob
rob

als er wat is proberen ze het meteen op te lossen, of zoeken ze het uit voor je.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben meerdere producten hier besteld, : www.webshopcenter.nl en tot nu altijd goed geholpen.

jan
Zeer goed (9/10)
jan

duidelijke internetsite en snelle levering , goed mailcontact

Score voor luchtbedshop.com:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 luchtbedden besteld via internet.

Goed (8/10)

Geen extra kosten voor het gebruik van AfterPay

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een groot aanbod aan producten, snelle levering en - zelfs voor nieuwe klanten - de mogelijkheid om via afterpay te betalen zonder extra kosten. het luchtbed zelf (een twee-persoons intex queen supreme air-flow) is fantastisch. een heerlijke hoogte vergelijkbaar met een box-spring, makkelijk automatisch oppompen in 3 minuten en ligt zalig! dit luchtbed had ik jaren geleden al moeten kopen.

R Piens

Was heel tevreden over onze aankoop maar nu hebben we een probleem, er is een gat in de luchtbed gekomen, heb het geplakt zoals jullie zeiden met pleister die ik van bij jullie gekocht hebben, het gat lijkt gedicht maar nu krijg ik de matras niet meer stabiel, ik blaas ze op en in het midden en onderaan komt er een grote bult te zitten, laat ik wind uit dan zijn de zijkanten te slab en kan het neit gebruikt worden wat de oorzaak er van is weet ik niet dat is voor mij een raadsel maar zo kunnen d ekleinkinderen er ook niet op slapen.

Prima afgehandeld.

Kwaliteit

Goeie snelle service.

Uitstekend (10/10)

het produkt en vlugge levering

Super goed.

Bart Cremers

De feedback over een levering is niet al te best. ik heb bij jullie besteld omdat jullie de volgendedag zouden leveren nog gekeken of het op voorraad was en dat was het geval volgens de site, maar helaas pas na 5 dagen geleverd en pas na 3 dagen na bestelling een mailtje dat het product niet op voorraad was. dit kan uiteraard gebeuren maar zorg er dan voor dat dit bij het bestelen benkend is of in iedergeval zo snel mogelijk.

Semmy Loor
Semmy Loor

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en mooi product.

Bedrijfsinformatie

Dé online luchtbeddenspecialist van Nederland en België!
Adres
Hoofdstraat 190