Jeanne Wouters

Heel tevreden over LowCarbClub.nl

Marjo Van Enckevort

Snel en goed

Vanessa

Producten zijn ok. De verzending laat echter wel te wensen over. In plaats van de producten in hun originele verpakking en in een doos te versturen zodat je deze ook netjes kan wegbergen in de kast... Producten zijn ok. De verzending laat echter wel te wensen over. In plaats van de producten in hun originele verpakking en in een doos te versturen zodat je deze ook netjes kan wegbergen in de kast wordt alles los in een doos gepropt en zo verstuurt. De doos is dan ook nog eens veel te klein is waardoor de koeken in stukken gebroken zijn. Niet aangenaam om zo jouw producten te ontvangen waarvoor je toch genoeg betaald.

Reactie LowCarbClub.nl:

Inmiddels hebben we contact gehad en daaruit blijkt dat je met je opmerking over de originele verpakking bedoelt dat de bestelde koeken los (individueel verpakt) zijn verzonden, en niet ook in een... Inmiddels hebben we contact gehad en daaruit blijkt dat je met je opmerking over de originele verpakking bedoelt dat de bestelde koeken los (individueel verpakt) zijn verzonden, en niet ook in een displaydoos. We begrijpen dat dat onhandig is met thuis opbergen.
Maar de te kleine doos en gebroken koeken, dat kan natuurlijk niet. Daarom hebben we je zoals afgesproken een korting gegeven.
Uiteraard hebben we dit ook intern met het magazijn besproken, om herhaling in de toekomst te voorkomen.
Team Low Carb Club

Fred Peeters

Voor een keto beginners een goed bedrijf met goede producten

Heike Fransen

Goed geregeld

Dorien Coppes

Henk Verhagen

Snelle levering. Goed en snel contact mee te krijgen. Jammer dat er toch best wel producten niet leverbaar zijn.

Anneke

Prima, geen op/aanmerkingen