LowCarbClub.nl

LowCarbClub.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop LowCarbClub.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company731
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LowCarbClub.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 731 ervaringen.

R. Rodriguez
R. Rodriguez
Score voor LowCarbClub.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goede producten en super snel geleverd!.

Els van Ginkel
Els van Ginkel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, en ik vind t heerlijk dat ze atkins producten uit amerika halen die hier niet verkrijgbaar zijn.

Marja

Voor het eerst een bestelling geplaatst. een dag later mijn bestelling al goed verzorgd gekregen. kon kiezen uit thuis afleveren of ergens anders. dat is wel zo fijn als je hele dagen werkt.

Maureen Czarnecki

Elke maand doe ik netjes mijn bestelling en elke maand ben ik weer super tevreden. goede en vooral lekkere producten tegen een mooie prijs. maar het beste van al vind ik toch de snelle levering. zelfs als je in belgië woont, heb je alles al de dag nadien in huis. met een aantal extra lekkere snoepjes ?.

Loes
Loes
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering.

Joke Hart

Smakelijke producten, goede service als er een enkele keer iets is: low carb club doet wat ze zeggen. ik ben een zeer tevreden klant, mede door deze producten is mijn gewicht onder controle.

andrea peterse
andrea peterse
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle levering.

benny, België
benny, België
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Perfect! vandaag besteld morgen geleverd. snelle en efficiënte dienstverlening.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Low carb club is gewoon weg goed.

Jet

Het is erg fijn dat er een uitgebreid assortiment is van atkins producten..
de verzending is super snel, ene dag besteld praktisch de volgende dag al binnen..
dit bedrijf is een aanrader voor iedereen die lowcarb producten zoekt.

Bedrijfsinformatie

Low Carb Club is een site voor iedereen die op een succesvolle manier iets aan zijn of haar gewicht wil doen. Steeds meer mensen zijn zich bewust van hun postuur. Men wil er "goed" uitzien en zich goed voelen. Toch is overgewicht iets waar veel mensen mee te maken hebben. Dit terwijl overgewicht veel gezondheidsrisico's met zich mee brengt en een enorme impact op iemands leven kan hebben, iets wat ik vanuit mijn vroegere werk als verpleegkundige veel in de praktijk heb gezien.
Adres
Annie Bosstraat 30