Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Van de Sande

Goede ervaringen met Lovz, reageren snel en zijn behulpzaam

Mooie producten, goede klantenservice

Bas Reitsma

Positief! Snelle levering en goede service! Ik had een foutje gemaakt op het kaartje en heb dit snel via de mail af kunnen afhandelen met lovz!

Snelle levering en goede service

Charlotte

Duidelijke website, ruime keuze aan kaartjes, eenvoudig zelf te bewerken. Fijn dat lovz.nl het mogelijk maakt om tegen gereduceerd tarief een proefdruk te bestellen. Mooie kwaliteit kaarten, ook...

Rozanne

Wij hebben het geboortekaartje van ons zoontje Vince bij Lovz besteld en zijn zeer tevreden met de service en de kaart die wij besteld hebben. Ook zijn ze heel snel binnen.

Het bedrijf denkt goed mee, ik had gemailt met de klantenservice, ik wilde graag het klokje op de tijd hebben dat ons zoontje geboren was, dit heeft lisette voor ons gedaan. Ze heeft ons super snel een mail terug gestuurd dat dit nog niet eerder gevraag was maar dit wel mogelijk was, en dat zij het klokje voor ons wilde aanpassen. Dat is echt een stukje extra service!

Wietske

Duidelijke website, veel keuze, veel mogelijkheden om zelf iets te ontwerpen, mooie kwaliteit van de kaartjes, goede service.

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Persoonlijk
Duidelijke website
Goede service

Ik heb een kaartje gepersonaliseerd, maar de bestaande kleuren overgenomen (goud op peach-roze). Helaas is het goud nauwelijks leesbaar. Misschien een tip om dit risico er bij te vermelden om teleurstellingen te voorkomen.

Larah

Fijne ervaring met Lovz. Vragen werden vrij snel beantwoord en bieden goede service

Hebben mij goed op weg geholpen toen ik een wens had maar dit nog niet mogelijk was. Hebben voor een alternatief gezorgd!

Bram Speelman

Website werkt fijn.

Maurice Schelling

Fijn, professioneel.

Unieke kaarten en blijft zich vernieuwen.

Tammy bakker

Zeer tevreden!

Fijne en duidelijke site

Tot later op de dag Verzending aanbieden

Sascha Kunenborg

Snelle levering en makkelijk ontwerpen.

Leuk was het persoonlijke geboorte kaartje van lovz achteraf

Bij de test kaartjes graag vermelden wel papier het is