Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Sanne

Fijne site, veel keuze en eigen bewerkingsmogelijkheden. Als je eenmaal de keus hebt gemaakt is de levering ontzettend snel.

Inge Engbers

Erg tevreden over onze trouwkaarten. Medewerkers zijn zeer begripvol als het gaat om typfouten die achteraf pas zijn opgemerkt en helpen je hiermee.

Het is gemakkelijk om zelf een kaart te bewerken. Daarnaast vond ik het erg fijn dat ik bij mijn eerste “proef” bestelling alle kleuren van de enveloppe en het soort papier dat gekozen kan worden meegezonden kreeg.

Wellicht wel leuk om bij een grote bestelling eens een actiecode voor korting of iets dergelijks te geven. Daarnaast zou de bezorging wat sneller mogen.

Lincey

De site oogt fris,werkt super gemakkelijk bij eigen ontwerp,mooie kwaliteit,snelle service,krijgt n envelop vol met het te kiezen papier bij je proefdruk,kunt zelf het af te nemen aantal...

Karlijn

Makkelijk om je kaarten online te maken en een goede snelle levering! Top!

Diane Schrijver

Goed, snel en leuk achteraf een kaartje te krijgen als felicitatie met de geboorte van onze zoon.

Ruth Schouten

Kaartjes zijn makkelijk te bewerken en zien er super mooi uit !

Mooie kaartjes en bezorging goed.

Jolien Olde Monnickhoff

Overzichtelijke website, fijn dat opgeslagen werk goed terug te vinden is, 2 keer geboortekaartjes besteld terwijl we bij de 2e wel eerst weer georiënteerd hebben op verschillende websites. Super...

duidelijke lay out, werkt snel genoeg, goed en gemakkelijk kaartjes te bewerken.

Het centreren van tekst is heel lastig, uiteindelijk heb ik de tekstbalkjes zo groot als het kaartje gemaakt en de tekst gecentreerd. maar uiteindelijk bleek dit toch nog niet helemaal recht. misschien handig om daar nog wat op te bedenken.

remko

Prima service, mooi kaartje!

Site werkt makkelijk en bestelling ging super snel, levering trouwens ook

naomi overdijkink

Een zeer goede ervaring

Snelle service en veel keus

Het is best ingewikkeld om zelf een kaart samen te stellen vanaf een voorbeeld. Miss kan het voorbeeld zichtbaar zijn bij het zelf maken van de kaart zodat het makkelijker wordt

A

Goed! Makkelijk benaderbaar, denken goed mee over onze persoonlijke wensen en zijn erg snel met oplossen van evt problemrn

Makkelijk werken vanuit eenvoudige sjablonen

Een ‘undo’-knop toevoegen zodat je altijd 1 stap terug kan