Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Jenny

Lovz.nl is een heel fijn bedrijf om (trouw)kaarten te maken en bestellen. Je kan zelf een kaart maken in je eigen stijl. De proefdruk kaart was snel binnen en de gehele bestel was ook binnen 1 dag...

Dat je geheel zelf een kaart kan maken

Nee, geen verbeterpunten of tips

Rick

Super! Ontwerpmogelijkheden zijn goed en makkelijk, maar zou nog verder uitgebreid kunnen worden. Wel snelle levering met juiste kwaliteit.

Als bedrijf en kaartje erachteraan sturen om te feliciteren. Werd gewaardeerd.

Ontwerp mogelijkheden verder uitbreiden. en gebruikers gemak met eigen afbeeldingen invoegen.

MaJanna Leather

Super mooie en overzichtelijke website, erg prettig om te kijken / shoppen!

Zeer snelle levering
Bij proefdruk gratis kleurstaaltjes van al het papier/enveloppen, zodat achteraf nog gekozen kan worden.
Goedkoop in prijs
Perfecte kwaliteit papier en druk
Goede klantenservice die ook meedenkt

Yvonne Bohny

Fijne website, hippe kaarten, duidelijke communicatie. Erg tevreden dus!

Het persoonlijke kaartje is erg leuk en handig dat je bij een proefdruk de verschillende papiersoorten en enveloppen kunt zien.

Vicky

Top! Onze trouwkaartjes zijn super mooi geworden en het regent complimenten. Heb de site dan ook al aan 2 andere personen aanbevolen!

Snelle service, net dat beetje extra doen voor de klant (wij kregen een kaart om ons te feliciteren met het huwelijk)

Anke De Jongh

Wij zijn ontzettend positief over LOVZ.nl ! ! ! In voorbereiding op de geboorte van ons zoontje, maakte ik een geboortekaartje op hun website. Toen ons zoontje op 10-02-‘18 geboren werd, hoefde ik...

Effectief-, professioneel-, en warm: Wij ontvingen in de kraamweek nog een kaartje van LOVZ.nl waarin alle medewerkers ons met een handgeschreven berichtje feliciteerden met de geboorte van ons zoontje, en onze oudste kinderen met de geboorte van hun broertje!

S

Super mooie kaartjes! Gister besteld en vandaag al in huis! Erg tevreden!? Allereerst een proefdruk besteld en met alle proefstaaltjes erbij weet je precies wat je kunt verwachten! Als ik nog eens...

Handig voor mensen die twijfelen dat je een gratis proefdruk kunt bestellen en staaltjes erbij krijgt van alle mogelijke soorten.

Marlies Rovekamp

Erg blij met onze geboortekaartjes. Goede service. Fijn contact & snelle levering!

Erg prettig in contact & mooie kaarten

M.Brink

Alles ging vlot en gemakkelijk

Vlotte bezorging en presies volgens afspraak

Geen idee

m vonk

Geboortekaartje ontworpen met website van Lovz en laten drukken

De aangeboden ontwerpen voor kaarten zijn creatief en hip. De software van de website geeft veel mogelijkheden om het kaartje aan te passen aan eigen smaak. Mooie lettertypes, kleuropties, heldere informatie op de site. Pakketje met staaltjes voor envelop kleuren bij proefdruk v kaartje.

In de software zou het fijn zijn wanneer je in een menuutje naast het ontwerpveld kunt aanklikken welke laag in je ontwerp je wil aanpassen (nu moet je alle bovenste lagen opzij schuiven om de onderste te bewerken. En een ongedaan maken functie zou heel fijn zijn