Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Treur

Prettig en erg professioneel

Snelle verzending van proefkaartje en snelle verzending van geboortekaartjes met track & trace nummer.

Geen verbeterpunten.

Susan van der Linden

Perfect

Je kunt tegen een kleine vergoeding een proefdruk thuis ontvangen wat erg prettig is, daarbij krijg je ook een setje met de papiersoorten en kleuren die je kunt bestellen. Hierdoor wordt de keuze makkelijker bij het bestellen op de website .

Jan Klapwijk

Een prettig bedrijf om geboortekaartjes bij te bestellen.

Snelle levertijd, goede prijs-kwaliteit verhouding, leuke voorbeelden die makkelijk aan te passen zijn.

We hadden besteld voor 18.00u en kregen het pakket niet de volgende dag, maar de dag erna. Hier misschien toch een andere tijd voor geven?

Lein

Handige site. Snelle afhandeling. Top!

Snelheid en makkelijke site

Posthouwer

Fijne ervaring! Goede website en prima levering van proefdrukken en definitieve druk van het geboortekaartje!

Heel erg leuk om na de bevalling nog een kaartje met een persoonlijke felicitatie te ontvangen! Erg attent!

Niet van toepassing

Renate

Super fijn bedrijf! Zelf geboorte kaartjes gemaakt voor onze dochtertjes. 2 maal toe alleen maar positieve ervaringen met LOVZ!

Kaartjes zien er erg netjes uit en worden ook netjes...

Duidelijke site, gemakkelijk je eigen kaartje aan te passen / samen te stellen.

Contact is goed. Je krijgt snel reactie en word snel gehandeld.

Ga zo door!
Heb super goede ervaringen met geboortekaartjes bestellen bij jullie. Zelfs van LOVZ nog felicitatie kaartjes gehad! Erg attent

Marjolein Duurkoop

Ontzettend leuk dat ik op jullie website aan de slag kon met mijn ontwerp van het geboortekaartje. Voldeed precies aan de verwachtingen! En ze zijn prachtig geworden

Duidelijke website en snelle levering

Marielle

De kaartjes zijn prachtig geworden. Bij elk contact per mail of telefoon is er met ons meegedacht en zijn we snel, vriendelijk en professioneel geholpen.

Eigen ideeƫn voor het ontwerp konden perfect worden uitgevoerd. Er wordt heel snel op vragen gereageerd.

Tweelingkorting bij twee kaartjes.

Corrie de Vries

Duidelijke en nette afhandeling

Julie

Snelle levering van onze geboortekaartjes. We konden het gekozen kaartje helemaal aanpassen naar onze smaak (lettertype, kleur etc..)
Na levering nog een attent PERSOONLIJK kaartje ontvangen...