lovz.nl

9.5/10
9.5/10

natascha

Menukaartjes besteld. Heel handige website, heel snelle levering, niks op aan te merken.

handige website, snelle en zorgvuldig verpakte levering

Tilman

Onze ervaring was in één woord (GEWELDIG).
de site was heel toegankelijk.

Ja dat alles heel duidelijk was, en dat het bedrijf ook per telefoon goed bereikbaar was. en dan ook nog eens heel netjes en vriendelijk geholpen.
Echt hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Ja zeker, blijf zeker zo door gaan.
En blijf goed luisteren naar de klanten, en waar kan nog sterker worden in de markt.

W.Vis van der linden

dat alles wat we zelf ingevuld hebben ook op de kaarten staat.

heb ik niet

Corien Franken

Goeie site! Ik was blij verrast dat ik op jullie site precies een ontwerp van pinterest.com kon namaken. Het is ook een makkelijke manier om een eigen kaart te maken.

Veel verschillende lettertypes om je eigen ontwerp te maken, maakte mij erg blij! Het is ook erg gebruiksvriendelijk. Jullie levertijd vond ik ook reuze snel. En de prijs vond ik ook erg redelijk.

Wat ik zelf behoorlijk beroerd vond is de print kwaliteit. Ik vond het nauwelijks beter dan mijn eigen printer daardoor zou ik niet meer een kaart bij jullie bestellen die helemaal een kleur heeft.
Ook vond ik erg belachelijk dat jullie logo niet van de kaart af te krijgen was. Ik betaald toch gewoon voor deze kaart, waarom dan reclame? Deze uitnodigingen maakte ik voor mijn schoonouders die er overigs erg blij mee waren maar voor een relatief duur cadeautje vond ik het jammer dat deze punten geen kwaliteit waren.

Jori Grunnekemeijer

Snelle service en mooie kwaliteit kaartjes
De voorbeelden van kleuren en papiersoorten worden meegestuurd met de proefdruk, fijn!

Kwaliteit papier en goede levering

Kortingscode voor gratis eerste proefdruk werkte bij ons niet

marielle

Goede ervaring, snelle levering van proef exemplaar en de daarop volgende bestelling.

snelheid en goede kwaliteit

Noelle Haartsen

Super tevreden!

Snelle levering!

Esther de Vries

Leuk om op deze manier zelf je kaarten te maken!

De gratis proefdruk.

Ik heb mijn kaart gemaakt a.d.h.v. een voorbeeldkaart. Dat maakte het een stuk makkelijker. Misschien dat er wat meer opzetjes gemaakt kunnen worden.

Emmy

Ik heb zelf een geboortekaartje gemaakt. Hiervoor heb ik een bestaande kaart gebruikt die leek op wat ik in gedachten had en kon alles aanpassen. Ook erg fijn dat je kleurcodes kan invoeren voor de...

Helder en eenvoudig bestelproces. Veel vrijheid in eigen ontwerpmogelijkheden. Rekentool om de totale kosten te berekenen.

Op dit moment niet.

Barten

Zeer goede en snelle telefonische hulp gehad. Kaarten geleverd zoals afgesproken. Bedankt!

Communicatie

Kortingscode voor volgende bestelling