Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Marina Verduyn

Wat een fijn bedrijf en een makkelijke website, ik heb onze trouwkaart op de website gemaakt en de eerste proefdruk besteld daar was ik niet heel blij mee. Maar ik heb naar het bedrijf gebeld en...

Ter Telgte

Positief. Bij vragen kreeg ik snel een reactie en ook dachten ze goed mee

Leuke ontwerpen
Persoonlijk maken
Snel reactie en levertijd

V

Super leuke site, wij hebben het geboorte kaartje er zelf op ontworpen!
Eenvoudig, waardoor je een uniek kaartje kan maken.

Snelle levering! Eerst een proefdruk besteld. En toen we de kaart definitief besteld hadden kregen we een persoonlijke kaart om ons te feliciteren met de geboorte van onze zoon!

Petra Celissen

Zeer snelle levering. En goede kwaliteit. Ook heel veel keus in papiersoort en enveloppen.

Geen verbeterpunten

Bouter

Ruime keuze aan voorbeelden en teksten , ook makkelijk met eigen tekst te bewerken

Sabiene ter Burg

Een groot assortiment aan leuke en originele kaartjes. De opties om het kaartje naar eigen smaak te pimpen lijken vrijwel onbeperkt.

Bestellen van losse enveloppen.

Niki

Een originele trouwkaart nog persoonlijker gemaakt door middel van kleine aanpassingen op het reeds bestaande ontwerp van lovz.

Breed assortiment met mooie en originele kaarten. Daarnaast zijn alle kaarten makkelijk naar eigen wens aan te passen. Snelle service en klantvriendelijke benadering. Proefkaart tegen een gereduceerde prijs kunnen bestellen. Duidelijke voorbeelden meegestuurd gekregen van de verschillende papiersoorten en envelop kleuren.

Nee, wij zijn op alle punten zeer tevreden over lovz.nl.

Ilse Kums-Witters

Na eerst een voorbeeld te hebben gemaakt en laten opsturen hadden we een goed idee hoe het er uit zou kunnen zien. Ook de extra blaadjes van andere papierkwaliteiten en kleuren erbij waren handig.

goede kwaliteit, supersnelle levering en netjes verpakt

kan ik me niet bedenken

Suzanne van der Horst

We hebben bij lovz.nl het geboortekaartje en 1e verjaardagskaartje van onze eerste dochter gemaakt en nu ook het geboortekaartje van onze tweede dochter.
We zijn er superblij mee. Je kan het...

Leuk dat we ook nog een kaartje van jullie krijgen om ons te feliciteren met onze dochter!

Met het zelf maken van de kaartjes heb je erg veel keuze tussen plaatjes en versieringen. Toch is dit nog niet altijd even overzichtelijk en moet je soms lang zoeken voor een plaatje.

C.W.S.

Het programma om de kaarten te maken werkt simpel en biedt bovendien legio mogelijkheden voor eigen creativiteit. Na het ontvangen van de proefdruk is de definitieve versie voor 18.00 uur besteld....

Afspraak is afspraak. Perfecte levering!

Nvt