Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Eve

Wij zijn super blij met de service van Lovz.nl. De voorbeeldkaartjes waren snel in huis en de extra voorbeelden papier en enveloppen die werden meegestuurd waren erg handig om een uiteindelijke...

Kwaliteit, informatie en snelheid

De tool voor het maken van het kaartjes liep soms vast.

Ingrid van den Hoff

Prima ervaring met Lovz, We hebben onze trouwkaarten ontworpen en een proefdruk ontvangen. Prijzen zijn heel schappelijk en het ontwerpen is eenvoudig en leuk om te doen.

Heel attent dat wij een kaart van Lovz ontvingen om ons te feliciteren met ons voorgenomen huwelijk.

lotte

Fijn contact met bedrijf, snelle reactie en levering. heel blij met het eindresultaat

snelle levering, mooie kaartjes

Berend Booms

Een hele, positieve ervaring. Een mooie, heldere website met veel mogelijkheden tot personalisatie. Een fijne, persoonlijke benadering: hoogtepunt hiervan was het lieve kaartje wat wij ter...

De editor is heel helder en flexibel. De standaard beschikbare kaarten zijn erg mooi. Ook kan de editor perfect omgaan met vreemde fonts (ander schrift). Het is heel erg fijn dat je een concept kunt maken, op kunt slaan. Ook het (gratis) kunnen bestellen van een proefdruk is erg fijn; de meegeleverde materialen maakt de keuze voor papiersoort en enveloppe nog gemakkelijker.

Exposure! Jullie zijn een fantastisch bedrijf, dat zou de rest van Nederland ook moeten weten! De prijs was aan de hoge kant, maar wel in verhouding voor de geleverde producten en fijne dienstverlening.

Lacroix

Super kaarten. Makkelijk te maken. Snelle service/levering!

Snelle levering!

Maaike Kramer

Hele goede service en super mooie kwaliteit kaarten. Wij zijn erg tevreden en zouden het iedereen aanraden. Hebben zelfs een kaartje ontvangen van het team van lovz, met een felicitatie met de...

Service, persoonlijk, goede kwaliteit, makkelijke site

Heleen Steiger

Prima ervaring. Alles heel duidelijk dus je weet waar je aan toe bent.

Duidelijkheid

Henriët

Super mooie kaartjes, kwaliteit, snelle levering! Zeer tevreden!!

Jos Strijbosch

Heel goed gegaan, netjes gedrukt

Snel te maken en snel geleverd

Misschien wat meer papier soorten en bv op kartonpapier en niet als karton drukken

Rida Deunk

Site leuk en makkelijk om kaartjes op je eigen manier te bewerken en af te laten drukken. Snelle levering en alles naar wens!

Gemakkelijk en simpel om mee te werken.

Nee, niet iets tegen gekomen.