Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Jente dillen

We zijn echt super tevreden over lovz.nl. Van de proefdrukken tot de uiteindelijke levering van de kaartjes is alles zeer vlot verlopen. Zeer persoonlijke aanpak ook, iets wat je niet direct...

We vonden alles zeer goed terug op de website. Als je een bestelling wilde plaatsen kon je ook alles i.v.m. de verzending en dergelijke zeer goed terugvinden.

Het zou handig zijn als er ook stickers gedrukt kunnen worden met het persoonlijk ontwerp op. Voor bv op de enveloppen, suikerbonen,.

Anouk

Zeer goede ervaring met Lovz kaartjes.

De kaartjes waren snel in huis, vervolgens kregen wij ook nog een persoonlijk geschreven felicitatie kaartje voor de geboorte van onze zoon.

Thijs Rupert

Positieve ervaring, leuke ontwerpen kaartjes en handige tool om zelf aan te passen

Handige website, ontwerpen handig zelf aan te passen en op te slaan

A van Hooijdonk

Zeer goed

Goede kwaliteit van het kaartje, snelle levering, genoeg keuze en veel opties om het kaartje zelf te ontwerpen.
Leuk ook om nog een felicitatie kaartje achteraf te ontvangen!

jeroen cortoos

Uitstekende servies

de snelheid de dag er na was het al in orde en top

voor geboorte kaartjes 2 keer laten testen maar voor de rest doe zo verder

Tweelingmoeder

Geboorte kaartjes waren snel en goed verpakt verstuurd. De kaartjes die wij hadden besteld zagen er super en na verwachting uit!!! Het is zeker een aanrader om hier je unieke geboorte kaartjes te...

Inge h

Zeer tevreden. Alles snel geleverd. En nog een leuk kaartje achteraf om ons te feliciteren, zeer attent!

Dag na bestelling was alles thuis, (België)
Heel gemakkelijk te maken en te bestellen.

Meer duidelijkheid over snelheid levering in België. Proefdruk was lang onderweg en was geen duidelijkheid of dit ook zou zijn voor de afgewerkte kaartjes. Dit kan ervoor zorgen dat er mensen niet bestellen uit angst voor late levering.

Ilze

Gratis proefdruk. Prima ervaring, kaartjes zaterdag besteld, maandag in huis.

Zie boven

Blom

Erg fijn bedrijf.

Nynke

Wij zijn erg tevreden over het geboorte kaartje. Alles is naar wens verlopen en we zijn blij met het resultaat.