Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Maaike

Prachtige geboortekaartjes ontworpen.

Veel mogelijkheden met ontwerpen.

Jammer dat je niet meer meerdere proefdrukken voor €1.00 kunt bestellen

Nvt

Leuke voorbeelden

Duidelijkere prijsopgave

Ellen

3 keer een kaart gemaakt en besteld altijd mooie kaarten en prima service

Goed bereikbaar. Makkelijk kaarten te bewerken.

Opmaak van niet alle kaarten klopt qua voor en achtergrond. Kun je als klant niet veranderen. Medewerkers zijn hulpvaardig dit op afstand in orde te maken.

Wilma

Voor de eerste keer kaarten besteld bij Lovz.nl en zeker niet voor het laatst! Wat een mooie kaarten kan je makkelijk, het is erg gebruiksvriendelijk en het resultaat is top! Zeer tevreden dus!

Volop keuze uit verschillende kaarten, makkelijk om zelf je eigen tint eraan toe te voegen. Genoeg kleurkeuzes voor de enveloppen

Vooral zo doorgaan!

natascha

Menukaartjes besteld. Heel handige website, heel snelle levering, niks op aan te merken.

handige website, snelle en zorgvuldig verpakte levering

Tilman

Onze ervaring was in één woord (GEWELDIG).
de site was heel toegankelijk.

Ja dat alles heel duidelijk was, en dat het bedrijf ook per telefoon goed bereikbaar was. en dan ook nog eens heel netjes en vriendelijk geholpen.
Echt hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Ja zeker, blijf zeker zo door gaan.
En blijf goed luisteren naar de klanten, en waar kan nog sterker worden in de markt.

W.Vis van der linden

dat alles wat we zelf ingevuld hebben ook op de kaarten staat.

heb ik niet

Corien Franken

Goeie site! Ik was blij verrast dat ik op jullie site precies een ontwerp van pinterest.com kon namaken. Het is ook een makkelijke manier om een eigen kaart te maken.

Veel verschillende lettertypes om je eigen ontwerp te maken, maakte mij erg blij! Het is ook erg gebruiksvriendelijk. Jullie levertijd vond ik ook reuze snel. En de prijs vond ik ook erg redelijk.

Wat ik zelf behoorlijk beroerd vond is de print kwaliteit. Ik vond het nauwelijks beter dan mijn eigen printer daardoor zou ik niet meer een kaart bij jullie bestellen die helemaal een kleur heeft.
Ook vond ik erg belachelijk dat jullie logo niet van de kaart af te krijgen was. Ik betaald toch gewoon voor deze kaart, waarom dan reclame? Deze uitnodigingen maakte ik voor mijn schoonouders die er overigs erg blij mee waren maar voor een relatief duur cadeautje vond ik het jammer dat deze punten geen kwaliteit waren.

Jori Grunnekemeijer

Snelle service en mooie kwaliteit kaartjes
De voorbeelden van kleuren en papiersoorten worden meegestuurd met de proefdruk, fijn!

Kwaliteit papier en goede levering

Kortingscode voor gratis eerste proefdruk werkte bij ons niet

marielle

Goede ervaring, snelle levering van proef exemplaar en de daarop volgende bestelling.

snelheid en goede kwaliteit