lovz.nl

9.5/10
9.5/10

partikulier

Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf

snelheid

tevreden

Tanisha Meenink

Jullie website is heel erg makkelijk in gebruik! Mijn vriend en ik hebben onze trouwkaart zelf gemaakt en wilden deze graag eerst bekijken voordat we er heel veel zouden laten maken. We hebben... Jullie website is heel erg makkelijk in gebruik! Mijn vriend en ik hebben onze trouwkaart zelf gemaakt en wilden deze graag eerst bekijken voordat we er heel veel zouden laten maken. We hebben meerdere keren een ‘proef’kaart laten sturen, daar zijn we echt heel tevreden over geweest! De ‘proef’ kaarten waren zoals we in gedachten hadden en goedkoop! Onder andere hebben we daarom besloten om bij jullie de kaarten te laten maken. De kaarten zijn prachtig geworden en goed aangekomen. We gaan ze binnenkort opsturen! Mooie enveloppen ook! Wij zijn helemaal positief!

Zie bovenstaande bericht. Wij zijn heel positief over jullie. We hebben niks vervelends ervaren, alles was perfect!

Geen op of aanmerkingen.

Laura

Supermooie kaartjes! Heel blij mee

Prachtig product, fijne service, er word echt met je meegedacht! Heel erg blij met het eindresultaat!!

Prima verzorging, indien nodig persoonlijk contact en medewerkers die meedenken

Duidelijke werkwijze, veel voorbeelden en mogelijkheden voor eigen creativiteit

Bruintjes

Een fijne webshop met heel veel ruimte voor personalisatie en mooie kwaliteit. Hier bestellen we zeker nog eens

Mooie kwaliteit, snelle levering, veel personalisatie, goede service

Was niet geheel duidelijk dat er staaltjes van enveloppen en papiersoorten mee zouden komen, had me een tweede proefdruk kunnen schelen. Ook waren kleinere oplages van kaarten fijner geweest... Was niet geheel duidelijk dat er staaltjes van enveloppen en papiersoorten mee zouden komen, had me een tweede proefdruk kunnen schelen. Ook waren kleinere oplages van kaarten fijner geweest (minimum is 10, had er maar 5 met een kleine wijziging nodig) ook op puur geluk de code voor de eerste gratis proefdruk gevonden,misschien prominenter promoten?

Henk

Uitermate tevreden !!
De werkwijze is eenvoudig en heel goed te doen.
Het resultaat is bijzonder geslaagd. Alle lof !!

Heel goede handleiding

Ylonka Diertens

Erg goede ervaring

Het kunnen opslaan van de kaartjes en het snelle bezorgen van de kaartjes

Felice

Top

Supersnelle levering

Lenard

Snelle levering - Goed verzorgde levering en de kwaliteit was precies wat we wilde hebben

N.v.t

N.v.t