Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Schulte

Goede ervaring; veel keus en het personeel is behulpzaam!

Dit bedrijf reageerd snel op vragen en de kaart is makkelijk te maken!

Mendie Van Kempen

Goede service en mooie kaartjes

Makkelijk te gebruiken website

Anieke Pouwel

Ontzettend fijn geholpen!
Zelf een kaartje gemaakt, maar bij de proefdruk niet helemaal tevreden. Contact opgenomen en geholpen bij het aanpassen, daarna een proefdruk gekregen.
Kaartjes...

Mooi qua opzet om de kaart te maken, makkelijk in gebruik

Ik kon de sluitzegels lastig vinden, en deze zijn nog niet aan te passen.. zou leuk zijn als dat kon!

Danielle Blok

Je kunt er terecht met al je vragen. Snelle reactie van de medewerkers. Persoonlijke aandacht en er wordt met je meegedacht. Goede adviezen. Attent, zoals bijv. een felicitatiekaartje of diverse...

Snelle service.
Je wordt op de hoogte gehouden van en meegenomen in het productieproces.
Meekijken of er geen foutjes op je kaart te vinden zijn en zo ja, deze rechtzetten.

Geen idee, ik heb een zee prettige persoonlijke behandeling ervaren. Alleen maar lof!

FE

Duidelijke website, leuke voorbeelden voor ontwerp. Snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering

Geen idee

Chris zeijlmans

Super goeie kwaliteit, genoeg keuze en heel erg makkelijk zelf een leuk kaartje te maken.

Na de eerste bestelling kwamen we erachter dat we te kort hadden. We hadden geen account...

Goeie snelle en vooral vriendelijke service.

Leonie van Katwijk

Website fijn in gebruik, leuke voorbeelden die ook nog eens origineel zijn. Achteraf veel persoonlijke aandacht

Makkelijke te gebruiken website
Leuke voorbeeld kaarten
Persoonlijke aandacht

Ineens waren de transparante enveloppen niet meer beschikbaar. Deze wilde ik graag gebruiken. Gelukkig kwam ik hier een paar weken van te voren achter, daardoor ze jammer genoeg bij een andere website moeten bestellen.

Stegen

Snelle levering. Goede kwaliteit drukwerk en dat voor een leuk prijsje!

Je kunt makkelijk zelf je eigen kaarten ontwikkelen. Makkelijk in gebruik. Super service! We kregen een paar weken na het ontvangen van onze trouwkaarten een persoonlijk kaartje van het Lovz team om ons te feliciteren met ons aankomend huwelijk. Top!!

Van Haren

Goede ervaring...we hadden kleine en grote kaarten besteld met een lavendel kleur envelop
Maar bij de kleine was de kleur heel anders. Dat was jammer

Als een goede kleur envelop niet voorradig is liever ff een telefoontje want dan kist men misschien iets anders

Danielle Graat

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en het meedenken. Ik had een fout gemaakt in mijn ontwerp die ik zelf over het hoofd had gezien. Nadat ik de bestelling geplaatst nam een medewerker...