Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Classens

Veel keus en mogelijkheid om geboortekaartje aan te passen. Dit vergt wel wat geduld, maar toen we doorhadden hoe dit programma werkte lukte het goed. Snelle levering van de kaartjes, goede service.

We kregen een felicitatie kaartje van het team van lovz, erg leuk!

Het aanpasprogramma is niet helemaal handig, het duurde even voordat we doorhadden hoe we hier het beste mee konden werken.

Nadi Modderman

Wij hebben onze trouwkaarten via Lovz.nl besteld. Het aanpassen van een bestaand ontwerp was supereenvoudig en het bestelproces ook.

Snelle service en heel leuk om achteraf nog een kaartje van Lovz te ontvangen!

Sharone Baldé

Fantastisch! Goeie service en snelle reactie op vragen.

Fijne site waardoor het ontwerpen erg makkelijk is.

Judith Kempers

Wij zijn erg tevreden over het bedrijf. Je krijgt wat wordt beloofd.

Het is voornamelijk de duidelijkheid waardoor je weet wat je kan verwachten.
Ik vond het ook heel leuk dat we een kaartje kregen toen onze zoon geboren was.

Ons kaartje was een dag later dan verwacht ondanks dat het op tijd besteld was. Voor ons niet erg maar ik had hierover graag even geïnformeerd willen worden.

van der Terp

Tevreden over de service van LOVZ. Fijne software en duidelijk systeem.

Bewerkingsprogramma

Meer opties

Ilse Theunissen

Mooie kaartjes met een hip design. Makkelijk te bewerken en naar wens aan te passen. Snelle service! Contact via de mail verliep erg prettig. Erg leuk dat wij later nog een persoonlijk...

Makkelijk bewerkingsprogramma
Goede service via de mail
Vele mogelijkheden

Nienke

Super goede service! Ook leuk dat je een geboortekaartje krijgt van Lovz.

-Bij proefdruk ook verschillende soorten papier meegeleverd
- Snelle levering
- Snelle reactie op vragen
- Lovz levert ook adresetiketten

Marcella van Zuijdam

Veel mogelijkheden. Mooie kaarten. Snelle levering van bestelling. Prettig contact per mail en telefoon.

- Veel mogelijkheden
- Mooie kaarten
- Snelle levering van bestelling
- Prettig contact per mail en telefoon

Het zou fijn zijn om een 'prikbord' te hebben waar je sjablonen tijdelijk op kunt opslaan als je bezig bent met het ontwerpen van de kaart. Nu verdwijnen ze uit beeld en moet je het sjabloon opnieuw selecteren en naar de door jouw gewenste grootte aanpassen. Met een prikbord heb je de sjablonen nog achter de hand.

Kim

Goed.

Gratis proefdruk en ook samples van de soorten papier en enveloppen, dat was erg prettig

Yf

Mooie kaartjes met een hip design. Makkelijk te bewerken en naar wens aan te passen. Snelle service! Wij waren verrast met het leuke felicitatiekaartje dat wij later ontvingen.

Snelle service, mooie kaarten, klantvriendelijk!

Bij onze proefdruk was een deel van de tekst half op het kaartje gedrukt. Dit was op de site niet goed te zien. Een snelle controle van Lovz na het afdrukken vd kaart had dit wellicht kunnen voorkomen.