Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Anne

Makkelijk stap voor stap ontwerpen met veel keus aan kaarten en enveloppen. Tevens een snelle levering en je wordt snel geholpen met je eventuele vragen.
Kaarten zijn mooi bedrukt en scherp...

Snelle levering. Goede prijs en goede kwaliteit!

Geen, ga zo door!

Joan

Toppers!

Bestelling is snel geleverd! Proefkaartje is goedkoop, goede opties om te kiezen qua kleuren enveloppen en materialen. Tevens een kaartje ontvangen voor de geboorte van onze zoon doordat we de geboortekaartjes bestelden. Erg attent.

van Os

Na onze trouwkaarten, ook onze geboortekaartjes bij Lovz besteld. Veel keus, makkelijk bewerken, handig tussendoor opslaan, snelle levering en super kwaliteit. Wederom heel tevreden!

Korting voor terugkerende klanten (met grote bestellingen)

Niki

Snelle en duidelijke respons, kaartjes worden echt maatwerk. Heel tevreden!

Snelle reactie, meedenken.

Marguerite de Klerk

Super kwaliteit! En snelle levering!

Snelheid en kwaliteit

Geeb

Elise Bunt-Geerling

Goed! snelle service en kreeg juiste informatie.

snelle reactie

Weide

Ik ben erg tevreden met het bedrijf. Na het online bestellen wilde ik graag nog dat het goed werd uitgelijnd, dit is naar wens gedaan. Het contact, bestelling en kaartje naar tevredenheid kunnen...

Het kunnen laten uitlijnen van afbeeldingen.

Elianne

Kaartjes zagen er heel netjes uit, waren snel geleverd en keurig ingepakt.

Het is erg leuk om een kaartje helemaal naar eigen smaak te kunnen aanpassen. Ook is het handig dat je deze van te voren kunt maken en opslaan zodat je later kan bekijken of je het nog steeds mooi vindt. Eenmaal klaar, is het bestellen zo gebeurd.

Op de Ipad was het niet altijd makkelijk om teksten aan te passen. Het zou ook leuk zijn als je eigen afbeeldingen kon uploaden zodat je een kaartje nog meer 'eigen' kan maken.

Annelies Bulcke

Zeer positieve ervaring. Had op voorhand gemaild met enkele vragen en dit werd heel snel beantwoord en in orde gebracht.

klantenservice

nog snellere levering. Wij hadden onze aanpassingen gedaan donderdag om 23u en dit werd slechts verzonden vrij om 23u. We kregen onze kaartjes zaterdag om 14u.