Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

S. Rademaker

Prettig werkende website. Veel keus en de kaartjes zijn makkelijk naar eigen smaak aan te passen. Alle bestellingen waren netjes op tijd geleverd.

Snelle levering. Kaartjes en enveloppen zijn van goede kwaliteit. Kaartjes zijn makkelijk zelf aan te passen.

Proefkaartjes in verschillende papiersoorten tegelijk bestellen zou handig zijn. Ik kreeg dit niet voor elkaar. Je krijgt wel bij een proefkaartje alle soorten papier geleverd maar ik wilde het totale plaatje ook op meerdere papiersoorten zien.

Angela

Goede en snelle service, top!

Snel in huis, goede kwaliteit

Esaya Vandenabeel

Kaartjes waren tip top in orde. Ze zijn ook op tijd verstuurd geweest, spijtig dat PostNL hun dienstverlening ondermaats is waardoor ik 3 dagen op de kaartjes moest wachten.

Eenvoud van de site en de vele mogelijkheden om u kaart te personaliseren.

Misschien een andere koerierdienst want PostNl is ondermaats tegenwoordig. Heel wat problemen duiken steeds op en hun klantendienst is alles behalve vriendelijk.

Lieke Goumans

Super leuke stamdaard kaartjes en makkelijk te bewerken zodat je toch een one-of-a-kind kaartje hebt!

Bij de proefdruk zat een envelopje met de papier en enveloppe soorten

M

Kleur kwam niet overeen met het ontwerp. De oplossing was een opnieuw bestellen voor de helft van de prijs.

De kaart kon ik zelf ontwerpen

De kleurstelling van de ontwerptool aanpassen aan de werkelijkheid. En een de kosten voor de proefdruk terugbetalen wanneer de kaarten worden besteld.

Nienke Leeflang

Super service!
Heel lieve verrassing ook, dat er een kaartje voor de geboorte van onze zoon van bet bedrijf kwam

Goede website met heel veel voorbeelden en ook makkelijk om zelf te ontwerpen!

Emiel

Snelle levering en goede kwaliteit. Gewoon geen gedoe en ze komen na wat ze beloven.

Houtenbos

Duidelijke proefdruk met alle soorten papier voor de kaartjes en enveloppen

?

Wendy

Ik heb kaarten met een eigen ontwerp gemaakt. Dit was erg eenvoudig met het online programma, en de levering was zeer snel.

Snelle service, prettig om bij de eerste proefdruk de papier- en envelopsoorten te ontvangen.

Selmar Contermans

Goed, veel keus uit kaarten