Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Y.Huid

Eerst een proefdruk gehad, met papier en envelopvoorbeelden. Daarna hele snelle service. Erg tevreden over de kaart, service en prijs .

Mooie kaarten. Makkelijk aan te passen.

Guyomard Koeriersdiensten

Fijn bedrijf, kaarten makkelijk te maken of aan te passen en de bestelling was zeer snel geleverd.

Snel en goed, prijs-kwaliteit is perfect.

Website mag iets gemakkelijker te bedienen te zijn.

Kelly

Slordige kaarten

Reageren snel op mail

Kaartjes zijn slordig. Men begrijpt niet dat geboortekaartjes niet 10 keer opnieuw kunnen worden gedaan, deze moeten zo snel mogelijk op de post!

Reactie Lovz.nl:

Hallo Kelly,

Dankt voor je review. Helaas hebben wij niet het verwachte product kunnen leveren. Dat is spijtig. Wij hebben aangeboden een herdruk van de fout gesneden kaartjes en die ook nagezonden met een leuke attentie.
Met vriendelijke groet, Lisette | LOVZ

Jessica Vierendeels

Originele kaartjes en je eigen creatie. Proefdrukken zijn superhandig! Leveringstermijn is uitstekend, ook hoor België: dinsdagnacht besteld en donderdag voor de middag geleverd.

Pamela

De kaartjes waren perfect! Ook super leuk dat je ze zelf na wens kan maken. Waren goed verpakt en een super snelle levering!

Bedankt LOVZ!

Snelle levering en goede kwaliteit.

patricia vanderveken

Zeer positief, snel en origineel, zowel modern als klassiek

zeer snel

niet echt

Joanne

Super snelle leveringen. Fijn dat je kaartje naar eigen wens aan kan passen. Ga zeker voor onze trouwkaarten ook eens kijken!

Annemiek jensma

Super klantvriendelijk en goede service!
Ik heb meerdere malen een proefdruk besteld en tot 2x aan toe betaalde ik maar 1 euro. Geleverd in een mooie envelop en met goede informatie over...

Ik gebruikte verschillende soorten lettertype en wist soms niet meer welke welke was omdat dit niet werd aangegeven. Dan moest ik ze vergelijken. Dat vond ik een min puntje

Ramakers

Kaartje zelf ontworpen door middel van een gebruiksvriendelijk interface. Proefdruk en later ook het daadwerkelijk kaartje is snel en netjes/goed verpakt. Daarnaast waren wij zeer positief verrast...

Het persoonlijk gerichte kaartje met felicitaties van lovz.nl

René

Super bedrijf. Ik maak al onze kaartjes bij Lovz!!

Duidelijk, eenvoudig en goede digitale omgeving!