Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Claire

Gebruiksvriendelijke website. Prima service!

Handig programma om kaartjes te personaliseren!

Anne

Superleuk kaartje en snelle levering

Liselore Volkers

Duidelijk, gemakkelijk te bewerken, goed te doen

Prijs kwaliteit prima

Sharon

Snelle levering, mooie kwaliteit, wij zijn blij!

Heel leuk felicitatie kaartje achteraf nog in de bus gehad van jullie! Super leuk detail :)

Geen.

Katinka de Jager

De kaarten zijn erg leuk en heel makkelijk aan te passen naar eigen wensen. We kregen gratis een proefkaart toegestuurd waarna we zelf laatste aanpassingen konden doen via de site. Bij de proefdruk...

- makkelijk de kaart aanpassen aan eigen wensen via de site
- mooie prijs
- veel karton keuzes
- veel kleuren enveloppen
- stoere houten elementjes
- gratis proefdruk
- snelle levering

Was mij vooraf niet duidelijk dat ik de hartjes er zelf nog op moest plakken. Misschien iets duidelijker op de site erbij zetten.

Bart

Zelf m.b.v. een van de formats op de website op een vrij eenvoudige manier onze trouwkaarten gemaakt. Zelf erg tevreden over het resultaat en ook diverse ontvangers van de kaart hebben enthousiast...

Het samenstellen van een kaart op een PC kan vrij eenvoudig m.b.v. de vele sjablonen, tekstmogelijkheden, plaatjes, kleuren en je eigen foto’s! Keuze uit verschillende soorten papier/karton voor de kaart en vele kleuren voor de enveloppe. Zeer sterk punt is dat je gratis één proefdruk kunt aanvragen (voor een 2e proefdruk betaal je een paar euro). Snelle levering van proefdruk en de uiteindelijke bestelling.

Jammer dat het bestellen van de kaarten pas kan vanaf 10 stuks. Kwam ik pas achter tijdens het bestelproces. (waarom niet tegen een kleine extra vergoeding per kaart minder dan 10 mogelijk maken?).
Andere kleine minpunt: tijdens of na het samenstellen van je kaart met een bepaald sjabloon kun je niet meer wisselen van soort kaart (bijv. van enkelvoudig panoramaformaat naar dubbel panorama). In dat geval moet je helemaal opnieuw beginnen.
Verder was het een heel gepriegel om met een ipad kleine symbooltjes in de juiste grote en op de juiste plek op de kaart te krijgen (met een pc en muis werkt dat 100x beter en sneller).

Romi van den heuvel

Goed. Nu voor de 2e keer geboortekaartjes gekocht via lovz.

Mooie ontwerpen, leuk om vanuit daar een kaartje eigen te maken.

Erica Kuijper

Super tevreden. Ik ben telefonisch ook goed geholpen! De dame aan de telefoon heeft ervoor gezorgd dat ik een mooie kaart heb gekregen. Top service!

Service is perfect

Manon

Ik ben zeer tevreden. Op de site is veel keuze om je eigen perfecte kaart te maken. Proefdruk had ik de volgende dag al ik huis.
Mijn bestelling werd in een mooie doos geleverd was een...

Producten wordt op tijd en netjes afgeleverd

Karin Kroezinga

Alvast enveloppen voor de straks, geboortekaartjes, besteld. Prima meegedacht en afgehandeld.

Service en snelheid