Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Lisette

Onwijs snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering, persoonlijk kaartje gestuurd

Minouk van de Ven

Lovz heeft hele leuke trouwkaarten! De bewerking is ook heel makkelijk uit te voeren. Het fijne is dat je een gratis proefdruk kunt laten maken en vervolgens krijg je ook nog eens alle kleurstalen...

R Korevaar

Mooi kaartje, precies zoals op het scherm.

Snel geleverd en fijn een gratis proefdruk.

Nicolet Bouwens

Ik zag de kaart voorbij komen dus heb hem niet zelf gemaakt proefkaartje besteld en kon daarna nergens de kaart meer vinden. Ik heb toen een mailtje gestuurd en kreeg vrijwel direct een antwoord dat...

Snelle reactie op een vraag via de mail en goede en snelle levering

Niets

Ilona Peters

Onze trouwkaarten besteld bij Lovz super tevreden goede service. Super netjes verpakt en ook nog een leuke verassing. Top!

Fijne website, kaarten makkelijk te bewerken. Goede service, snelle levering, netjes en mooi verpakt.

Het zou fijn zijn als het voorbeeld iets duidelijker in beeld komt.

sabrina mees

Snelle levering en mooie kwaliteit! We kregen ook nog een persoonlijk kaartje, erg lief!

snelle levering en mooie kwaliteit

Piet Langeweg

Onze ervaring met dit bedrijf is goed.
Zelf een kaart samenstellen is eenvoudig en het is fijn dat je eerst een voorbeeld thuisgezonden krijg.
Snelle levering.
Wat wil je nog meer??

Zie ervaring met dit bedrijf

Nee, houden zo.

Sanne Jentink

Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf. Goede en snelle levering.

Snelle levering. Veel aanpassingsmogelijkheden bij de kaartjes.

X

Erg snelle levering en prachtige designs om zelf wat moois van te maken.

Mooie aquarel designa en het uploaden van adressen zodat je geen adressen zelf hoeft te schrijven

Adressen in het buitenland durfde ik niet te versturen via het automatische bestand omdat ik niet weet of de nederlandse beanaming van de landen goed zijn voor over de grens. Ik schrijf het dan liever in het engels op. Dus United Kingdom ipv Verenigd Koninkrijk

Deborah Dons

Duidelijke website.
Kaartjes kunnen helemaal naar eigen ideeën worden gemaakt. Daarna kan er een proefdruk besteld worden wat binnen een dag klaar is.
Het leukste van alles was dat we...

Duidelijk en zeer netjes