Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Ivo Ulle

Prima service en goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit kaartjes, Handig dat je met je eerste bestelling alle papiersoorten meegestuurd krijgt.

Alles was prima naar wens. Na het afnemen van minimaal 60 kaartjes. Kun je een bestand opgestuurd krijgen. Hier hebben wij een prachtige canvas van laten maken. Deze optie staat volgens mij niet vermeld op de site.

Danielle

Zeer goed

Goede en snelle service

Annemiek van Spijker

De service en snelheid zijn super. De kwaliteit van de kaart ook geweldig goed!

Snelheid en kwaliteit zijn top!

Iets meer kunnen variëren met plaatjes. En een duplicaat sturen via de mail van de kaart.

Joyce Kuppens Mullenders

Duidelijk website, goede communicatie, snelle service en een heel attent kaartje bij de geboorte van onze zoon

Attent, servicegericht en duidelijk

Geen verbeterpunten :-)

Daisy

Goede service! De geboortekaartjes voor 18 uur besteld en de volgende dag in huis. Zag er allemaal heel netjes uit en was goed verpakt!

Besteld voor 18 is volgende dag in huis.

Sanne & Tijl

Een heel goede ervaring

Mooie ontwerpen & snelle service

Judith

Heel goede ervaring. Aanrader!

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk, snelle en nette service. Leuk dat we na de geboorte ook een persoonlijk kaartje ontvingen, erg attent!

Rebecca

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van ontvangst, de wijze van verpakken van de kaartjes, de werkwijze op de site en het bestellen van een proefdruk.

Ik vond het een leuke verrassing om een felicitatie kaartje te mogen ontvangen namens Lovz.nl.

Ik wilde graag een wit vlak waar ik een tekstvak op kon plaatsen, dat heb ik niet gevonden. Ik heb het uiteindelijk op een andere manier gedaan. Wat ook gelukt is maar een wit vlak was gemakkelijker geweest.

Rengers

Prachtig kaartje voor onze dochter laten maken, snelle service en vriendelijke medewerkers.

Zoeken persoonlijk contact, hebben een felicitatie ontvangen per post toen onze dochter geboren is. Snelle service en goede kwaliteit. Zijn erg blij met ons geboortekaartje.

Geen.

Nikki

Op Lovz hebben wij een bestaand geboorte kaartje geheel naar eigen wens aangepast. Fijn dat dit zo makkelijk kon en dat de proefdruk direct dezelfde dag nog naar ons werd toe verzonden. Het kaartje...

Makkelijk aanpassen van het kaartje

Geen verbeterpunten.