lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Snelle levering, goede informatie en hoge kwaliteit van de kaartjes. Mooie optie voor proefdruk met papiersoorten als keuze.

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitsverhouding

N.v.t

Sanne

Zeer goed, mooie kaartjes en snel geleverd

Duidelijk, helder, veel keuze

Erna

Heel goed. Secuur , degelijk , accuraat en verzorgd

Website

Marieke

Positief

Leuk dat je zelf je creativiteit kwijt kunt
Met
Mooie standaard kaarten. Zo kun je je eigen unieke kaart maken

Richard van Rhee

Goede software om op je gemak je kaart samen te stellen, als je een account neemt kan je het opslaan zodat je op een later tijdstip verder kan. Wat je ziet is wat je daadwerkelijk krijgt. Wij...

Prima software waarmee je al het nodige kan proberen en veranderen. Alles spreekt voor zich!

Verbeterpunten? Neen! Ga zo door!

Kimberly

Heeeel fijn geholpen, veel keuzes en snelle service ! Ook nog eens een kaartje van ze ontvangen voor de geboorte van onze dochter, erg lief !

Clements

Prima ervaring, maatwerk mogelijk, snelle reactie.

Snelle reactie bij vragen. Maatwerk mogelijk. Gebruikers vriendelijke site.

Eva van der Aa

Mooie ontwerpen, overzichtelijk en helder wat de prijzen en maten zijn. fijne opmaak-tool

Prettige communicatie, persoonlijk felicitatiekaartje ontvangen.

Soms had ik een wijziging aangebracht in het ontwerp en als ik dan verder klikte, was deze toch weg de volgende keer. Dit was niet altijd, maar daardoor vond ik vaak wel spannend of mijn werk goed werd opgeslagen.

Marc

Alleen maar goede ervaringen.
Heel veel mogelijkheden in het ontwerpen van een kaart en snel geleverd voor een goede prijs.

Nog een persoonlijk felicitatiekaartje voor ons huwelijk, zeer attent!
Mooie ontwerp mogelijkheden. Heel veel mogelijkheden in papierkwaliteit en enveloppen.
Snelle levering.

Julie Siongers

Geboortekaartjes besteld. Website is makkelijk in gebruik. Mooie keuze aan kaartjes en ontwerpen.

Duidelijke website, mooie en grote keuze aan ontwerpen en kaartjes.

Verzendmogelijkheden. Ons pakket was verloren in de post en hebben even moeten wachten op onze kaartjes. Jullie waren wel onmiddellijk bereid om een nieuwe lading kaartjes op te sturen, bedankt!