Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

fam op 't hoog

Prima site en service

makkelijke bewerking van de kaart snelle levering

nee prima zo

Sanne

Zeer netjes, precies, snel en accuraat. Op mailtjes wordt vaak binnen enkele uren gereageerd!

Netjes verpakt
Snel verstuurd
Reageren snel op mail

Sommige functies bij maken eigen kaartje lastig. Voorbeeld:
- plaatje schuin plaatsen
- wit vlak achter ‘naam’ plaatsen zodat de drukke achtergrond niet overheerst
(Hebben jullie nu voor mij gedaan)
- misschien iets toevoegen waarmee je eigen foto / plaatje kunt bewerken? Kleur aanpassen en of helderheid/scherpte?

Nel Zaal

De proef exemplaar was in eerste instantie niet wat wij gedacht hadden. Na telefonisch contact is dit heel goed opgelost.

Zelf ben ik niet echt handignop de computer maar het is prima te doen. De snelheid waarmee wordt gehandeld is erg fijn.

Nee eigenlijk niet, het ging allemaal prima

Aniek Bulten

Fijne site, goed geholpen waar nodig. Leuk dat we een felicitatie kaartje opgestuurd kregen

MW

Super snelle levering, mooie kwaliteit en precies zoals in het programma (geen kleurafwijkingen).
Heel erg tevreden, zou het zeker aanbevelen!

Joyce

Goede service en snel geleverd!! Leuk om zelf je eigen kaart te kunnen maken, we hebben allemaal positieve reacties gekregen.
We vonden het ook erg attent dat jullie zelf nog een kaartje naar...

Peter

Prima service

website is overzichtelijk

Arlette den Hartogh

Erg goed.

Veel mogelijkheden in kaartjes en personaliseren. Snelle levering. Kaartjes zien er super uit.

BA Schotte-Markies

Fijn werkende site en veel keuze aan geboortekaartjes. Velen ook nét even wat anders. Ik had bij de proefdruk per ongeluk een fout formaat enveloppen besteld en kon dit na een telefoontje...

We ontvingen nog een gepersonaliseerd kaartje van het team na de geboorte van onze zoon. Zeer attent!

Ruben en Anita

We hebben goede ervaringen met Lovz.nl! De service is erg goed. We hadden een fout gemaakt met ons huisnummer en daardoor werd de proefkaart niet bezorgd. Lovz.nl stuurde ons toen, na een paar...

Goede service en mooie kaarten!

We hebben drie keer een proefdruk besteld met wijzigingen in de tekst. Het betrof wit papier bedrukt met een bruin 'kraft' motief. Echter, er bleek kleurverschil te zitten in alle drie de versies. Wellicht goed om dit te vermelden op de website.