Lovz.nl

Elaine

Keuze uit veel leuke kaartjes die helemaal aan te passen zijn naar je eigen wens, super fijn! Al tweemaal onze geboorte kaartjes hier besteld en zeer tevreden!!

Veel mogelijkheden om kaart persoonlijk aan te passen

K. Belleman

De ervaring die ik heb met LOVZ is erg positief! Goede service en bereikbaarheid! Snelle communicatie en levering!

Komen afspraken na. Erg attent en persoonlijke betrokkenheid

Amy Noordhof

Top! Snel verzonden, gemakkelijk een kaartje ontwerpen. Erg tevreden!

Duidelijke website!

G.k

We konden zelf ons geboortekaartje ontwerpen,en konden daarbij kiezen uit ontzettend veel mogelijkheden, drie drukproeven besteld,zeer snel geleverd,en ook geboortekaartjes waren voor 18:00 uur...

Super snelle en nette levering,veel mogelijkheden bij ontwerpen.

1 puntje maar..De foto op het kaartje is erg donker afgedrukt, het lijkt of we een donker getint kindje hebben, terwijl de foto zelf niet zo donker was,dat was het enige wat jammer was,verder heel mooi!

Elaine

Veel mogelijkheden om kaart persoonlijk aan te passen

Marieke Kneepkens

We hebben het geboortekaartje via de website ontworpen, wat erg makkelijk en eenvoudig ging.

We hadden op een avond een nabestelling gedaan wat later niet nodig bleek. Toen hebben we er meteen een mail achteraan gestuurd omdat het al later op de avond was. De volgende ochtend kreeg ik meteen een mail dat de order geannuleerd werd. Een fijne service!
Tevens is de klantenservice goed bereikbaar en ook een ruim tijdsbestek.

Op de website waar je het kaartje ontwerpt, konden wij geen 'knop'/mogelijkheid vinden om je gedane actie ongedaan te maken. Daardoor hebben we een aantal keren de pagina gesloten en opnieuw het ontwerp geopend om dan weer verder te gaan.

Lisette

Gemakkelijk om een kaartje aan te passen aan je persoonlijke wensen. Fijn dat je van te voren een adressenlijst kunt invoeren. Services dat je bij een proef kaartje de verschilden soorten papier en...

Fijn dat je bij de eerste proefdruk de verschillende soorten papier en envelop kleuren toegestuurd krijgt.

Ramakers van Praag

Top service

Duidelijke site, kaarten ontwerpen was heel makkelijk op deze manier

Dofferhoff

Heel blij met het resultaat van ons (gedeeltelijk) zelf ontworpen geboortekaartje.

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding, met stip het meest gebruiksvriendelijk als het gaat om het zelf aanpassen of ontwerpen van je kaartje, snelle service.

Kelly

Super goeie ervaring met Lovz!! Wat een top service leveren ze, echt een aanrader!!

De klantenservice is super, ze reageren snel en helpen je met het oplossen als er iets verkeerd is gegaan.