Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Monique Boon

Leuke kaartjes die net even anders zijn plus de mogelijkheid om het ontwerp zelf aan te passen maken Lovz.nl bijzonder.

Hoewel de website voldoende informatie geeft is Lovz.nl ook persoonlijk bereikbaar als je er niet uitkomt tijdens het ontwerp of bestelproces. Digitaal gemak maar wel persoonlijk indien nodig is de key voor goeie service.

Meer info of voorbeeld over hoe je adressen moet aanleveren/uploaden als je via Lovz.nl wil versturen. Nu waren we best wat tijd kwijt om het een en ander om te zetten naar het juiste format. Ook hoe om te gaan met buitenlandse adressen was niet meteen duidelijk.

Frauke van de Wiel

Wij hebben ons geboorte kaartje van onze tweede kindje bij Lovz besteld. We waren erg blij met de mogelijkheden, de snelheid, de service en de prijs.

Prettige website bewaard je verzoeken, veel opties mogelijk, overzichtelijk ook hoe alles opgesteld is. Doordat je alles zelf kunt aanpassen kun je uiteindelijk een prachtig uniek kaartje maken. Verder levert LOVZ goede service, ze zijn makkelijk te bereiken. En de uiteindelijke levering was snel en netjes.

De kosten na de eerste proefdruk waren me niet helemaal duidelijk via de website. Maar na het bellen met de klantenservice begreep ik het prima. Misschien is het handig daar een extra toelichting op de site over te geven.

Corinda Heijnen

De kaartjes zijn super geworden. Ze hebben mooie ideeƫn die je vervolgens nog aan kunt passen zodat je een unieke kaart voor jezelf hebt!
Het kaartje achteraf dat we hebben gekregen voor de...

Unieke kaartjes!
Fijn dat je ze aan kan passen naar je eigen zin!

De enveloppen worden met stiekjes aan eljaar verbonden. Hierdoor krijg je best wat scheve enveloppen. Wellicht dat die anders verbonden kan worden.

Naomi

Mooie collectie met kaarten voor elke gelegenheid. Ik had een mooi geboorte/rouwkaartje besteld (was in sept). Dat ging heel soepel, echter was de levering niet komen opdagen. Ze hebben dezelfde...

Goede service, vriendelijke mensen en goed bereikbaar.

Esther Rensman Kuiper

Hele mooie subtiele kaartjes, waarbij je alles kan aanpassen naar je eigen smaak.
Ik had gemaild met een vraag, echter heb ik hier geen antwoord op gekregen. Met een beetje zoeken kwam ik...

Mooie hippe kaartjes, alles is aan te passen. Leuk dat je ook sluitingszegels kunt bestellen! Verder erg fijn dat je 1 gratis proefdruk kreeg, en de enveloppen en papiersoorten erbij zodat je een goede keuze kan maken.
En leuk het kaartje van jullie te krijgen!

Geen reactie gekregen op mijn vraag via de mail.
Verder had ik een kaartje waarbij de achterkant niet hetzelfde patroon had als de rest, en het was erg zoeken hoe ik dit wel voor elkaar kreeg.
Verser ben ik bevallen op de uitgerekende dag, andere kaartjes leveranciers geven dan bv een leuke actie. Dat had ik ook erg leuk gevonden (mag ook nog achteraf ;))

Ellen Tielemans

Veel keus, snelle service en ook wanneer je ze mailt snel reactie. Kwaliteit is ook zoals gehoopt!

Snelle service
Ruime keuze
Klantvriendelijk

Sara Huysmans

Zeer snelle en goede service! Kaartje was zeer mooi en kwalitatief!

Enkele dagen na de geboorte van ons zoontje mochten wij een kaartje ontvangen van het team van LOVZ om ons proficiat te wensen! Een zeer aangename verrassing!

Tillie

Perfecte trouwkaarten geleverd gekregen! Precies zoals gewenst! Leuke online collectie! Met een fijn bewerkingsprogramma! Met als klap op de vuurpijl een kaartje van het team om ons een fijne...

Fijn bewerkingsprogramma en mooie online collectie!

Mireille de Wever

Wij zijn super tevreden over Lovz. Alles is goed en snel verlopen. Zowel het ontwerpen en zelf aanpassen van de kaart, de proefdrukken en de uiteindelijke verzending van onze geboortekaartjes. Niks...

Duidelijke informatie op de website, zeer snelle levering. Heel fijn dat bij de proefdruk de verschillende soorten papier en enveloppen werden meegestuurd. Dit geeft snel een duidelijk beeld van de mogelijkheden.

Helemaal geen!

Jolanda Messaoudi - van der Kop

Super goed! Mooie kaart en prima service!

Gratis proefdruk met veel info over papiersoorten en kleuren enveloppen. Mooie kaart waarop we veel positieve reacties op hebben ontvangen.

Snellere levering, meestal voor 22:00 uur besteld volgende dag in de bus. Dit ging helaas bij jullie wat minder snel en waren we 1 week verder voordat de kaarten na de proefdruk bij familie en vrienden in de bus lag.