Lovz.nl

Wulp

Ruime keus aan kaarten. Alles naar wens te maken. Kleur, lettertype, afbeeldingen.

Chantal

Hele goede service, snel bezorgd.
Vond het ook leuk dat we een kaartje hebben gekregen van jullie met een lief tekstje voor grote broer.

Dat jullie soorten papier en kleuren enveloppen mee sturen bij proefdruk

Gerard Potijk

Zeer eenvoudig te creëren en te bestellen.

Dana Van den Broeck

Sterk aanbood van kaartjes en zeer flexibel om je eigen stijl eraan toe te voegen.
Hebben zelf 125 kaartjes besteld voor de geboorte van ons dochter met een zeer snelle levering.
Zeer...

Zeer ruime selectie aan kaarten, ontwerpen, kleuren,...
Gratis proefdruk en verschillende samples voor zowel kaart als enveloppe.
Zeer vlotte afhandeling van ontwerp tot drukwerk aan huis.

Bij het bewerken van een ontwerp kan je geen meerdere onderdelen selecteren om te verplaatsen. Kan dit aangepast worden?
Tweede proefdruk had een andere 'roze' achtergrond dan de andere, vermoedelijk een ander lot?

Kim

Helemaal top! Kan het product en vriendelijke team warm aanbevelen.

Bijzonder mooi eindproduct waar we veel complimenten over hebben ontvangen!

De bewerkingstool op jullie website oogt en voelt wat verouderd: de echte perfectionist loopt tegen de soms wat beperkte mogelijkheden aan om een kaart op en top te customizen. We hebben zeer veel tijd in de opmaak moeten steken en bijvoorbeeld een 'ongedaan maken'-knop ontbrak. Toch mag het eindresultaat er wezen!

IJsbrand van der Plas

Zeer goed

Duidelijk en snel

Aerts Annechien

De kaartjes zijn van zeer goede kwaliteit, gemakkelijk aan te passen, heel veel mogelijkheden en zeer snel geleverd! Wij zijn zeer tevreden!

Zeer snelle levering en een goede dienstverlening!

Karin Reinstra

Zeer fijne ervaring, snelle levering en van zeer goede kwaliteit. Het geboortekaartje maken was ook niet moeilijk waardoor wij het helemaal naar ons zin konden maken.

Wij kregen zelfs...

Wendy

Snelle service, duidelijke site! Wij zijn ontzettend blij met het geboortekaartje voor onze zoon Duuk!

Snelle service, gratis proefkaartje

Maaike Hogendoorn

Wij hebben bij Lovz ons geboortekaartje besteld, ik had het kaartje al in gedachte sinds ik het had gezien op printerest en deze vond ik zo schattig. Ik had het kaartje al voor de geboorte klaar...

Lovz heeft een groot assortiment aan mooie, leuke en originele geboortekaartjes. En heel simpel aan te passen naar eigen wens. Ook de mogelijkheid tot verschillende soorten papier en envelop is fantastisch. En ook de mogelijkheid tot een gratis proefdruk van je kaartje.

Enige puntje is dat bestellingen misschien beter gecontroleerd kunnen worden op drukfouten voor verzending. Vooral bij geboorte, trouw- en rouwkaarten zijn drukfouten erg vervelend.