Lovz.nl

Tulay

Ik kreeg samen met de proefdruk, envelop kleuren en papier soorten opgestuurd. Dat vond ik zeker prettig want, zo kreeg ik beter beeld en heb ik mijn bestelling aan kunnen passen. ???? Wat ook erg... Ik kreeg samen met de proefdruk, envelop kleuren en papier soorten opgestuurd. Dat vond ik zeker prettig want, zo kreeg ik beter beeld en heb ik mijn bestelling aan kunnen passen. ???? Wat ook erg fijn is, is dat Je zelf kan bepalen hoeveelheid je wil bestelling. Dat je niet een keuze maakt vanaf 40-50-60 ofso. Ik ben zeer tevreden en ruime keuze! Mooie kaarten!

Snelle service

Zou toch de 1 proefdruk gratis doen

Malou Akkermans

Snelle levering en mooie kaarten. Kaarten zelf makkelijk naar eigen smaak te maken/aanpassen. Aanvulling zou zijn als je minder dan 10 kaarten kunt nabestelling. Voor als je bijvoorbeeld te weinig... Snelle levering en mooie kaarten. Kaarten zelf makkelijk naar eigen smaak te maken/aanpassen. Aanvulling zou zijn als je minder dan 10 kaarten kunt nabestelling. Voor als je bijvoorbeeld te weinig kaarten hebt besteld bij je eerdere bestelling.

Snelle levering.

Klein aantal kaarten kunt nabestellen.

Gwj

Veel keus. Levering proefbestelling snel en goed uitgevoerd.

Snelle levering en correcte uitvoering

Nvt

Lydia

Top service! Wordt met je mee gedacht! Onze trouwkaart gaan we hier zeker ook bestellen!

Klantvriendelijk, mee denken.

Tot nog toe heb ik geen verbeter punten

Mandy

Geboortekaartjes ontworpen en besteld.

Veel mogelijkheden en gemakkelijk aan te passen. Fijn dat je kaartje onder favorieten opgeslagen kan blijven.

Geralda

Mooie kaarten, duidelijke website

Ga zo door

Martine

Heel goed, bij vragen werden we heel goed en snel geholpen! Door lovz hebben wij een heel mooi geboortekaartje?

De totale dienstverlening

Sam

Goede en snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit kaarten

?

Gertwin

Makkelijk en veel keus! Snel ontvangen via de post. En als dank onverwachts een leuke herinnering kaart van LOVZ. Bedank!!

Veel Diverse kaarten

Niet

Karuna

Super mooie kaarten en kwaliteit!!!

levering en afwerking kaarten

Alles is perfect