Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Evelien

Ik zou LOVZ zeker aanraden. Klantvriendelijk en een snelle service. Zelfs een persoonlijke felicitatie door de brievenbus ontvangen.

Persoonlijke benadering en snelle service

Yvet Riethorst

Snelle levering en een mooie geboortekaart naar eigen invulling!

Lilian Overweg

Geboortekaartje besteld voor ons tweede zoontje.

Veel aanbod in verschillende kaartjes en veel opties om die geheel naar eigen wens in te vullen

Als men een proefdruk bij jullie besteld bijvoorbeeld een kortingscode meesturen als men besluit om uiteindelijk te kiezen voor een kaartje van Lovz. Veel andere sites maken gebruik van een klein (baby) presentje of kortingscode is mijn ervaring.

Hester

Leuke geboortekaartjes die gemakkelijk naar eigen wens aan te passen zijn. We zijn goed geholpen en de levering was snel. Een klantvriendelijk bedrijf die we iedereen zouden aanraden!

Iris

Super service en alles heel snel geleverd! Zelfs een persoonlijke felicitatie ontvangen na de geboorte van onze zoon! Heel attent!

Veel keus, veel aanpasmogelijkheden en snelle levering. Overzichtelijke site!

Geen!

Joëlle

Vanwege het overlijden van ons zoontje bij de geboorte zijn wij op zoek gegaan naar rouw/geboortekaartjes. Op de website van LOVZ kwamen we mooie kaartjes tegen.
Door de vele voorbeelden,...

Floor Thomassen

Zeer ontevreden: tot drie keer toe een drukfout in de geboortekaartjes (inkt was eerst vaal, daarna zaten er bruine strepen doorheen)... Gevolgschade gemaakt en de kaartjes helaas pas laat kunnen...

Peggy

Wij zijn enorm blij met onze persoonlijke trouwkaarten :) Super makkelijke tool om alles aan te passen wat je maar wilt

makkelijke tool, goede prijs-kwaliteit verhouding, fijn testpakket inclusief envelop- en papiermateriaal

We kregen een heel leuk kaartje om ons te feliciteren met ons huwelijk, helemaal gepersonaliseerd, alleen mijn vriend heet Kim en dat was geïnterpreteerd als vrouw haha dus werd het een Mrs en Mrs kaart, daar moesten we wel om lachen maar heel leuk!

Maaike

Hele vlotte service, mooie kaarten en de volgende dag al bezorgd. Wow. Team van Lovz dankjulliewel!

Plonja Ploegmakers

Prima ervaring!