Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

R.vos

Prima ervaring

We hadden een fout gemaakt met de naam op het kaartje (super dom), we kregen wel 50% korting op de volgende bestelling. super cool!

Jurriens

Mooie kwaliteit geboortekaartjes. De proefdrukken zijn ook prettig om een idee te krijgen van het eindresultaat. Fijn ook dat hierbij alle soorten papier voor de kaarten werden meegeleverd en alle...

Kwalitatief goede kaarten met een prima service. Leuk was ook dat we een persoonlijke felicitatiekaart kregen voor de geboorte van onze zoon.

Het software systeem waarin je geheel naar eigen wens je geboortekaartje kan maken werkt vrij star om de foto's naar het gewenste model of formaat te kunnen krijgen. We moesten alle foto's eerst tig keer bewerken in paint zodat ze daarna pasten in het format van het systeem, anders kreeg je foto's die totaal uit verhouding waren of die niet symmetrisch op de kaart zouden komen. Het systeem zou wel wat geavanceerder mogen, met meer opties om de kaart geheel naar eigen wens te maken én de foto's en teksten makkelijker aan te passen zijn.

Manon van Haarlem

Hele goede ervaring!! Zeer klantvriendelijk, snel antwoord op vragen, goede proefdruk- mogelijkheden, fijn ook dat bij de proefdruk voorbeeldjes van alle papiersoorten en enveloppen zitten! Hele...

Zie hiervoor

Eigenlijk niet!

Wulp

Ruime keus aan kaarten. Alles naar wens te maken. Kleur, lettertype, afbeeldingen.

Chantal

Hele goede service, snel bezorgd.
Vond het ook leuk dat we een kaartje hebben gekregen van jullie met een lief tekstje voor grote broer.

Dat jullie soorten papier en kleuren enveloppen mee sturen bij proefdruk

Gerard Potijk

Zeer eenvoudig te creëren en te bestellen.

Dana Van den Broeck

Sterk aanbood van kaartjes en zeer flexibel om je eigen stijl eraan toe te voegen.
Hebben zelf 125 kaartjes besteld voor de geboorte van ons dochter met een zeer snelle levering.
Zeer...

Zeer ruime selectie aan kaarten, ontwerpen, kleuren,...
Gratis proefdruk en verschillende samples voor zowel kaart als enveloppe.
Zeer vlotte afhandeling van ontwerp tot drukwerk aan huis.

Bij het bewerken van een ontwerp kan je geen meerdere onderdelen selecteren om te verplaatsen. Kan dit aangepast worden?
Tweede proefdruk had een andere 'roze' achtergrond dan de andere, vermoedelijk een ander lot?

Kim

Helemaal top! Kan het product en vriendelijke team warm aanbevelen.

Bijzonder mooi eindproduct waar we veel complimenten over hebben ontvangen!

De bewerkingstool op jullie website oogt en voelt wat verouderd: de echte perfectionist loopt tegen de soms wat beperkte mogelijkheden aan om een kaart op en top te customizen. We hebben zeer veel tijd in de opmaak moeten steken en bijvoorbeeld een 'ongedaan maken'-knop ontbrak. Toch mag het eindresultaat er wezen!

IJsbrand van der Plas

Zeer goed

Duidelijk en snel

Aerts Annechien

De kaartjes zijn van zeer goede kwaliteit, gemakkelijk aan te passen, heel veel mogelijkheden en zeer snel geleverd! Wij zijn zeer tevreden!

Zeer snelle levering en een goede dienstverlening!