Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Lea Van Uytsel

Voor ons niets dan lof voor Lovz.nl. Mooie, originele kaart gevonden voor onze 50ste huwelijksverjaardag. Eenvoudig te bewerken en een eigen lay-out toe te passen met een grote keuze aan...

- Leuke geste: de eerste proefdruk is gratis
- Staaltjes van de verschillende papiersoorten en kleuren van enveloppes zijn zeer handig.
- Bijzonder snelle levering van de definitieve bestelling. Woensdag in de late namiddag besteld en donderdag voormiddag
reeds geleverd! Super!!

Het logo op de achterkant van de kaart mag voor mij iets minder nadrukkelijk aanwezig zijn. VB grijs of licht transparant i.p.v. vet zwart.
Voor de rest: alles prima!

Susan

Geboortekaartje zag er netjes uit. Werd snel geleverd in nette verpakking. Gratis proefdruk was mogelijk en de communicatie was helder.

Snelle service. Goede kwaliteit

Ik vond de bestelprocedure wat omslachtig en het opmaakprogramma niet heel prettig werken, vooral bij werk met verschillende lagen zit je vaak in de verkeerde laag te schuiven. Tevens lukte mij niet om de boel te centreren (ik werkte wel met een wat oudere laptop, wellicht ligt het daar aan)

Huirne

Passende mogelijkheden voor hetgeen we zochten

veel keus en gemakkelijk te bewerken

verzenddatum kun je opgeven. Het is raadzaam een opmerking erbij te zetten dat de ontvangst 1 of 2 dagen later is.

G. Bolwijn

Via het welbekende Google uitgekomen bij LOVZ. Wij waren op zoek naar leuke en originele geboortekaartjes en werden geïnspireerd door de website van LOVZ.
Op vrij eenvoudige wijze hebben wij...

Vlotte en vriendelijke reacties op verzonden e-mails. Wordt prima ondersteuning geboden als je ergens niet uitkomt.

Geen.

Marleen

Prima.

Leuke kaartjes, makkelijk te bewerken en voor een goede prijs

AH

Super service en zeer tevreden over de mogelijkheden en uiteindelijke levering

Duidelijk, simpel, snel.

X

Loes

Prima service. Snelle levering! Mooie kaartjes.

Mooie ontwerpen, anders dan andere aanbieders.

Lotte

Ik ben zo blij met onze mooie kaartjes! Snelle service en kwaliteit was super! Kregen heel veel complimenten!

Marjolijn Peeters

Dankjewel voor onze prachtige trouwkaarten!
Helemaal naar eigen smaak kunnen maken.
Goede en snelle levering!

En een ontzettend lief kaartje mogen ontvangen,
we...

M. Heijs

Super service, en goede kwaliteit.

Snelle levering, en goede prijs-kwaliteitverhouding. Super dat je zeer goedkoop een proefdruk kunt laten maken, en heel fijn dat je hier bij een boekje met stalen krijgt van de verschillende soorten te bestellen papier voor de kaarten en enveloppen.

Ik heb niks kunnen ontdekken.