Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Marjolijn Peeters

Dankjewel voor onze prachtige trouwkaarten!
Helemaal naar eigen smaak kunnen maken.
Goede en snelle levering!

En een ontzettend lief kaartje mogen ontvangen,
we...

M. Heijs

Super service, en goede kwaliteit.

Snelle levering, en goede prijs-kwaliteitverhouding. Super dat je zeer goedkoop een proefdruk kunt laten maken, en heel fijn dat je hier bij een boekje met stalen krijgt van de verschillende soorten te bestellen papier voor de kaarten en enveloppen.

Ik heb niks kunnen ontdekken.

Jeroen

We lieten onlangs het geboortekaartje van onze zoon drukken bij LOVZ.nl, de service was erg goed.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Veel keuze in kaartjes en papiersoorten.
Mogelijkheid om naar eigen inzicht aan te passen.
Goede service, telefonisch meteen bereikbaar en direct opgelost.

Kaarteditor mag iets duidelijker/beter.

Ottilie

Jullie denken met de klant mee. Jullie sturen gemakkelijk iets op om ervoor te zorgen dat de klant 100% zeker is over het product wat hij uiteindelijk gaat bestellen.
Leuk om een kaartje...

Snelle levering!! Vooral bij proefexamples

J. Maas

Super fijne ervaring, echt een aanrader.

Erg makkelijk programma om de kaartjes te ontwerpen. En de snelle service is ook heel fijn.

Lonneke

Zeer blij zijn we met onze trouwkaarten. Er is voldoende diversiteit. Het programma om zelf de kaart te maken en te bewerken is voor een ieder mogelijk. Bij telefonisch contact direct geholpen.

De diversiteit van mogelijkheden. Mogelijkheid tot goedkope proefdruk.

Marjan Eggens

Erg blij met de service en het eindresultaat. We hebben een prachtig geboortekaartje ontvangen. We krijgen er ook veel leuke reacties op!

Ik had een aantal vragen een paar maanden geleden; ik heb ze toen gemaild en kreeg snel een duidelijke reactie. Erg fijn.
Ook de proefdruk was er de volgende dag en de bestelling was er ook een dag later. Super!

Niet van toepassing.

Gips

Zelf ons eigen ontwerp kunnen maken en daardoor het geboortekaartje hebben dat helemaal bij ons past. Eerst een proefdruk die we heel snel binnen hadden en na een kleine aanpassing de perfecte kaart...

De service die snel geboden werd toen we tijdens het bestellen een vraag hadden!

Een tip; zorgen dat ook korting mogelijk is bij het bestellen van verschillende kaarten in een bestelling. Uiteindelijk op een fijne manier opgelost!!

A. Rovers

Bij lovz.nl zelf een geboortekaartje ontworpen.
I.v.m. pinksterweekend in alle haast vergeten de kleur van de tekst iets donkerder te maken waardoor deze niet heel goed leesbaar was. Maar...

Erg fijn dat je bij de proefdruk een envelopje met alle soorten papier en kleuren meegeleverd krijgt.

Tijdens het ontwerpen kun je niet zo makkelijk de kleur veranderen (moet kleurcode handmatig aanpassen).

De ontworpen kaart nakijken of de print/tekst duidelijk genoeg is en eventueel de klant ervan op de hoogte stellen als dit niet zo is zodat dit nog aangepast kan worden.

Joke Mulder

Supergoede ervaring gehad. veel keuze uit papiersoorten en supersnelle levering! Erg blij met het geboortekaartje van onze zoon! en we kregen zelfs nog een persoonlijk kaartje om ons te feliciteren...

bij proefdruk krijg je alle soorten papier mee en kleurtjes van envelop.