Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Baukje

Ging moeiteloos, het bestellen van onze trouwkaart en de levering. Eindresultaat is prachtig

Veel opties, en uiteindelijk de mogelijkheid een hele persoonlijke kaart te maken!

Annemarie

Onze trouwkaart gemaakt bij Lovz. Heel blij met het resultaat. Eerst een aantal proefdrukken besteld, dat is wel handig, dan kan je het toch beter zien dan op de computer. Na een aantal aanpassingen...

Daphne

Fijne site.
Mooie geboortekaartjes en aan te passen naar eigen wens.
Ons kaartje zag er top uit!
Mooie papiersoorten en vele kleuren enveloppen.

Karen

Goed bedrijf, veel keuze in kaartjes. Makkelijk zelf te ontwerpen met veel voorbeelden.

Goede klantenservice: ik had zelf een kaartje niet goed uitgelijnd maar wel besteld. Toen ik belde kon dit nog aangepast worden door de medewerker aan de lijn, erg fijn wanneer je net 50 kaarten besteld hebt...

Het uitlijnen is niet echt handig, voor je het weet heb je een witte rand om je kaart heen als je niet oplet

Merijn

Prima site, zelfs voor mij is het gemakkelijk om de kaart precies zo samen te stellen als wij wilden. Veel opties mogelijk, ook qua grootte en materiaal van de kaarten. Proefdrukken mogelijk om te...

Makkelijk naar wens kaarten samen te stellen. Alles kan, met hulpsjablonen of eigen foto’s, etc.

Ik ben zo al heel tevreden. Hooguit dat de eerste paar proefdrukken met korting zijn, nu was het alleen bij de eerste volgens mij

Joeri Tersteeg

Na ontvangst bleek er een klein kleurverschil te zitten ten opzichte van de proefdruk. Na contact nieuwe kaarten ontvangen. Hierbij was LOVZ zelfs bereid enkele aanpassingen te doen (formaat en...

Snelle service, zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Wellicht kleurverschillen minimaliseren.

Herwalt Van osta

Niks anders dan lof,proefdruk netjes een dag later ontvangen en ook de voorbeelden van de soorten papier en enveloppen.

Doen wat ze beloven

Herwalt

Uitnodigingen voor ons 25 jarig huwelijk laten maken ze doen wat ze beloven.kaarten snel geleverd TOP

Doen wat ze beloven

Celine Pekelder

We hebben geboortekaartjes laten drukken. De service is snel en professioneel.

Super snelle service. Vandaag besteld, morgen in huis. Fijn dat je bij een proefdruk de papier- en enveloppe voorbeelden geleverd krijgt. Veel mogelijkheden in het programma waarin de kaartjes gemaakt worden.

Het programma waarmee de kaartjes gemaakt worden is niet altijd even recht-toe-rechtaan. Het is soms zoeken naar functies of de mogelijkheid dingen te kunnen veranderen.

Debora

Een goede en duidelijke site.
Alles spreekt voor zich en je hebt ontzettend veel keuze!
We zijn onwijs blij het resultaat en de bestelling kwam erg snel binnen!