Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Sabine

Fijne website en mooie, originele geboortekaartjes. Ik had per ongeluk de verkeerde enveloppen besteld en dat werd super snel geregeld. Daarnaast erg gebruiksvriendelijk. Ik kan het iedereen...

Gebruiksvriendelijk.
Goede service

Geen!

Mariska westland

Lovz bood ons mooie voorbeelden van kaartjes die we zelf naar wens konden aanpassen. We zijn erg blij met ons geboortekaartje.

Mooie voorbeelden. Duidelijke website en snelle levering. Wij kregen zelfs nog een felicitatiekaart voor de geboorte van onze dochter met zelfs een groetje voor onze eerste dochter. Super attent.

Aanpassingen kunnen lastig ongedaan worden gemaakt. Gemaakte kaarten zijn niet overal makkelijk opvraagbaar.

Renate olthof

Super blij met ons mooie geboortekaartje! Handige website en snelle levering.

Handige website, snelle levering, goed verpakt en super leuk dat we nog een kaartje van jullie kregen!

K. Olinga

Hele fijne site! Gemakkelijk om kaarten persoonlijk te bewerken en hele een snelle levering. Ook erg leuk om na de geboorte een persoonlijk kaartje te ontvangen van de Lovz zelf :)

Neeltje

Onlangs heb ik onze trouwkaart gemaakt en besteld via Lovz. Ik ben erg tevreden over de service. Het hart dat voorop onze kaart zit, was niet helemaal duidelijk. Via de klantenservice hebben ze dit...

Genoeg keuze in diverse kaarten. Voor elke smaak zit er wel een kaart tussen.

Geen.

Evelien

Makkelijke site! Altijd snelle reacties bij vragen en helpen je meteen met ontwerpen! Super tevreden!

Meteen hulp bij ontwerpen extra kaartje

F de kort

Goed overzichtelijk

Een proef exemplaar om te zien of of het allemaal klopt wat de mensen willen

Iets makkelijkerin te vullen moesten steeds terug naar een ander hoofdstuk kan aan ons liggen?

Aline

Mooie unieke kaarten. Erg leuk dat je als gezin een persoonlijk geboortekaartje krijgt van het LOVZ team.

N.v.t.

Dorien

Super snelle service, duidelijke site, mooie producten

Mooie producten en volop keus, maar wel overzichtelijk en goed te vinden.

Bij het bewerken van de kaart heb je misschien wel “te”veel keus om dingen te veranderen.

Marjan Woord

Leuke kaarten kunnen maken hier. Ook leuk de reacties van de mensen die de kaart zo leuk vinden. Zeer gebruiksvriendelijk.. Een echte aanrader
En het leukste was toch wel dat we een kaartje...

Erg makkelijk te bewerken allemaal. Een kind kan de was doen

Weet ik zo even niet