Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Leonie

Simpel om kaarten naar eigen wens te ontwerpen met een leuke basislay-out. Product is zeer snel thuis. Ziet eruit zoals op het computerscherm. Goed materiaal. Sla een ontwerp wel meteen op voordat...

Thamar

Heel positieve ervaring met Lovz.nl! Mooi kaartje, goed geholpen toen iets niet lukte en snelle reacties telkens. Absoluut een aanrader.

Goede service, snelle verzending, duidelijke informatie.

marianne vis

Onze ervaring is zeer positief!

goede kwaliteit en snelle aflevering. proefdruk voor 1 euro is ook super

Het emailadres door @ was niet duidelijk te zien zodat ik opnieuw een proefdruk moest bestellen.

Debby K

Goede persoonlijke service, snelle reacties via email, kaarten zijn makkelijk te personaliseren

Snelle reactie

Shirley

We hebben onze trouwkaarten hier zelf ontworpen en besteld.

Goede templates, waarin je kunt bewerken. Er zijn veel verschillende mogelijkheden.

Er wordt geadverteerd met gratis proefdruk, maar ik kreeg alleen 1 euro korting. Niet alle informatie klopt dus helemaal.

Lisa

Duidelijke overzichtelijke site met veel aanbod. Snelle hulp via de mail. En de kaartjes snel in huis. Leuk felicitstiekaartje via de post van het lovz team.

Snelle reactie via de mail
Snelle hulp en aanpassingen bij het ontwerpen van het kaartje
Kaartjes binnen een dag in huis

Alle geboorte kaartjes voor een jongen en er meisje beschikbaar maken. En dan echt met aanpassing van kleur.
Mogelijkheid tot bestellen van 2 proefdrukkaartje als het geslacht onbekend is.

Laurien

Zeer praktische site waarvan de service ook nog eens heel goed is. Een aanrader om hier je kaartjes te bestellen!

Praktisch, duidelijk, servicegericht, snelle levering.

Kayleigh Smit

Safe the date kaarten en trouwkaarten hier gemaakt en besteld

Makkelijk om kaarten naar eigen smaak aan te passen

Voor de safe the date kaarten heb ik de kortingscode voor gratis proefdruk gebruikt. Deze was helaas echt 1 malig ondanks dat ik dus 2x een bestelling heb geplaatst. Ik had deze code natuurlijk ook graag willen gebruiken voor de trouwkaarten

Klaartje Lenaerts

Al tweemaal kaartjes bij jullie besteld en steeds een vlotte levering en uitstekende hulp gehad. Jammer dat bij de proefdruk van de tweede kaart niet meer de voorbeelden zaten van de soorten papier...

Een aanpassing van een enkele kaart naar dubbele kaart verliep zeer vlot. 's avonds aangevraagd en 's morgens al in de mailbox. Top.

Bij elke proefdruk voorbeelden meesturen van de soorten papier en mogelijke omslagen.

Nijeboer

Handige website en supersnelle levering.
Keurige en nette afhandeling